eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Dostawa przenośnych urządzeń do regulacji warunków klimatycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Cieszyn: Dostawa przenośnych urządzeń do regulacji warunków klimatycznych
Numer ogłoszenia: 300851 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Cieszyńska , ul. Mennicza 46, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8513840, faks 033 8513840.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przenośnych urządzeń do regulacji warunków klimatycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń przeznaczonych do regulacji warunków klimatycznych w bibliotekach, muzeach, archiwach: przenośnych nawilżaczy, osuszaczy i oczyszczaczy powietrza. Będą one zainstalowane w różnych pomieszczeniach Książnicy Cieszyńskiej. Pomieszczenia te nie posiadają doprowadzenia ani odpływu wody. Zamówienie składa się z trzech części: A. dostawy 7 sztuk przenośnych urządzeń nawilżających powietrze w gabinetach, pracowniach, czytelniach i w salach ekspozycyjnych biblioteki przechowującej księgozbiory zabytkowe. B. dostawy 6 sztuk przenośnych urządzeń osuszających powietrze w gabinetach, pracowniach, czytelniach i w salach ekspozycyjnych biblioteki przechowującej księgozbiory zabytkowe. C. dostawy 8 sztuk przenośnych urządzeń oczyszczających powietrze w gabinetach, pracowniach, czytelniach i w salach ekspozycyjnych biblioteki przechowującej księgozbiory zabytkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, klika lub wszystkie części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 27.72.13.20 - 27.72.13.20 42.51.43.00 - Aparatura filtrująca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentów oraz oświadczenia - rozdz. V pkt I ust. 1) - 4) SIWZ. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy dostawy o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł dla bibliotek, archiwów i placówek muzealnych odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia musi być potwierdzone referencjami lub opiniami zamawiających, na rzecz, których zamówienia zostały zrealizowane. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentów oraz oświadczenia - rozdz. V pkt I ust. 1) i 6) SIWZ. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 40 000 zł. Ubezpieczenie musi obejmować cały okres realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - rozdz. V pkt I ust. 1) i 5) SIWZ. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy. Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o dokumenty oraz oświadczenie - rozdz. V pkt I ust. 1) - 6) SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły *spełnia - nie spełnia*, na podstawie dokumentów lub oświadczeń wymienionych w Rozdziale V niniejszej SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru znajdującego się w załączniku nr 2 do SIWS dla każdego z typów nawilżaczy/osuszaczy/ oczyszczaczy. 2. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 7. Wykaz dostaw o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł wykonanych dla bibliotek, archiwów i placówek muzealnych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, łącznie z załączeniem referencji lub opinii Zamawiających potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Instrukcji obsługi w języku polskim do wszystkich nawilżaczy/osuszaczy/oczyszczaczy wymienionych przez Dostawcę, zawierającą jasne informacje nt. cech urządzenia, szczególnie odnoszące się do podstawowych wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (zał.) nr 1. Do instrukcji mile widziane zestawienie cech urządzenia odnoszące się do podstawowych wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1). 2. Szczegółowe warunki gwarancji w języku polskim, karty gwarancyjne urządzeń, 3. W przypadku złożenia oferty na część C zamówienia oprócz dokumentów wskazanych powyżej należy dołączyć: a) Obowiązujące certyfikaty związane z bezpieczeństwem użytkowania. b) Wyniki badań skuteczności oczyszczania z min 2 instytucji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ks.cieszyn.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Książnica Cieszyńska, ul. Mennicza 46, 43-400 Cieszyn, pok. 06.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Książnica Cieszyńska, ul. Mennicza 46, 43-400 Cieszyn, pok. 06.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG oraz Funduszu Promocji Kultury - w ramach programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przenośnych urządzeń nawilżających powietrze w gabinetach, pracowniach, czytelniach i w salach ekspozycyjnych biblioteki przechowującej księgozbiory zabytkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 7 sztuk przenośnych urządzeń nawilżających powietrze w gabinetach, pracowniach, czytelniach i w salach ekspozycyjnych biblioteki przechowującej księgozbiory zabytkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przenośnych urządzeń osuszających powietrze w gabinetach, pracowniach, czytelniach i w salach ekspozycyjnych biblioteki przechowującej księgozbiory zabytkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 sztuk przenośnych urządzeń osuszających powietrze w gabinetach, pracowniach, czytelniach i w salach ekspozycyjnych biblioteki przechowującej księgozbiory zabytkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.13.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa przenośnych urządzeń oczyszczających powietrze w gabinetach, pracowniach, czytelniach i w salach ekspozycyjnych biblioteki przechowującej księgozbiory zabytkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 8 sztuk przenośnych urządzeń oczyszczających powietrze w gabinetach, pracowniach, czytelniach i w salach ekspozycyjnych biblioteki przechowującej księgozbiory zabytkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.