Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-03
Warszawa: Konserwacja i serwisowanie systemów niskoprądowych w obiektach TORWAR I i TORWAR II w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie
Numer ogłoszenia: 30128 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu , ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5298742, 5298748, faks 022 529 89 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy podległy Ministrowi Sportu i Turystyki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i serwisowanie systemów niskoprądowych w obiektach TORWAR I i TORWAR II w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała konserwacja, serwisowanie i utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej przez cały okres obowiązywania umowy (od 01.03.2010 do 31.12.2011r.) następujących systemów niskoprądowych w obiektach Torwar I i Torwar II: I. System sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, II. Sieci telefoniczne wewnętrzne wraz z centralą telefoniczną, III. Systemu telewizji dozorowej CCTV, IV. Systemu zasilania awaryjnego - agregat prądotwórczy, V. Instalacje i systemy ochrony przeciwpożarowej: a) instalacja systemu sygnalizacji pożarowej b) instalacja tryskaczowa wodna wraz z pompownią, c) instalacja systemu wentylacji pożarowej TORWAR I, d) instalacja systemu wentylacji pożarowej TORWAR II (od 01.05.2010 r.), e) przyciski ewakuacyjne, f) tablica synoptyczna monitorująca, g) instalacja sterowania drzwi p.poż UNIMA. VI. System telewizji przemysłowej monitorujący bramki hokejowe (od 01.11.2010 r.). Stała konserwacja i przeglądy poniższych systemów powinna być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami , wytycznymi producentów zawartymi w Dokumentacji Techniczno Ruchowej, instrukcjach obsługi oraz PN. W przypadku braku takich wytycznych nie rzadziej jak 1 raz na kwartał. Zamawiający wymaga comiesięcznego sprawdzania prawidłowości działania systemów, potwierdzanego wpisem do książki pracy systemów. Zamawiający wymaga by serwis Wykonawcy prowadzony był na zasadzie pogotowia. Czas przystąpienia do usunięcia awarii i zgłaszanych nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemów nie może być dłuższy jak 4 godziny od zgłoszenia. Zgłoszenia będą dokonywane telefonicznie na numer wskazany przez Wykonawcę i potwierdzane faksem. Usuwanie awarii lub uszkodzeń obowiązuje Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca usuwa wszelkie awarie systemu w ramach wynagrodzenia za konserwację. Koszty użytych w tym przypadku materiałów, podzespołów, urządzeń Zamawiający refunduje n.p przedstawionych przez Wykonawcę faktur zakupu. Materiały eksploatacyjne związane z pracą systemów wchodzą w skład wynagrodzenia za konserwację. ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca zobowiązany jest do złożenia sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ wykazu usług konserwacyjnych (co najmniej dwóch systemów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (jakiekolwiek dokumenty finansowe typu faktury, polecenia przelewów lub bankowe wydruki operacyjne nie będą przez zamawiającego uznawane w tym zakresie). W przypadku gdy wykonawca dla spełnienia tak postawionego warunku będzie korzystał z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu, to podmiot udzielający swojej wiedzy i swojego doświadczenia musi złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz bezwzględnie być wymieniony przez Wykonawcę jako podwykonawca i uczestniczyć w realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do złożenia sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Dla wykonywania czynności obsługowych w branżach teletechnicznych Zamawiający wymaga by, pracownicy wykonujący te czynności posiadali certyfikat (lub inny dokument o tym charakterze) stwierdzający że pracownik posiada certyfikat kwalifikowanego montażysty w danym systemie. Dla wykonywania czynności konserwacyjnych w systemie sygnalizacji włamania i napadu Zamawiający wymaga by pracownik wykonujący te czynności posiadał licencję pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej I stopnia. Dla wykonywania czynności związanych z obsługą urządzeń zasilania awaryjnego wymagane jest posiadanie uprawnień SEP do 1kV -eksploatacja, oraz uprawnień SEP do 1 kV -pomiary.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia warunku dotyczącego odpowiedniej dla realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu, 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska 6A pok. 087 (w godzinach 8:00 - 16:00).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu, 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska 6A pok. 119 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace związane ze świadczeniem usług pogotowia w zakresie usuwania awarii elektrycznych. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.119.2025
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- 143/2025 Wykonanie niezbędnych prac porządkowych i naprawczych oraz przeglądów celem przygotowania lokali mieszkalnych do zasiedlenia
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
- Prowadzenie całodobowej, codziennej obsługi, konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji i sieci elektrycznej oraz wyposażenia budynkowego i biurowego w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o
- Usługa konserwacji, przeglądów, prac eksploatacyjnych dla potrzeb UMWL w Lublinie z podziałem na 3 części
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





