eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieWykonanie robót budowlanych, polegających na przeprowadzeniu prac konserwatorskich, restauratorskich oraz remontowych kościoła zlokalizowanego na działce Skarbu Państwa o numerze ewidencyjnym 160 w miejscowości Gębice, gmina Gubin, powiat krośnieński, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 284.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-08-11

Ogłoszenie nr 300826 - 2016 z dnia 2016-08-11 r.

Krosno Odrzańskie: Wykonanie robót budowlanych, polegających na przeprowadzeniu prac konserwatorskich, restauratorskich oraz remontowych kościoła zlokalizowanego na działce Skarbu Państwa o numerze ewidencyjnym 160 w miejscowości Gębice, gmina Gubin, powiat krośnieński, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 284.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krośnieński, krajowy numer identyfikacyjny 97077095000000, ul. ul. Piastów  , 66600   Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, państwo , tel. 683 830 218, e-mail , faks 683 830 236.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatkrosnienski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.powiatkrosnienski.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.powiatkrosniensk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) opieczętowanej w taki sposób, aby nie budziła wątpliwości co do możliwości wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego tzn. Skarb Państwa - Powiat Krośnieński (siedziba w Starostwie Powiatowym w Krośnie Odrzańskim) ulica Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie oraz napis OFERTA NA: " Wykonanie robót budowlanych, polegających na przeprowadzeniu prac konserwatorskich, restauratorskich oraz remontowych kościoła zlokalizowanego na działce Skarbu Państwa o numerze ewidencyjnym 160 w miejscowości Gębice, gmina Gubin, powiat krośnieński, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 284." Ponadto kopertę należy oznaczyć nazwą i adresem Wykonawcy.
Pod adres:
Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 B, 66-600 Krosno Odrzańskie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych, polegających na przeprowadzeniu prac konserwatorskich, restauratorskich oraz remontowych kościoła zlokalizowanego na działce Skarbu Państwa o numerze ewidencyjnym 160 w miejscowości Gębice, gmina Gubin, powiat krośnieński, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 284.
Numer referencyjny: OR.272.00019.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz remontowych kościoła zlokalizowanego na działce Skarbu Państwa o numerze ewidencyjnym 160 w miejscowości Gębice, gmina Gubin, powiat krośnieński, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 284 zgodnie z następującą dokumentacją projektową: a) Aktualizacją Inwentaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej, ocena stanu technicznego z aktualną dokumentacją fotograficzną; b) Projektem budowlanym; c) Projektem budowlano - wykonawczym; d) Przedmiarem robót; e) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; f) Decyzją pozwolenie na budowę nr 200/2016 z dnia 08.08 2016 r.; g) Decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych nr ZN.5142.7.2016 z dnia 03.08.2016 r. h) Zezwoleniem na usunięcie drzew - zamawiający jest w trakcie ubiegania się. 2) W zakres prac konserwatorskich, restauratorskich oraz remontowych kościoła zlokalizowanego na działce Skarbu Państwa o numerze ewidencyjnym 160 w miejscowości Gębice, gmina Gubin, powiat krośnieński, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 284 wchodzą, prace rozbiórkowe, prace murarskie, prace ciesielskie, prace dekarskie, wykonanie wycinki drzew zgodnie z załączonym szacunkiem oraz pozostałe prace ogólnobudowlane. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę przynajmniej dwie osoby, w zakresie czynności określonym w załączniku nr 10 do SIWZ tj. osób wykonujących prace budowlane na terenie budowy jako murarz, cieśla, stolarz, dekarz, pomocnik murarza, kierownik budowy lub inne czynności ściśle związane z pracami wykonywanymi na placu budowy. 4) W celu wykazania spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego wykonawca załączy do oferty Wykaz osób zatrudnionych na umowę o prace zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 5) Uprawnienia, sposób kontroli oraz sankcji z tytułu niepełnienia wymagań Zamawiającego dotyczącego zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w ofercie Wykonawcy w załączniku nr 10 do SIWZ zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 6) Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca zastosował rozwiązania równoważne wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu, o którym mowa w pkt II.2. 1) a- e) SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111300-1, 45453000-7, 45422000-1, 45262500-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 23/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadają kompetencję lub uprawnienia do określonej działalności zawodowej tj. skierują do realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej jedną osobę do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury - z minimum 3 - letnim doświadczeniem zawodowym.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Posiadają zdolność techniczną lub zawodową tj. doświadczenie: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali z należytą starannością przynajmniej: - dwie roboty budowlane zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia, tj. np. wykonanie przebudowy lub zabezpieczenia przed dalszym niszczeniem lub remont lub prace konserwatorskie lub restauratorskie lub inne roboty budowlane na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w strefie ochrony konserwatora zabytków o wartości robót budowlanych brutto każdej z nich przynajmniej 300.000,00 zł brutto - lub jedną robotą budowlaną zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia, tj. np. wykonanie przebudowy lub zabezpieczenia przed dalszym niszczeniem lub remontem lub prace konserwatorskie lub restauratorskie lub inne roboty budowlane na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w strefie ochrony konserwatora zabytków o wartości robót budowlanych brutto min. 600.000,00 zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawia art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp a) w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ. a) jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć powyższe oświadczenie wraz z ofertą. 3) oświadczenie Wykonawcy z art. 24 ust. 1 pkt 12) -23) Ustawy Pzp o nie podleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 2, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności, informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Załącznik nr 7 Do SIWZ; a) w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy spełniają warunek łącznie, z tym, że w przypadku potwierdzenia spełniania warunku posiadania doświadczenia przynajmniej jeden Wykonawca musi w pełni wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego o określonym charakterze i wielkości tj. określonym w pkt III.2.2) SIWZ (doświadczenie nie podlega sumowaniu). b) jeżeli Wykonawca będzie powoływał się na doświadczenie podmiotu trzeciego musi on w pełni wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego o określonym charakterze i wielkości. c) w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają razem jeden dokument. d) w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na doświadczeniu innego podmiotu, składa pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji swojej zdolności zawodowej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ . a) w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na osobach skierowanych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie osób skierowanych do wykonania zamówienia - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. b) w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy spełniają warunek łącznie. 3) oświadczenie dotyczące wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy - Załącznik nr 6 do SIWZ 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę - w celu potwierdzenie spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia -zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) - Załącznik nr 10 do SIWZ,

