eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimNadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej na os. Dwory - Kruki w Oświęcimiu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet I, działanie POIiŚ.01.01.00, dofinansowywanego z Funduszu Spójności.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Oświęcim: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej na os. Dwory - Kruki w Oświęcimiu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet I, działanie POIiŚ.01.01.00, dofinansowywanego z Funduszu Spójności.
Numer ogłoszenia: 301596 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej na os. Dwory - Kruki w Oświęcimiu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet I, działanie POIiŚ.01.01.00, dofinansowywanego z Funduszu Spójności..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1. Reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego. 2. Kontrolowanie bieżących rozliczeń finansowych budowy, zatwierdzenie kosztorysów wykonawczych Generalnego Wykonawcy, odnoszących się również do ewentualnych robót dodatkowych. 3. Przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentów do przekazania wytworzonego majątku, w tym dowodu przejęcia środka trwałego - OT. 4. Sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji. 5. Wykonywanie powierzonych czynności na bieżąco, sumiennie i fachowo, czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową realizacją zadań oraz ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru. 6. Przestrzeganie bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informowanie go o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych. 7. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, nie-przewidzianych w umowie podstawowej pełniący nadzór musi niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego w celu podjęcia decyzji, co do możliwości ich zlecenia. 8. Wykonawcy nie wolno bez zgody Zamawiającego wydawać poleceń wykonania robót dodatkowych nie objętych umową, chyba że roboty te są niezbędne ze względów bezpieczeństwa. Sytuacja taka powinna zostać udokumentowana stosownym wpisem do dziennika budowy. 9. Wszelkie decyzje podejmowane w trakcie pełnienia funkcji inspektora nadzoru, z których mogą wyniknąć dla Zamawiającego skutki finansowe, powinny być z nim uprzednio uzgodnione. 10. W razie potrzeby dokonywanie uzgodnień i wyjaśnień z projektantem w sprawie dokumentacji projektowej. 11. Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciw- pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy. 12. Uczestniczenie w naradach roboczych na budowie oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad. 13. Dokonywanie przy udziale Zamawiającego odbioru robót częściowych oraz uczestniczenie w odbiorze końcowym. 14. Egzekwowanie od Wykonawcy robót i przekazanie Zamawiającemu protokołów badań i sprawdzeń, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla I i II części zamówienia wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. dla części I - posiada doświadczenie w nadzorowaniu w zakresie kanalizacji sanitarnej, część II posiada doświadczenie w nadzorowaniu w zakresie branży elektrycznej. Opis sposobu oceny spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wskazanie osób w zakresie inspektora nadzoru posiadające wymagane prawem budowlanym uprawnienia tj: a) dla części I zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, b) dla części II zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Opis sposobu oceny spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę umowy w przypadkach: a) zaistnienia okoliczności określonych w rozdz. IV specyfikacji, b) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do do aktualnego stanu prawnego, ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy, c) konieczność wykonywania zamówień dodatkowych uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, d) z powodu wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych 32-600 Oświęcim, ul. Solskiego 2 pok 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim ul. Zaborska 2, pok 01, 32-600 Oświęcim.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami w zakresie kanalizacji sanitarnej z robotami towarzyszącymi na budowie kanalizacji sanitarnej na osiedlu Dwory - Kruki w Oświęcimiu - w rejonie ul. Wiejskiej, Zwycięstwa i Nadwiślańskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego. 2. Kontrolowanie bieżących rozliczeń finansowych budowy, zatwierdzenie kosztorysów wykonawczych Generalnego Wykonawcy, odnoszących się również do ewentualnych robót dodatkowych. 3. Przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentów do przekazania wytworzonego majątku, w tym dowodu przejęcia środka trwałego - OT. 4. Sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji. 5. Wykonywanie powierzonych czynności na bieżąco, sumiennie i fachowo, czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową realizacją zadań oraz ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru. 6. Przestrzeganie bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informowanie go o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych. 7. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, nie-przewidzianych w umowie podstawowej pełniący nadzór musi niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego w celu podjęcia decyzji, co do możliwości ich zlecenia. 