Ogłoszenie z dnia 2005-06-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Elbląg: dostawa płynów infuzyjnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, do kontaktów: w sprawach merytorycznych - P.mgr Magdalena Czerwonka - Kierownik Apteki, tel. 0-55 23 95 790, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, e-mail: mdudzinska@elblag.szpital.pl, www.szpital.elblag.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, w sprawach formalnych - mgr Małgorzata Dudzińska - Kierownik S.Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - tel/faks 0-55 234 55 47, ul.Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 234 55 47, fax 0-55 234 55 47. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, w sprawach formalnych - mgr Małgorzata Dudzińska - Kierownik S.Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - tel/faks 0-55 234 55 47, ul.Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 234 55 47, fax 0-55 234 55 47. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, w sprawach formalnych - mgr Małgorzata Dudzińska - Kierownik S.Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - tel/faks 0-55 234 55 47, ul.Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 234 55 47, fax 0-55 234 55 47. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa płynów infuzyjnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Płyny infuzyjne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Apteka. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pakiet Nr 1 - 21 pozycji Pakiet Nr 2 - 11 pozycji Pakiet Nr 3 - 2 pozycje Pakiet Nr 4 - 2 pozycje. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w wysokości: 6.696,-zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - w celu potwierdzenia Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 6 do SIWZ, 2.spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - w celu potwierdzenia Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 7 do SIWZ, 3.posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 53 poz. 533 z póź.zm.), 4.posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r.(tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 53 poz. 533 z póź.zm.), 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 53 poz. 533 z póź.zm.), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Informacja banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 51/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.08.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto Zamawiającego lub gotówką w kasie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 07.10.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.08.2005, godzina 10:30, sala konferencyjna 08A.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Płyny infuzyjne. 3) Zakres lub wartość: Płyny infuzyjne - 21 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Płyny infuzyjne. 3) Zakres lub wartość: Płyny infuzyjne - 11 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Płyny infuzyjne. 3) Zakres lub wartość: Płyny infuzyjne - 2 pozycje 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Płyny infuzyjne. 3) Zakres lub wartość: Płyny infuzyjne - 2 pozycje 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DOZORU I OCHRONY TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWEGO Z OBSŁUGĄ PORTIERNI WRAZ Z OBSŁUGĄ PARKINGU NIESTERZEŻONEGO DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWYM
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- Zaopatrzenie apteki szpitalnej w produkty lecznicze.
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego.
- Leki: Temozolomid, antybiotyki, płyny infuzyjne - zamówienie dodatkowe.
więcej: Płyny dożylne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





