eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjsołyDostawa rejestratorów leśniczego wraz z akcesoriami oraz stacjami dokującymi.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Ujsoły: Dostawa rejestratorów leśniczego wraz z akcesoriami oraz stacjami dokującymi.
Numer ogłoszenia: 300951 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły , ul. Św. Huberta 2, 34-371 Ujsoły, woj. śląskie, tel. 033 8647352, faks 033 8647580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Ujsoły.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego wraz z akcesoriami oraz stacjami dokującymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje 8 szt. rejestratorów danych wraz z akcesoriami, 10 szt. stacji dokujących do wyżej wymienionego typu rejestratora. Parametry techniczne zamawianego sprzętu zawiera Specyfikacja Techniczna Przedmiotu Zamówienia stanowiąca Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O wykonanie zamówienia mogą się starać wykonawcy, którzy: 1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 1.2 Spełniają wymogi art.22 ust.1 pkt.1-3 Prawa zamówień publicznych 1.3 Udzielą minimum 2-letniej nieodpłatnej gwarancji na wykonane dostawy 1.4 Zapewnią serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego (usunięcie usterek w ciągu 2 dni roboczych lub wymianę na sprzęt zastępczy na czas naprawy. Koszt ewentualnego transportu sprzętu w związku z naprawą pokrywa dostawca. 2.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączonym wzorze nr 4 b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c)oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na zamówienie (zawarte we wzorze oferty i oświadczeniu wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - jakość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Ujsoły ul. Św. Huberta 2 34-371 Ujsoły woj. śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 12:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Ujsoły ul. Św. Huberta 2 34-371 Ujsoły pok. nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.