eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUSŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Warszawa: USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 300757 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220413 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, ul. Karowa 2, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, faks 022 5966474.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych, utrzymania w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury medycznej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 Pakietów Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Zadania w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1 Na wykonane naprawy serwisowe Zamawiający wymaga gwarancji minimum 6 miesięcy. Na dostarczone części zamienne i podzespoły Zamawiający wymaga gwarancji minimum 6 miesięcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety Pakiet Nr 1 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatury monitorującej: TRENDSCOPE 8031 + nadstawka ciśnieniowa, DIASCOPE, NEOSCOPE, NELCOR, MIERNIK BILIRUBINY, MIERNIK STĘŻENIA TLENU Pakiet Nr 2 Naprawy bieżące Detektora tętna płodu UDT-20. Pakiet Nr 3 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Diatermii chirurgicznych oraz kolumn anestezjologicznych i chirurgicznych: Erbotom typ ICC 300; Erbotom VIO 300 D; Erbotom typ ICC 80; Kolumna anestezjologiczna DA 730HE; Kolumna chirurgiczna DA 40H; Kolumna anestezjologiczna IPX 1 Pakiet Nr 4 Naprawy bieżące urządzeń do przesiewowego badania słuchu EROSCAN z sondą zewnętrzną. Pakiet Nr 5 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów do znieczulania AESTIVA; Monitor Light oraz AESPIRE 3000, Compact monitor S/5 F-CM1. Pakiet Nr 6 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pomp infuzyjnych SEP 21 S. Pakiet Nr 7 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pomp infuzyjnych PLUM A+. Pakiet Nr 8 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Stołów operacyjnych Scandia SL Plus. Pakiet Nr 9 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Inkubatorów GIRAFFE OMNIBED. Pakiet Nr 10 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Kolumn anestezjologicznych KREUZER. Pakiet Nr 11 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pulsoksymetrów przenośnych RAD-5. Pakiet Nr 12 Naprawy bieżące lamp do fototerapii BILIBED. Pakiet Nr 13 Naprawy bieżące Systemu CPAP 3x. Pakiet Nr 14 Naprawy bieżące Nawilżaczy typ MR 730 i MR 410. Pakiet Nr 15 Naprawy bieżące -ciepłe gniazdka. Pakiet Nr 16 Naprawy bieżące - Urządzeń do resuscytacji dla noworodków Neopuff RD 900. Pakiet Nr 17 Kardiotokograf M2702a - 9 Szt.; Kardiomonitory :Monitor Intellivue MP-30 M8002A- 4 Szt.; Monitor M3 M3046A - 1 Szt Wykonawca, powierzy realizację przedmiotu umowy osobom przeszkolonym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymaganiami producentów aparatury i sprzętu, obowiązującymi Normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności użycia specjalistycznej aparatury pomiarowej usługi te będą wykonywane w pomieszczeniach Wykonawcy (w takim przypadku transport sprzętu jest wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów tego transportu). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych, przeglądowych oraz napraw zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych i materiałów zużywalnych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. Usługi Wykonawca wykonywać będzie po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu usterki - zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu. Przegląd sprzętu: - Wykonanie przeglądów technicznych. - Nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem. - Wystawienie Raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu [Paszportu] wykonanych czynności oraz wydanie Orzeczenia Technicznego dla sprzętu. - Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami. - W cenie za przegląd techniczny wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą w tym dojazd. Naprawa sprzętu: - Bieżące naprawy. - Wymianę części zamiennych i materiałów zużywalnych. - Przywrócenie sprawności sprzętu po awarii. - Wystawienie Raportu serwisowego i wpisie do dokumentacji eksploatacji sprzętu [Paszportu] wykonanych czynności oraz wydanie Orzeczenia Technicznego dla naprawianego sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19600.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 5

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Techniki Medycznej ANES-MED Sp. z o.o., ul. Jamesa Joycea 2a, 01-368 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19 600,00
  • Oferta z najniższą ceną: 19 600,00 oferta z najwyższą ceną: -
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.