To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Warszawa: USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 300757 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220413 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, ul. Karowa 2, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, faks 022 5966474.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych, utrzymania w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury medycznej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 Pakietów Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Zadania w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1 Na wykonane naprawy serwisowe Zamawiający wymaga gwarancji minimum 6 miesięcy. Na dostarczone części zamienne i podzespoły Zamawiający wymaga gwarancji minimum 6 miesięcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety Pakiet Nr 1 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatury monitorującej: TRENDSCOPE 8031 + nadstawka ciśnieniowa, DIASCOPE, NEOSCOPE, NELCOR, MIERNIK BILIRUBINY, MIERNIK STĘŻENIA TLENU Pakiet Nr 2 Naprawy bieżące Detektora tętna płodu UDT-20. Pakiet Nr 3 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Diatermii chirurgicznych oraz kolumn anestezjologicznych i chirurgicznych: Erbotom typ ICC 300; Erbotom VIO 300 D; Erbotom typ ICC 80; Kolumna anestezjologiczna DA 730HE; Kolumna chirurgiczna DA 40H; Kolumna anestezjologiczna IPX 1 Pakiet Nr 4 Naprawy bieżące urządzeń do przesiewowego badania słuchu EROSCAN z sondą zewnętrzną. Pakiet Nr 5 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów do znieczulania AESTIVA; Monitor Light oraz AESPIRE 3000, Compact monitor S/5 F-CM1. Pakiet Nr 6 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pomp infuzyjnych SEP 21 S. Pakiet Nr 7 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pomp infuzyjnych PLUM A+. Pakiet Nr 8 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Stołów operacyjnych Scandia SL Plus. Pakiet Nr 9 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Inkubatorów GIRAFFE OMNIBED. Pakiet Nr 10 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Kolumn anestezjologicznych KREUZER. Pakiet Nr 11 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pulsoksymetrów przenośnych RAD-5. Pakiet Nr 12 Naprawy bieżące lamp do fototerapii BILIBED. Pakiet Nr 13 Naprawy bieżące Systemu CPAP 3x. Pakiet Nr 14 Naprawy bieżące Nawilżaczy typ MR 730 i MR 410. Pakiet Nr 15 Naprawy bieżące -ciepłe gniazdka. Pakiet Nr 16 Naprawy bieżące - Urządzeń do resuscytacji dla noworodków Neopuff RD 900. Pakiet Nr 17 Kardiotokograf M2702a - 9 Szt.; Kardiomonitory :Monitor Intellivue MP-30 M8002A- 4 Szt.; Monitor M3 M3046A - 1 Szt Wykonawca, powierzy realizację przedmiotu umowy osobom przeszkolonym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymaganiami producentów aparatury i sprzętu, obowiązującymi Normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności użycia specjalistycznej aparatury pomiarowej usługi te będą wykonywane w pomieszczeniach Wykonawcy (w takim przypadku transport sprzętu jest wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów tego transportu). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych, przeglądowych oraz napraw zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych i materiałów zużywalnych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. Usługi Wykonawca wykonywać będzie po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu usterki - zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu. Przegląd sprzętu: - Wykonanie przeglądów technicznych. - Nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem. - Wystawienie Raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu [Paszportu] wykonanych czynności oraz wydanie Orzeczenia Technicznego dla sprzętu. - Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami. - W cenie za przegląd techniczny wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą w tym dojazd. Naprawa sprzętu: - Bieżące naprawy. - Wymianę części zamiennych i materiałów zużywalnych. - Przywrócenie sprawności sprzętu po awarii. - Wystawienie Raportu serwisowego i wpisie do dokumentacji eksploatacji sprzętu [Paszportu] wykonanych czynności oraz wydanie Orzeczenia Technicznego dla naprawianego sprzętu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19600.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Techniki Medycznej ANES-MED Sp. z o.o., ul. Jamesa Joycea 2a, 01-368 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19 600,00
- Oferta z najniższą ceną: 19 600,00 oferta z najwyższą ceną: -
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/23/25 Świadczenie usług stałej konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń stomatologicznych oraz protetycznych będących na wyposażeniu Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie.
- Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego w okresie pogwarancyjnym na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





