eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › zagospodarowanie terenu wokół pomnika Ojca Świętego Jana Pawła II przy Placu Piłsudskiego w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-28

POZYCJA 30163

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: zagospodarowanie terenu wokół pomnika Ojca Świętego Jana Pawła II przy Placu Piłsudskiego w Suwałkach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Suwałki, do kontaktów: Janusz Zawadzki (87) 566 78 55, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, fax 087 5628098, e-mail: przetargi@um.suwalki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.suwalki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miejska Dyrekcja Inwestycji, Janusz Zawadzki, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, fax 87 566 48 31, e-mail: przetargi@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Dyrekcja Inwestycji, Anna Ceckowska, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, fax 87 566 48 31, e-mail: przetargi@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miejska Dyrekcja Inwestycji, Anna Ceckowska, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, fax 87 566 48 31, e-mail: przetargi@mdi.suwalki.pl, www.mdi.suwalki.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie terenu wokół pomnika Ojca Świętego Jana Pawła II przy Placu Piłsudskiego w Suwałkach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Suwałki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zagospodarowanie terenu wokół pomnika Ojca Świętego Jana Pawła II przy Placu Piłsudskiego w Suwałkach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Roboty rozbiórkowe i porządkowe: rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej 130m2, rozbiórka muru z otoczaków, z betonową czapą wys. 10 cm, szer. 50 cm, długości 52 m. Zabezpieczenie pni i stref korzeniowych drzew przed urazami mechanicznymi i nadmiernym zagęszczeniem gruntu; 2.Wykonanie odwodnienia terenu - odwodnienie liniowe, nowoprojektowane ciągi kanalizacyjne z rur i kształtek PCV. Włączenie nowoprojektowanej kanalizacji deszczowej do sieci miejskiej fi 600, w ul. Hamerszmita. - przewody PCV klasy S fi 200 - 24 m, - przewody PCV klasy S fi 180 - 1 m, - odwodnienie liniowe - 30m, - studzienka PCV fi 425 - 1 szt, - studzienka PCV fi 1000 - 1 szt; 3.Nawodnienie terenu - przyłącze wodociągowe z rur polietylenowych PE-HD dn 50x4,6 / 21,5 m /, włączone w przewód główny wodociągowy dn 150. Dwa hydranty ogrodowe dn 25, umieszczone w skrzynkach podziemnych, typowych. 4.Oświetlenie terenu - wykonanie linii: zasilającej oświetlenie terenu wokół pomnika oraz reflektory iluminacji pomnika. Słup oświetleniowy typu ST1/52 i ST3/148. Oprawy z metalohalogenowym źródłem światła. 5.Posadowienie pomnika - fundament żelbetowy o wymiarach 2x2,5x2m z betonu B20 o wodoszczelności W=6 i mrozoodporności F=150. 6.Remont ogrodzenia - wychylony odcinek ogrodzenia rozebrać i odtworzyć zgodnie z pt konstrukcji. Ogrodzenie ażurowe z elementów stalowych profilowanych i kutych, wpuszczanych w adaptowaną część muru. 7.Nawierzchnia - plac wokół pomnika z kostki kamiennej z granitu szarego 9/11 cm z pasami kostki bazaltowej 9/11 cm. Poziom różnicujący stopień z krawężnika granitowego jasno szarego. W osiach placu płyty granitowe z czerwonego granitu: W nawierzchni placu wystające głazy narzutowe o fi min. 70 cm. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy) na całość zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Banku Przemysłowo-Handlowym PBK S.A. O/Suwałki nr 23 1060 0076 0000 3310 0006 7332 w terminie 25.06.2007 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że wadium wniesione w pieniądzu, zostanie złożone na rachunku, które jest oprocentowane stawką 0%. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w sekretariacie MDI muszą zostać złożone ww. formy wadium. Kserokopia wadium musi być złożona w ofercie. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie MDI. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, 5.zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie roboty polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej wraz z robotami towarzyszącymi, (co najmniej jedno zrealizowane zamówienie o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł), z załączeniem referencji, potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, 6.dysponowanie zespołem inżynierskim o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym niezbędnym do realizacji zamówienia: kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy, 7.posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8.udzielą 3-letniej gwarancji na wykonane roboty, 9.akceptują warunki zawarte w specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1, 2.Formularz cenowy na załączniku nr 2 wraz z kosztorysami ofertowymi, 3.Dowód wniesienia wadium, 4.Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 6.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 8.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 14.09.2006 r. Nr 164, poz. 1163) wg załącznika nr 3, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 9.Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, 10.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie lub przebudowie nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej wraz z robotami towarzyszącymi, (co najmniej jedno zrealizowane zamówienie o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł) na załączniku nr 4, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), 11.Wykaz kadry inżynieryjno - technicznej proponowanej do realizacji zamówienia na załączniku nr 5 (w tym: kierownik budowy z co najmniej 3 letnim doświadczeniem - ponadto należy dołączyć kserokopię uprawnień zawodowych oraz kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualnego na dzień składania ofert), 12.Dane dotyczące podwykonawców na załącznikach nr 6 i 7 wraz z dokładnym określeniem części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 13.Parafowany na każdej stronie wzór umowy wg załącznika nr 8, 14.Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:30, Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 82, pokój nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.