eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiżajny › Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wiżajnach oraz dostawa materiałów, artykułów spożywczych i papierniczo biurowych na cele realizacji projektu pt. Punkt Przedszkolny -Jestem sobie przedszkolaczek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Wiżajny: Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wiżajnach oraz dostawa materiałów, artykułów spożywczych i papierniczo biurowych na cele realizacji projektu pt. Punkt Przedszkolny -Jestem sobie przedszkolaczek
Numer ogłoszenia: 300834 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wiżajny , ul. Rynek 1, 16-407 Wiżajny, woj. podlaskie, tel. 087 5688049, faks 087 5688049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wizajny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wiżajnach oraz dostawa materiałów, artykułów spożywczych i papierniczo biurowych na cele realizacji projektu pt. Punkt Przedszkolny -Jestem sobie przedszkolaczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Wiżajnach oraz dostawa materiałów, artykułów spożywczych i papierniczo biurowych na cele realizacji projektu pt. Punkt Przedszkolny -Jestem sobie przedszkolaczek. Zamówienie realizowane jest w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,Poddziałanie 9.1.1.Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Projekt Nr WND.POKL.09.01.01-20-194/11. pn. Punkt Przedszkolny Jestem sobie przedszkolaczek- z możliwością składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.00.00.00-8, 39.16.10.00-8, 39.00.00.00-2, 32.32.00.00-2, 38.65.10.00-3, 39.71.34.30-6, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 39.83.00.00-9, 33.77.00.00-8, 39.53.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem -oświadczenie-Załącznik 2a do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika 2a do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika 2a do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika 2a do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli po jej zawarciu wystepują okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia a w szczególności zmiany umowy dotyczyć mogą: terminu rozpoczęcia i zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wizajny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiżajny (księgowość szkół) ul. Szkolna 11, 16-407 Wiżajny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Wiżajny, ul. Rynek 1, 16-407 Wiżajny (pok. Nr 1 sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Projekt Nr: WND.POKL.09.01.01-20-194/11. pn.Punkt Przedszkolny Jestem sobie przedszkolaczek.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia sal Punktu Przedszkolnego (regały, szafki, stoliki, krzesełka, dywan, wyposażenie szatni, pomoce dydaktyczne, sprzęt do zabaw ruchowych, zabawki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia sal Punktu Przedszkolnego (regały, szafki, stoliki, krzesełka, dywan, wyposażenie szatni, pomoce dydaktyczne, sprzęt do zabaw ruchowych, zabawki). Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - Załącznik Nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.00.00.00-8, 39.16.10.00-8, 39.00.00.00-2, 39.53.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu RTV i AGD (telewizor, radiomagnetofon, aparat cyfrowy, odkurzacz).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu RTV i AGD (telewizor, radiomagnetofon, aparat cyfrowy, odkurzacz). Szczegółowy opis zawiera Załącznik Nr 1b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 38.65.10.00-3, 39.71.34.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa -Wyprawek dla przedszkolaka (art. papiernicze, malarskie, techniczne, piśmiennicze) oraz artykułów papierniczo- biurowych na przeprowadzenie rekrutacji i do realizacji projektu (papier ksero, segregatory, koszulki, tonery).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa Wyprawek dla przedszkolaka (art. papiernicze, malarskie, techniczne, piśmiennicze) oraz artykułów papierniczo- biurowych na przeprowadzenie rekrutacji i do realizacji projektu (papier ksero, segregatory, koszulki, tonery). Szczegółowy opis zawiera Załącznik Nr 1c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów spożywczych na spotkanie rekrutacyjne, przerwy śniadaniowe, imprezy oraz zakup środków czystości i środków higienicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów spożywczych na spotkanie rekrutacyjne, przerwy śniadaniowe, imprezy oraz zakup środków czystości i środków higienicznych. Szczegółowy opis zawiera Załącznik Nr 1d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 39.83.00.00-9, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.