Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-10
Gózd: Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Klwatce oraz wyposażenie świetlic w m. Klwatka, Kłonów i Gózd, gm. Gózd
Numer ogłoszenia: 301628 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gózd , ul. Radomska 7, 26-634 Gózd, woj. mazowieckie, tel. 048 3202097, faks 048 3202097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Klwatce oraz wyposażenie świetlic w m. Klwatka, Kłonów i Gózd, gm. Gózd.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pod nazwą: Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Klwatce oraz wyposażenie świetlic w m. Klwatka, Kłonów i Gózd, gm. Gózd w tym: Zadanie I - Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Klwatka, gmina Gózd, w tym: plac manewrowy i parking, ogrodzenie terenu, zieleń, ławki, kosze, wyposażenie w urządzenia fitness. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót oraz koncepcja zagospodarowania, będące załącznikami do specyfikacji. Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewnić sprawność eksploatacyjną. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wykonać roboty budowlane zgodnie z koncepcją zagospodarowania, w zakresie określonym w przedmiarze robót kosztorysów ofertowych. 2. Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do wykonania roboty budowlanej - wynikające z przepisów Prawa budowlanego w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna, 3.Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu budowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren, 4. Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 5. Wykonawca dokona opomiarowania zużytej wody i energii elektrycznej wykorzystywanej do celów budowy. Na podstawie tych odczytów Wykonawca będzie obciążony kosztami zużytych mediów, 6.Sporządzić dokumentację powykonawczą. 3.3.Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za: Uszkodzenie instalacji naniesionych na planie uzbrojenia terenu oraz tych instalacji, których istnienie można było przewidzieć w trakcie realizacji robót, Uszkodzenia i zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w terenie sąsiadującym z przekazanym terenem budowy, Szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach terenu i jego urządzeniach , które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki np.: zieleńce, krzewy, drzewa, znaki drogowe, chodniki, jezdnie, ogrodzenia, mała architektura, itp., Szkody osób trzecich powstałe w wyniku realizacji robót niezgodnie z obowiązującymi przepisami, Szkody i zniszczenia spowodowane w wykonanych robotach - obiektach na skutek zdarzeń losowych i innych powstałe przed odbiorem końcowym obiektu Wykonawca naprawia na własny koszt. Zadanie II - Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w miejscowościach Klwatka, Kłonów i Gózd, gmina Gózd Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: Lp. Nazwa produktu/towaru Parametry charakteryzujące przedmiot Jednostka miary Ilość 1. Stół 4 -osobowy Stelaż wykonany z rury stalowej, malowany farbą proszkową; blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej; wymiary 80 x 80 cm szt. 30 2. Krzesło Krzesło konferencyjne, oparcie i siedzisko tapicerowane gąbką i tkaniną; rama wykonana z profili stalowych szt. 120 3. Zestaw mebli kuchennych Zestaw mebli kuchennych - szafki dolne i szafki wiszące wykonane z płyty MDF, dłg. zestawu ok. 300 cm; kolorystyka np. jasny dąb lub podobny, meble kuchenne mają stanowić komplet kpl. 2 4. Regał świetlicowy Regał wykonany z płyty laminowanej; posiada szafki oraz półki; wymiary ok. szer. 80 cm, wys. 170 cm, kolorystyka np. jasny dąb lub podobny szt. 6 5. Biurko pod komputer Biurko o wym. ok. dłg. 110 cm, wys. 75 cm, wykonane głównie z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej, pod blatem wysuwana półka na klawiaturę i mysz, posiada szafkę i półkę; kolorystyka np. jasny dąb lub podobny szt. 30 6. Krzesło obrotowe Krzesło obrotowe tapicerowane, posiada możliwość regulacji wysokości siedziska i oparcia oraz podłokietniki szt. 30 7. Zestaw komputerowy Jednostka centralna: procesor dwurdzeniowy INTEL, pamięć 4 GB RAM, dysk twardy 500 GB, nagrywarka DVD, zintegrowana karta graficzna, obudowa; zasilacz 400 WAT ATX; monitor 22 cale; klawiatura; mysz; oprogramowanie Windows 7 Home Premium kpl. 30 8. Telewizor LCD Telewizor LCD kolor obudowy czarny; ekran min. 42 cale; rozdzielczość Full HD 1920x1080; menu w języku polskim; uchwyt-wieszak do telewizora LCD szt. 3 9. Zestaw kina domowego Zestaw kina domowego składający się z amplitunera, odtwarzacza DVD oraz zestawu głośników; obsługuje płyty DVD i CD oraz pliki w formacie DivX, MPEG4 AAC, MP3, WMA i JPEG; posiada radio z pamięcią, złącza HDMI i component video kpl. 3 10. Okap kuchenny Okap