To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-29
Pleszew: Świadczenie usług prawnych w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu administracyjnym, podatkowo administracyjnym, cywilnym oraz przed sądami administracyjnymi
Numer ogłoszenia: 300982 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243802 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. (062) 74 28 300, faks (062) 74 28 301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawnych w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu administracyjnym, podatkowo administracyjnym, cywilnym oraz przed sądami administracyjnymi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego usług prawnych obejmujących zastępstwo procesowe przed organami administracji publicznej, w tym przed naczelnikami właściwych miejscowo urzędów skarbowych, sądami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego w sprawach o zwrot nadpłaconego lub naliczonego podatku od towarów i usług (VAT) w związku z dokonanymi działaniami inwestycyjnymi w szczególności obejmującymi dostawy, usługi lub roboty budowlane. Zdefiniowane w ten sposób prace mające być wykonywane przez Wykonawcę obejmować będą w szczególności następujące czynności: a) przygotowanie materiałów do deklaracji w zakresie podatku od towarów i usług i instruowanie personelu Zamawiającego o sporządzaniu deklaracji oraz aktywne wsparcie w przygotowaniu korekt deklaracji za okresy przeszłe, b) aktywne wsparcie w sporządzeniu bieżących korekt deklaracji i przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty lub zwrot podatku od towarów i usług, c) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do organów podatkowych lub skarbowych, zgodnie z właściwymi przepisami o wyjaśnienie bądź niezbędne zinterpretowanie kwestionowanych lub wątpliwych przepisów prawa podatkowego, d) występowanie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu przed organami podatkowymi lub skarbowymi pierwszej instancji oraz w postępowaniu odwoławczym lub przed sądami powszechnymi lub administracyjnymi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOBIŃSKI I WSPÓLNICY ADWOKACKA SPÓŁKA PARTNERSKA
jakie przetargi wygrała firma
BOBIŃSKI I WSPÓLNICY ADWOKACKA SPÓŁKA PARTNERSKA
- Bobiński - Ciepierski - Kirchner - Schwartz Adwokacka Spółka Partnerska, ul. Strzelecka 45/3, 61-846 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229394,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 235767,43
Oferta z najniższą ceną: 235767,43 / Oferta z najwyższą ceną: 235767,43
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Uzasadnienie faktyczne Wybrany Wykonawca będzie świadczył w imieniu i na rzecz Zamawiającego usługi prawne obejmujące zastępstwo procesowe przed organami administracji publicznej, w tym przed naczelnikami właściwych miejscowo urzędów skarbowych, sądami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego w sprawach o zwrot nadpłaconego lub naliczonego podatku od towarów i usług (VAT) w związku z dokonanymi działaniami inwestycyjnymi w szczególności obejmującymi dostawy, usługi lub roboty budowlane. Zdefiniowane w ten sposób prace mające być wykonywane przez Wykonawcę obejmować będą w szczególności następujące czynności: a) przygotowanie materiałów do deklaracji w zakresie podatku od towarów i usług i instruowanie personelu Zamawiającego o sporządzaniu deklaracji oraz aktywne wsparcie w przygotowaniu korekt deklaracji za okresy przeszłe, b) aktywne wsparcie w sporządzeniu bieżących korekt deklaracji i przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty lub zwrot podatku od towarów i usług, c) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do organów podatkowych lub skarbowych, zgodnie z właściwymi przepisami o wyjaśnienie bądź niezbędne zinterpretowanie kwestionowanych lub wątpliwych przepisów prawa podatkowego, d) występowanie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu przed organami podatkowymi lub skarbowymi pierwszej instancji oraz w postępowaniu odwoławczym lub przed sądami powszechnymi lub administracyjnymi. Udzielane zamówienie jest zgodne z prawem gdyż art. 5 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zastosowania zamówienia z wolnej ręki w przypadku wyboru Wykonawcy, który będzie świadczył tego typu usługi prawnicze na rzecz Zamawiającego
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa artykułów biurowych.
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centralnej Sterylizatorni w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego.
- Modernizacja Oddziału Onkologii w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- "Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie" 2
- Rozbudowa oraz modernizacja obszaru zabiegowego Pleszewskiego Centrum Medycznego - Bloku operacyjnego wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego.
- "Muzeum Sztuki Współczesnej "Kamienica"" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa budynku mieszkalnego na obiekt kulturalno-edukacyjny z częścią użytkową ... "
więcej: przetargi w Pleszewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.