eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotórz MałyBudowa kanalizacji sanitarnej dla północnego i południowego brzegu Jeziora Turawskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Kotórz Mały: Budowa kanalizacji sanitarnej dla północnego i południowego brzegu Jeziora Turawskiego
Numer ogłoszenia: 301162 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o. o. , ul. 1 Maja 5, 46-045 Kotórz Mały, woj. opolskie, tel. 77 4404444, faks 77 4404444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wik.turawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalna Spółka z o.o. ze 100% udziałem JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej dla północnego i południowego brzegu Jeziora Turawskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ETAP I Wykonanie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej na Południowym Brzegu Jeziora Turawskiego gm. Turawa dla następujących odcinków: 1. Kanalizacja sanitarna odcinek S2.6.1 - S2.6.5 - S2.6.5.2 2. Przyłącze kanalizacji odcinek SRP-1 - S2.8.1 3. Roboty uzupełniające w rejonie ośrodka Peters Zakres rzeczowy robót przedstawia się następująco : - sieć kanalizacyjna grawitacyjna z rur PVC O 200 mm , L = 246,50 m - podłączenia kanalizacyjne grawitacyjne z rur PVC O 160 mm , L =63,00 m - studzienki rewizyjne z PE O 425 mm szt. 2 - studzienki rewizyjne z PE O 600 mm szt. 2 - studzienki rewizyjne z PE O 1000 mm szt. 8 Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja budowlana i przedmiar robót. ETAP II Wykonanie robót uzupełniających dla inwestycji pn. Kanalizacja sanitarna dla Południowego Brzegu Jeziora Turawskiego gm. Turawa Zakres rzeczowy robót uzupełniających przedstawia się następująco: - podłączenia kanalizacyjne grawitacyjne z rur PVC O 160 mm, L = 170,0 m - podłączenia kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PE O 50 mm , szt. 1 L = 38,0 m - przydomowe pompownie ścieków sanitarnych dla budynków jednorodzinnych szt. 1 - studzienki rewizyjne z PE O 425 mm szt. 21 Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja budowlana i przedmiar robót. ETAP III Wykonanie robót uzupełniających dla inwestycji pn. Kanalizacja sanitarna dla Północnego Brzegu Jeziora Turawskiego gm. Turawa Zakres rzeczowy robót uzupełniających przedstawia się następująco: - sieć kanalizacyjna grawitacyjna z rur PVC O 200 mm , L = 305 m - podłączenia kanalizacyjne grawitacyjne z rur PVC O 160 mm , szt. 43 L = 498,0 m - podłączenia kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PE O 50 mm , szt. 2 L = 89,0 m - przydomowe pompownie ścieków sanitarnych dla budynków jednorodzinnych szt. 2 - studzienki rewizyjne z PE O 425 mm szt. 48 - studzienki rewizyjne z PE O 1000 mm szt.18 Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja budowlana i przedmiar robót ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie przekraczających 30% wartości całego zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, stwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; 2) Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Załącznik nr 5- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości, nazwy zamawiającego (inwestora), daty i miejsca wykonania tych robót); dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmować realizację min. 500 m sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej. Brak w Załączniku nr 5 wykonanego zamówienia o powyższych cechach będzie równoznaczny z brakiem wymaganego doświadczenia. 2) Dokumenty wystawione lub potwierdzone przez inwestora (dotyczy to także realizowania robót w charakterze podwykonawcy ujawnionego w umowie pomiędzy inwestorem a wykonawcą) potwierdzające, że roboty budowlane wykazane przez wykonawcę w Załączniku nr 5 zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym referencje wystawione przez wykonawcę dla podwykonawcy nie potwierdzone przez inwestora nie są wystarczającym dowodem spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykazania osób (lista kluczowego personelu), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg Załącznika nr 4 do SIWZ): A. Kierownik budowy - posiadający: - Wykształcenie techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie co najmniej sieci wodociągowych i kanalizacyjnych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) bez ograniczenia do kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji wraz z przyłączami dla obiektów o kubaturze do 1000 m3 lub ważne uprawnienia budowlane w zakresie co najmniej sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczenia do powszechnie znanych rozwiązań konstrukcyjnych oraz do kierowanie robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji wraz z przyłączami dla budynków o kubaturze do 1000m3 i prostej funkcji technologicznej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych lub na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania na roboty z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno-ściekowej; B. Kierownik robót sanitarnych - posiadający: - wykształcenie techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie co najmniej sieci wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) bez ograniczenia do kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji wraz z przyłączami dla obiektów o kubaturze do 1000m3 lub ważne uprawnienia budowlane w zakresie co najmniej sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczenia do powszechnie znanych rozwiązań konstrukcyjnych oraz do kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji wraz z przyłączami dla budynków o kubaturze do 1000m3 i prostej funkcji technologicznej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - co najmniej 3 lata doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych lub na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch kontraktów/zadań sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych w tym co najmniej realizacji jednego kontraktu/zadania o długości łącznej sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych min. 500 m; Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót sanitarnych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o sposobie dysponowania tymi osobami sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2. dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale 14 SIWZ. 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty lub/i załączników do niej, o którym mowa w pkt. 17.1.5) SIWZ (jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w pkt. 13.2. SIWZ p.t.: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę); 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymaganego odpisu z właściwego rejestru składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zawierające dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzające odpowiednio prawo wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, w szczególności dotyczących terminu końcowego wykonania umowy, przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) rezygnacji przez Zamawiającego z części robót, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych w wyniku np.: zmiany technologii robót, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 4) wystąpienia siły wyższej, 5) wystąpienia kolizji projektowanej linii sieci wodociągowej z istniejącym drzewostanem, gdy zajdzie konieczność dokonania ścinki drzew co możliwe jest jedynie w określonych odrębnymi unormowaniami/przepisami terminach, 6) błędów na posiadanych przez Zamawiającego podkładach mapowych; 7) ewentualnych błędów projektowo-budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wik.turawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WIK Turawa Sp. z o.o. 46-045 Kotórz Mały ul. 1 Maja 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat WIK Turawa Sp. z o.o. 46-045 Kotórz Mały ul. 1 Maja 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku braku w budżecie wystarczających środków niezbędnych do prowadzenia inwestycji. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w § 15 wzoru umowy. Termin wykonania 90 dni dotyczy realizacji etapu II i III. Na realizację etapu I termin wykonania zamówienia wynosi 45 dni. Termin liczony jest od przekazania placu budowy, przy czym wszystkie place budowy mogą zostać przekazane jednocześnie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.