kominowy; obudowa - stal nierdzewna; o szerokości do 60 cm szt. 2 11. Lodówka Chłodziarko-zamrażarka o wymiarach: wys. 186 cm, szer. 60 cm, gł. 65 cm z systemem No Frost, w klasie energetycznej min. A szt. 2 12. Kuchenka gazowa z elektrycznym piekarnikiem Kuchnia wolnostojąca, płyta gazowa - ilość pól grzejnych - 4, piekarnik elektryczny; wys. 85 cm, szer. 60 cm, gł. 60 cm; klasa energetyczna min. A szt. 2 13. Stół do tenisa stołowego Wymiary stołu min. 274x152x76 cm wykonany z płyty MDF na konstrukcji stalowej; 3 piłeczki, siatka, 4 rakietki do tenisa stołowego kpl. 3 14. Bilard Stół o wymiarach min. 130x240x80 cm, kolor sukna - zielony; komplet bil, 4 kije, trójkąt; stojak, szczotka do sukna, kreda kpl. 3 Wykonawca ma obowiązek dostarczyć asortyment fabrycznie nowy - rok produkcji nie później niż 2013r. Wszystkie oferowane towary muszą być nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i zobowiązań prawnych, nie mają do nich praw osoby trzecie oraz nie są przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. Jeżeli w SIWZ podane są nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z towarów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, aby zapewnić sprawność eksploatacyjną. Towary będące przedmiotem zamówienia winny być odpowiedni oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania, takie jak: np. certyfikaty zgodności z normami lub aprobatami technicznymi, atesty, świadectwa PZH itp. Wykonawca udziela gwarancji na niniejszy przedmiot zamówienia na okres wynikający z kart gwarancyjnych producenta, w przypadku ich braku na okres 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokółu odbioru końcowego i obejmuje cały przedmiot zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4, 39.15.00.00-8, 31.71.00.00-6, 37.46.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium: Zadanie I - w wysokości 2.500,00 PLN słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 Zadanie II - w wysokości 2.500,00 PLN słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 Wadium należy wnieść do dnia 24.09.2014r. do godz.10:00 w podanej niżej formie. 1. W pieniądzu. 2. W poręczeniu bankowym lub w poręczeniu Spółdzielczej kasy Oszczędnościowo Kredytowej w tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. W gwarancjach bankowych. 4. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2, Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz.275 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w formie przelewu bankowego na wydzielony rachunek zamawiającego: Bank PKO S.A. II Oddział w Radomiu Nr rachunku 72 1240 3259 1111 0010 0618 1333, które powinno się znaleźć na koncie zamawiającego w dniu otwarcia ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w przypadku zadania I - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przed upływem składania ofert minimum jednej roboty budowlanej, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - w przypadku zadania II - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat minimum jednej dostawy a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, an rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w przypadku zadania I - za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie minimum jedną osobą - która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Karty techniczne zawierające zdjęcia/rysunki oraz szczegółowe opisy urządzeń fitness.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy określone zostały w załączonych wzorach umów Istnieje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Kierując się zapisami art.144 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2013r. poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Zmiana terminu realizacji umowy: a. jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. b. z uwagi na procedurę odwoławczą. 2. zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów w tym zakresie. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest protokół konieczności podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany umowy. Ostateczną decyzję w sprawie dokonania zmian postanowień umowy podejmuje Kierownik Zamawiającego zatwierdzając protokół konieczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gozd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Goździe ul. Radomska 7, 26-634 Gózd.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Goździe ul. Radomska 7, 26-634 Gózd.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Klwatka, gmina Gózd.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Klwatka, gmina Gózd, w tym: plac manewrowy i parking, ogrodzenie terenu, zieleń, ławki, kosze, wyposażenie w urządzenia fitness. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót oraz koncepcja zagospodarowania, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji. Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewnić sprawność eksploatacyjną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w miejscowościach Klwatka, Kłonów i Gózd, gmina Gózd.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w miejscowościach Klwatka, Kłonów i Gózd, gmina Gózd Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: Lp. Nazwa produktu/towaru Parametry charakteryzujące przedmiot Jednostka miary Ilość 1. Stół 4 -osobowy Stelaż wykonany z rury stalowej, malowany farbą proszkową; blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej; wymiary 80 x 80 cm szt. 30 2. Krzesło Krzesło konferencyjne, oparcie i siedzisko tapicerowane gąbką i tkaniną; rama wykonana z profili stalowych szt. 120 3. Zestaw mebli kuchennych Zestaw mebli kuchennych - szafki dolne i szafki wiszące wykonane z płyty MDF, dłg. zestawu ok. 300 cm; kolorystyka np. jasny dąb lub podobny, meble kuchenne mają stanowić komplet kpl. 2 4. Regał świetlicowy Regał wykonany z płyty laminowanej; posiada szafki oraz półki; wymiary ok. szer. 80 cm, wys. 170 cm, kolorystyka np. jasny dąb lub podobny szt. 6 5. Biurko pod komputer Biurko o wym. ok. dłg. 110 cm, wys. 75 cm, wykonane głównie z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej, pod blatem wysuwana półka na klawiaturę i mysz, posiada szafkę i półkę; kolorystyka np. jasny dąb lub podobny szt. 30 6. Krzesło obrotowe Krzesło obrotowe tapicerowane, posiada możliwość regulacji wysokości siedziska i oparcia oraz podłokietniki szt. 30 7. Zestaw komputerowy Jednostka centralna: procesor dwurdzeniowy INTEL, pamięć 4 GB RAM, dysk twardy 500 GB, nagrywarka DVD, zintegrowana karta graficzna, obudowa; zasilacz 400 WAT ATX; monitor 22 cale; klawiatura; mysz; oprogramowanie Windows 7 Home Premium kpl. 30 8. Telewizor LCD Telewizor LCD kolor obudowy czarny; ekran min. 42 cale; rozdzielczość Full HD 1920x1080; menu w języku polskim; uchwyt-wieszak do telewizora LCD szt. 3 9. Zestaw kina domowego Zestaw kina domowego składający się z amplitunera, odtwarzacza DVD oraz zestawu głośników; obsługuje płyty DVD i CD oraz pliki w formacie DivX, MPEG4 AAC, MP3, WMA i JPEG; posiada radio z pamięcią, złącza HDMI i component video kpl. 3 10. Okap kuchenny Okap kominowy; obudowa - stal nierdzewna; o szerokości do 60 cm szt. 2 11. Lodówka Chłodziarko-zamrażarka o wymiarach: wys. 186 cm, szer. 60 cm, gł. 65 cm z systemem No Frost, w klasie energetycznej min. A szt. 2 12. Kuchenka gazowa z elektrycznym piekarnikiem Kuchnia wolnostojąca, płyta gazowa - ilość pól grzejnych - 4, piekarnik elektryczny; wys. 85 cm, szer. 60 cm, gł. 60 cm; klasa energetyczna min. A szt. 2 13. Stół do tenisa stołowego Wymiary stołu min. 274x152x76 cm wykonany z płyty MDF na konstrukcji stalowej; 3 piłeczki, siatka, 4 rakietki do tenisa stołowego kpl. 3 14. Bilard Stół o wymiarach min. 130x240x80 cm, kolor sukna - zielony; komplet bil, 4 kije, trójkąt; stojak, szczotka do sukna, kreda kpl. 3 Wykonawca ma obowiązek dostarczyć asortyment fabrycznie nowy - rok produkcji nie później niż 2013r. Wszystkie oferowane towary muszą być nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i zobowiązań prawnych, nie mają do nich praw osoby trzecie oraz nie są przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. Jeżeli w SIWZ podane są nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z towarów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, aby zapewnić sprawność eksploatacyjną. Towary będące przedmiotem zamówienia winny być odpowiedni oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania, takie jak: np. certyfikaty zgodności z normami lub aprobatami technicznymi, atesty, świadectwa PZH itp. Wykonawca udziela gwarancji na niniejszy przedmiot zamówienia na okres wynikający z kart gwarancyjnych producenta, w przypadku ich braku na okres 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokółu odbioru końcowego i obejmuje cały przedmiot zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 31.71.00.00-6, 37.46.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI GÓZD
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gózd ul. Szkolna
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kłonów, gmina Gózd
więcej: przetargi GÓZD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Remont drogi wewnętrznej na terenie szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Rozbudowa, przebudowa, termomodernizacja oraz wymiana źródła ciepła budynku Urzędu Gminy Radwanice wraz zagospodarowaniem terenu
- Odnowa Parku Dworskiego w Bojszowach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- AKTYWNY MALUCH - STWORZENIE MIEJSCA OPIEKI DZIECI DO LAT 3
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.