Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Białystok: AD/PN - 28/08 dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu.
Numer ogłoszenia: 301337 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 28/08 dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu: 1. Karta do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego z odczynnikiem poliwalentnym - do wykonania 82 000 pojedynczych reakcji wymagania: - łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze pośredniego testu antyglobulinowego nie przekracza 30 minut; - zastosowany odczynnik antyglobulinowy poliwalentny zawiera co najmniej przeciwciała: anty - IgG oraz anty - C3d. 2. Karta do mikrokolumnowego testu enzymatycznego - do wykonania 57 000 pojedynczych reakcji wymagania: - łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze testu enzymatycznego nie przekracza 30 minut; 3. Karta do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego z odczynnikiem monowalentnym - do wykonania 6 000 pojedynczych reakcji wymagania: - łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze pośredniego testu antyglobulinowego nie przekracza 30 minut; - zastosowany odczynnik antyglobulinowy monowalentny zawiera tylko przeciwciała: anty - IgG. 4. Karta do mikrokolumnowego bezpośredniego testu antyglobulinowego z odczynnikami monowalentnymi - do wykonania 400 oznaczeń (jedno oznaczenie = co najmniej reakcja z IgG + reakcja z C3d + autokontrola ) wymagania: - czas wirowania w procedurze bezpośredniego testu antyglobulinowego nie przekracza 15 minut; - zastosowane odczynniki antyglobulinowe monowalentne pozwalają zidentyfikować opłaszczenie krwinek czerwonych minimalnie przez IgG oraz C3d; - w teście możliwe jest wykonanie równoległe reakcji autokontroli. 5. Odczynnik LISS - 35 000 ml wymagania: - możliwość tworzenia zawiesin krwinek czerwonych wykorzystywanych w mikrotestach kolumnowych: PTA, BTA oraz w teście enzymatycznym; - objętość jednostkowego opakowania odczynnika 10 - 500 ml. 6. Enzym proteolityczny - do wykonania 60.000 pojedynczych reakcji przy użyciu własnych krwinek panelowych wymagania: - bromelina lub inny enzym proteolityczny zalecany przez producenta kart do wykonania mikrokolumnowego testu enzymatycznego; - objętość jednostkowa opakowania nie przekracza 100 ml. w przypadku gdy opakowania zbiorcze nie pasują dokładnie do wymaganej ilości to dopuszczamy złożenie oferty o ilości kart i odczynników wynikających z pełnych opakowań z wyrównaniem w górę. Dzierżawa niezbędnego sprzętu: Wykonawca zobowiązany jest wydzierżawić na okres 12 miesięcy - 6 wirówek oraz 6 inkubatorów kompatybilnych do zaproponowanych kart. Wykonawca zapewnia również możliwość przedłużenia okresu dzierżawy niezbędnego sprzętu na okres dłuższy niż 12 miesięcy, jeżeli w podanym okresie Zamawiający nie wykorzysta wszystkich kart i odczynników..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 3.000,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. II O/ Białystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr AD/PN - 28/08 na dostawę kart i odczynników kolumnowych. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 (poza formą pieniężną) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 3 a. 6.Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na : Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok i zdeponować w kasie Zamawiającego, w pok. 40, zaś kopię potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 7.W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji lub poręczenia należy przesłać na adres Zamawiającego podany w dziale I SIWZ, kopię zaś z klauzulą za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa ustawa.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują karty, odczynniki do mikrotestów kolumnowych i urządzenia, które wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.załączą oświadczenie, że karty i odczynniki do mikrotestów kolumnowych posiadają oznakowanie CE, 3.załączą deklarację zgodności WE dla kart i odczynników, 4.załączą dokumenty o spełnianiu przez karty i odczynniki wymogów ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896) - z wyjątkiem tych, które przez producenta zostały zakwalifikowane jako wyroby nie medyczne (wskazane w ofercie), 5.zaoferują co najmniej 6 miesięczny termin ważności kart i odczynników - licząc od dnia dostawy, 6.zobowiążą się do oddania w dzierżawę 6 wirówek i 6 inkubatorów kompatybilnych do zaoferowanych kart na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia podanego okresu, w przypadku niewykorzystania kart i odczynników, 7.zaoferują bezpłatny serwis gwarancyjny przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub podstawieniem równorzędnego sprzętu zastępczego w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii, 8.zadeklarują możliwość przechowywania kart w temperaturze + 150C - +220C, 9.zaoferują kartę do mikrotestu kolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego oraz testu enzymatycznego z podziałem na sześć kolumn, 10.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 11.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 12.zadeklarują wymagane terminy dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem aparatury oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i o zawarcie umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z nich musi wykazać, że spełnia warunki określone w pkt I. 1. a. Warunki określone w pkt I. 1. b i c, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić łącznie - sumując swój potencjał i sytuację finansową. Warunek pkt I. 2 każdy Wykonawca musi spełnić z osobna. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane karty, odczynniki do mikrotestów kolumnowych oraz urządzenia wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i w załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE, 3.deklarację zgodności WE z wymaganiami zasadniczymi, 4.certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procedurze oceny jakości (jeżeli dotyczy), 5.oświadczenie, że oferowany wyrób jest zgodny z wymaganiami postawionymi w ustawie o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896), jeśli nie dotyczy dołączyć odpowiedni dokument, 6.dokument potwierdzający zgłoszenie wyrobu do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy), 7.oświadczenie, że karty mogą być przechowywane w temperaturze + 150C - +220C, 8.oświadczenie, że karty do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglubulinowego oraz testu enzymatycznego są z podziałem na sześć kolumn, 9.zobowiązanie do oddania w dzierżawę 6 wirówek i 6 inkubatorów kompatybilnych do zaoferowanych kart na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia podanego okresu w przypadku niewykorzystania kart i odczynników, 10.oświadczenie, o wykonaniu bezpłatnych napraw serwisowych w okresie dzierżawy, w przypadku awarii i uszkodzeń nie wynikających z winy Zamawiającego, wraz z dotrzymaniem czasu naprawy lub podstawieniem sprzętu równorzędnego, 11.oświadczenie o co najmniej 6 miesięcznym terminie ważności w przypadku kart i odczynników, 12.oświadczenie o zaakceptowaniu 30 - dniowego terminu płatności, 13.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 14.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, montażu, uruchomienia oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej - Curie 23,
15-950 Białystok,
pok. 201 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.12.2008.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Poprawa przejezdności na drogach żwirowych i gruntowych na terenie Powiatu Białostockiego w 2025 r. z podziałem na 3 części.
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2028 w podziale na 2 części
- "Świadczenie specjalistycznej usługi neurologicznej w ramach stanowiska Neurologa"
- Modernizacja instalacji hydrantowej w Inspektoracie ZUS w Bielsku Podlaskim (zaprojektuj i wybuduj)
- Wyłonienie wykonawców do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych dla słuchaczy studiów podyplomowych "MBA w Ochronie Zdrowia zintegrowane z Badaniami Klinicznymi i Biobankowaniem"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji kontroli dostępu do istniejącego systemu ROGER wraz z oprogramowaniem do 4000 użytkowników
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.