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - w przypadku gdy oferta zostanie podpisana przez inną osobę lub osoby niż wynikające z dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena 60
gwarancja20
skrócenie teminu realizaci przedmiotu zamówienia20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Wszelkie istotne dla Stron postanowienia i warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. 2) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej. 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj.: a) Wykonawca może dokonywać zmiany kierownika budowy, przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika budowy. b) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierownika budowy, - niewywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.). c) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. d) W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia e) Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczność wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, o których mowa w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia. 5) Ze względu na konieczność realizacji przedmiotu zamówienia w bieżącym roku Zamawiający nie przewiduje wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych. Niewykonanie zadania we wskazanym terminie skutkować będzie zmniejszeniem zakresu wykonywanych prac, oraz sankcjami określonymi w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 6) Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu wykonywanych prac w sytuacji niezależnej od Wykonawcy skutkującej możliwością wydłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności: a) zawieszenia, wstrzymania robót przez Zamawiającego; b) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót; c) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie robót podstawowych w ustalonym terminie; d) zmiana może być spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego i od Wykonawcy, np. niekorzystne warunki geologiczne, archeologiczne, lub w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym; e) niekorzystne warunki atmosferyczne w szczególności: długotrwałe intensywne opady deszczu (min. 5 dni w skali miesiąca), potwierdzone dokumentacją meteorologiczną lub okres zimowy, skutkujący niskimi temperaturami, intensywnymi opadami i zaleganiem śniegu, potwierdzony dokumentacją meteorologiczną; f) zmiana zakresu wykonania zamówienia ze względu na uchybienia, wady w dokumentacji projektowej. - przy czym, jeżeli zajdą okoliczności, o których mowa powyżej, Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć wykonane prace przed dalszym niszczeniem (np. wiatą lub inną lekką konstrukcją), w przeciwnym razie roboty budowlane nie zostaną odebrane. Po spełnieniu powyższego warunku Zamawiający zapłaci wyłącznie za zrealizowane prace i rozliczy się z Wykonawcą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę, zgodnie z cenami jednostkowymi zaoferowanymi w kosztorysie ofertowym Wykonawcy (przedłożonym przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy). Kosztorys powykonawczy zostanie sprawdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dopiero po jego akceptacji Zamawiający dokona zapłaty Wykonawcy. 7) Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu wykonywanych prac z innych przyczyn, niż wyłączające odpowiedzialność Wykonawcy, o których mowa w Rozdz. III pkt 30. 6) a)-f) skutkujących możliwością wydłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia - przy czym jeżeli zajdą takie okoliczności Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć wykonane prace przed dalszym niszczeniem (np. wiatą lub inną lekką konstrukcją), w przeciwnym razie roboty budowlane nie zostaną odebrane. Po spełnieniu powyższego warunku Zamawiający zapłaci wyłącznie za zrealizowane prace i rozliczy się z Wykonawcą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę, zgodnie z cenami jednostkowymi zaoferowanymi w kosztorysie ofertowym Wykonawcy (przedłożonym przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy). Kosztorys powykonawczy zostanie sprawdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dopiero po jego akceptacji Zamawiający dokona zapłaty Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca, który nie zrealizuje przedmiotu zamówienia w całości w ostatecznym terminie przewidzianym w SIWZ zapłaci karę umowną w wysokości określonej w umowie. 8) Możliwa jest zmiana treści umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. 9) Wykonawca może w trakcie realizacji zamówienia, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, zastąpić Podwykonawcę innym Podwykonawcą, pod warunkiem, że wykaże on spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca. 10) Możliwa jest zmiana treści umowy w przypadku zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 11) Możliwa jest zmiana treści umowy w przypadku przekształcenia organizacyjnego lub zmiany właściciela przedsiębiorstwa Wykonawcy, w tym w szczególności zmiany będące następstwem łączenia, podziału, przekształcenia lub likwidacji. 12) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych rozwiązań technicznych/ technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, a także w przypadku, gdy zastosowanie innych rozwiązań technicznych/ technologicznych stanowiłoby korzyść dla Zamawiającego. 13) Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu urządzeń, materiałów lub elementów o innych parametrach jakościowych lub technicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych urządzeń lub elementów groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, a także w przypadku, gdy zastosowanie materiałów, urządzeń lub elementów robót budowlanych o innych parametrach jakościowych lub technicznych niż wskazane w ofercie, stanowiłoby korzyść dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26/08/2016, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.