Ogłoszenie z dnia 2009-09-01
Rzeszów: Dostawa, montaż i dzierżawa obiektu złożonego z modułów kontenerowych
Numer ogłoszenia: 300814 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o. , al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8613001, faks 017 8613003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i dzierżawa obiektu złożonego z modułów kontenerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i dzierżawa obiektu złożonego z modułów kontenerowych, pełniącego funkcję zaplecza socjalno-biurowego z szatnią oraz modułem sanitarnym na miejscu wskazanym przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie. Zamawiający oczekuje przygotowania przez składającego ofertę, projektu obiektu zaplecza zawierającego informację o ilości oraz przeznaczeniu poszczególnych modułów kontenerowych - wg załączonej koncepcji. 2.Zaplecze socjalno-biurowe spełniać powinno następujące oczekiwania: - projekt zabudowy kontenerowej powinien być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy z dnia 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bhp, z późniejszymi zmianami. - w obiekcie powinna znajdować się szatnia przepustowa dla 20 pracowników zajmującymi się odbiorem i transportem odpadów komunalnych, spełniająca warunki określone w Dz. U. nr 104/2009 poz. 868 § 4 posiadająca; a) szatnię na odzież robocza i środki ochrony indywidualnej wyposażoną w szafy (1 drzwi szafy dla 1 pracownika), b) szatnię na odzież własną wyposażoną w szafy (1 drzwi szafy dla 1 pracownika), c) ruch pracowników pomiędzy szatniami odbywać powinien się przez zespół sanitarny - dla kolejnych 20 pracowników zajmujących się oczyszczaniem jezdni i chodników miasta potrzebna jest szatnia podstawowa wyposażona w szafy odzieżowe (1 pełna szafka dla 1 pracownika) - szafki te mogą być rozstawione w pomieszczeniach szatni przepustowej pracowników zajmujących się odbiorem odpadów komunalnych, - wysokość pomieszczeń higieniczno-sanitarnych min 2,5 m, - szerokość przejść pomiędzy dwoma rzędami szafek odzieżowych min 1,5 m, szerokość przejść pomiędzy rzędem szaf a ścianą min 1,1 m, - pomieszczenia zaplecza socjalo-sanitarnego wyposażone w odpowiednią wentylację, oświetlenie naturalne i sztuczne, z możliwością podłączenia do zasilania w ciepłą i zimną wodę oraz ogrzewania elektrycznego jak również do odprowadzenia kanalizacji sanitarnej. - pomieszczeniach należy przewidzieć WC dla jednej kobiety, - w obiekcie należy przewidzieć 2 oddzielne pomieszczenia biurowe dla 4 pracowników biurowych i 1 pomieszczenie przeznaczone na poczekalnię kierowców. Pomieszczenie to powinno przylegać dłuższą ścianą do jednego z pomieszczeń biurowych i być połączone z nim drzwiami, - wszystkie pomieszczenia należy połączyć systemem komunikacji wewnętrznej bez konieczności wychodzenia na zewnątrz, - powierzchnia przeznaczona do zabudowy to ok. 300 m2 (10x30 m) posiadająca instalację wodociągową , kanalizację sanitarną oraz doprowadzenie instalacji elektrycznej, - Wykonawca zamówienia dostarczy zespół kontenerów, zmontuje je w obiekt spełniający powyższe warunki oraz dokona podłączenia instalacji wodociągowej kanalizacyjnej oraz zasilania elektrycznego. 3. Oferta powinna być przygotowana w opcji dzierżawy obiektu z możliwością odkupu dowolnej ilości modułów kontenerowych po zakończeniu okresu dzierżawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - 9 000,00 PLN (słownie; dziewięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykazać się doświadczeniem zawodowym; o realizację zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegające na dostawie i montażu obiektu kontenerowego z pomieszczeniami socjalno biurowymi. Zamówienie to może być zrealizowane jako dostawa (sprzedaż) lub usługa (dzierżawy). Zamówienia winny być potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i niżej wskazanych dokumentów - spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 1 do oferty), 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Wykaz usług zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z pkt 2. rozdz. V SIWZ, - (Załącznik nr 2 do oferty) wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze zostały wykonane należycie. 4)Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającego spełnienie wymagań wynikających z SIWZ rozdz. III. Przedmiot zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty stanowiące ofertę: 1)Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia (Załącznik nr 3 do oferty), 2)Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4)Dowód wpłaty wadium. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt.2), rozdz. VI. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w pkt a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów w sekretariacie pokój 227.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





