Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-25
Mrągowo: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 300849 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Królewiecka 60a, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410150, faks 089 7417275.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj Tablicy 1. Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w tym: indywidualne, tymczasowe badawcze, zabytkowe 3 400 kompletów 2. Zwyczajne do przyczep - jednorzędowe i dwurzędowe w tym: indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe 250 sztuk 3. Motocyklowe w tym: indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe 400 sztuk 4. Motorowerowe w tym: indywidualne, tymczasowe, badawcze 300 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W sytuacji niemożliwej do przewidzenia Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia uzupełniającego, do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, w trybie z wolnej ręki, z zachowaniem tych samych norm, standardów, parametrów oraz cen jak zamówienie podstawowe. W sytuacji jw. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do zmian ilości, rodzajów i odmiany poszczególnych tablic w ramach realizowanego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000,00 zł pięć tysięcy zł 00gr musi znaleźć się na koncie depozytowym Starostwa Powiatowego w Mrągowie Nr konta: 90 1020 3639 0000 8802 0005 1151 do 15 listopada 2010 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego Nie wniesienie lub wniesienie wadium do Zamawiającego po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; kserokopia zezwolenia marszałka województwa na produkcję tablic; Wykaz wykonanych dostaw potwierdzających, że wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat wykonał dwie dostawy tablic komunikacyjnych na łączną kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według wzoru, określonego w załączniku nr 2, do niniejszej SIWZ oraz potwierdzą, że dostawy i te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; oświadczenie, wykonawcy, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. i spełnia warunki z art.22 p.z.p. według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy Załącznik nr 5 potwierdzający akceptacje przez Wykonawcę zapisów umowy Oferta przygotowana na formularzu stanowiącym Załącznik nr 6
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; kserokopia zezwolenia marszałka województwa na produkcję tablic; Wykaz wykonanych dostaw potwierdzających, że wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat wykonał dwie dostawy tablic komunikacyjnych na łączną kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według wzoru, określonego w załączniku nr 2, do niniejszej SIWZ oraz potwierdzą, że dostawy i te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; oświadczenie, wykonawcy, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. i spełnia warunki z art.22 p.z.p. według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy Załącznik nr 5 potwierdzający akceptacje przez Wykonawcę zapisów umowy Oferta przygotowana na formularzu stanowiącym Załącznik nr 6
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; kserokopia zezwolenia marszałka województwa na produkcję tablic; Wykaz wykonanych dostaw potwierdzających, że wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat wykonał dwie dostawy tablic komunikacyjnych na łączną kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według wzoru, określonego w załączniku nr 2, do niniejszej SIWZ oraz potwierdzą, że dostawy i te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; oświadczenie, wykonawcy, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. i spełnia warunki z art.22 p.z.p. według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy Załącznik nr 5 potwierdzający akceptacje przez Wykonawcę zapisów umowy Oferta przygotowana na formularzu stanowiącym Załącznik nr 6
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach; Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. zmiana obowiązujących przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej - aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http bip.warmia.mazury.pl powiat_mragowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Mrągowo Ul Królewiecka 60a Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu, p. Krzysztof Dąbkowski, pok. 13,
tel. 89 741 01 81.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Mrągowo , 11-700 Mrągowo ul . Królewiecka 60a Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Zimowe utrzymanie drogi powiatowej - starodroże drogi nr 16 od ronda: Marcinkowo, ul. M. C. Skłodowskiej, Wojska Polskiego do ronda: Mikołajki/Piecki oraz droga DW 600 (ul. Lubelska i Przemysłowa)".
- DOSTAWA PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH
- Budowa zaplecza technicznego do obsługi taboru komunikacji miejskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2026r
- Zakup koparko-ładowarki
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych.
- DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POWIATU OPOLSKIEGO
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji
- Sukcesywna dostawa do Starostwa Powiatowego w Węgrowie tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Wykonanie, dostawa oraz kasacja tablic rejestracyjnych
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach
więcej: Znaki i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.