8. Wykonawcy nie wolno bez zgody Zamawiającego wydawać poleceń wykonania robót dodatkowych nie objętych umową, chyba że roboty te są niezbędne ze względów bezpieczeństwa. Sytuacja taka powinna zostać udokumentowana stosownym wpisem do dziennika budowy. 9. Wszelkie decyzje podejmowane w trakcie pełnienia funkcji inspektora nadzoru, z których mogą wyniknąć dla Zamawiającego skutki finansowe, powinny być z nim uprzednio uzgodnione. 10. W razie potrzeby dokonywanie uzgodnień i wyjaśnień z projektantem w sprawie dokumentacji projektowej. 11. Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciw- pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy. 12. Uczestniczenie w naradach roboczych na budowie oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad. 13. Dokonywanie przy udziale Zamawiającego odbioru robót częściowych oraz uczestniczenie w odbiorze końcowym. 14. Egzekwowanie od Wykonawcy robót i przekazanie Zamawiającemu protokołów badań i sprawdzeń, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej. Zakres rzeczowy nadzorowanej inwestycji w części I obejmuje w szczególności: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej: kanały grawitacyjne z rur PVC-U f 200 i f 315 - ok. 6 300 m kolektory tłoczne z rur PEHD f 50, f 75 , f 110 - ok. 570 m 2) budowę przepompowni ścieków: prefabrykowane zbiornikowe przepompownie ścieków z polimerobetonu (P1, P2, P3, P5 o średnicy f 1500 mm i P6 o średnicy f 2000 mm) z wyposażeniem w dwie pompy zatapialne, oprzyrządowanie - 5 szt, pomieszczenie techniczne z wyposażeniem do badania przepływu i jakości ścieków na terenie przepompowni P6 - 1 kpl, ogrodzenie 5 przepompowni, drogi dojazdowe do przepompowni i place o nawierzchni żwirowej - ok. 1400 m2, 3) przewierty pod torami PKP i drogami: z rur stalowych DN: 500, 450, 350, 300, 150 - ok. 180 m 4) przekładki wodociągów i przyłącza wody z rur f 32, 40, 63, 110 - ok. 120 m 5) rury ochronne w rejonie uzbrojenia podziemnego f 110 - f 500 - ok. 600 m 6) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni bitumicznych dróg wraz z podbudową - ok. 2800 m2 7) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni żwirowych istniejących dróg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami elektrycznymi na budowie kanalizacji sanitarnej na osiedlu Dwory - Kruki w Oświęcimiu - w rejonie ul. Wiejskiej, Zwycięstwa i Nadwiślańskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego. 2. Kontrolowanie bieżących rozliczeń finansowych budowy, zatwierdzenie kosztorysów wykonawczych Generalnego Wykonawcy, odnoszących się również do ewentualnych robót dodatkowych. 3. Przygotowanie niezbędnych informacji i dokumentów do przekazania wytworzonego majątku, w tym dowodu przejęcia środka trwałego - OT. 4. Sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji. 5. Wykonywanie powierzonych czynności na bieżąco, sumiennie i fachowo, czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową realizacją zadań oraz ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru. 6. Przestrzeganie bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informowanie go o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych. 7. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych w umowie podstawowej pełniący nadzór musi niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego w celu podjęcia decyzji, co do możliwości ich zlecenia. 8. Wykonawcy nie wolno bez zgody Zamawiającego wydawać poleceń wykonania robót dodatkowych nie objętych umową, chyba że roboty te są niezbędne ze względów bezpieczeństwa. Sytuacja taka powinna zostać udokumentowana stosownym wpisem do dziennika budowy. 9. Wszelkie decyzje podejmowane w trakcie pełnienia funkcji inspektora nadzoru, z których mogą wyniknąć dla Zamawiającego skutki finansowe, powinny być z nim uprzednio uzgodnione. 10. W razie potrzeby dokonywanie uzgodnień i wyjaśnień z projektantem w sprawie dokumentacji projektowej. 11. Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy. 12. Uczestniczenie w naradach roboczych na budowie oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad. 13. Dokonywanie przy udziale Zamawiającego odbioru robót częściowych oraz uczestniczenie w odbiorze końcowym. 14. Egzekwowanie od Wykonawcy robót i przekazanie Zamawiającemu protokołów badań i sprawdzeń, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej. 15. Wystąpienie o warunki techniczne przyłączenia obiektów przepompowni do sieci elektroenergetycznej. 5.2. Zakres rzeczowy nadzorowanej inwestycji w części II obejmuje w szczególności: 1. roboty branży elektrycznej przy budowie przepompowni ścieków: prefabrykowane zbiornikowe przepompownie ścieków z polimerobetonu (P1, P2, P3, P5 o średnicy f 1500 mm i P6 o średnicy f 2000 mm) z wyposażeniem w dwie pompy zatapialne, oprzyrządowanie, zasilanie, automatykę i sterowanie - 5 szt, system monitoringu 5 przepompowni z zabudową centrum systemu w PWIK Sp. z o.o., pomieszczenie techniczne z wyposażeniem do badania przepływu i jakości ścieków na terenie przepompowni P6 - 1 kpl, oświetlenie 5 przepompowni, instalacje elektryczne i AKPIA na terenie przepompowni 2. przyłącza energii elektrycznej do przepompowni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.