Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Warszawa: USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 220413 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej , ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, fax. 022 5966474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych, utrzymania w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury medycznej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 Pakietów. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Zadania w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1 Na wykonane naprawy serwisowe Zamawiający wymaga gwarancji minimum 6 miesiecy. Na dostarczone części zamienne i podzespoły Zamawiający wymaga gwarancji miniumum 6 miesięcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety Pakiet Nr 1 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatury monitorującej: TRENDSCOPE 8031 + nadstawka ciśnieniowa, DIASCOPE, NEOSCOPE, NELCOR, MIERNIK BILIRUBINY, MIERNIK STĘŻENIA TLENU Pakiet Nr 2 Naprawy bieżące Detektora tętna płodu UDT-20. Pakiet Nr 3 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Diatermii chirurgicznych oraz kolumn anestezjologicznych i chirurgicznych: Erbotom typ ICC 300; Erbotom VIO 300 D; Erbotom typ ICC 80; Kolumna anestezjologiczna DA 730HE; Kolumna chirurgiczna DA 40H; Kolumna anestezjologiczna IPX 1 Pakiet Nr 4 Naprawy bieżące urządzeń do przesiewowego badania słuchu EROSCAN z sondą zewnętrzną. Pakiet Nr 5 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów do znieczulania AESTIVA; Monitor Light oraz AESPIRE 3000, Compact monitor S/5 F-CM1. Pakiet Nr 6 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pomp infuzyjnych SEP 21 S. Pakiet Nr 7 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pomp infuzyjnych PLUM A+. Pakiet Nr 8 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Stołów operacyjnych Scandia SL Plus. Pakiet Nr 9 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Inkubatorów GIRAFFE OMNIBED. Pakiet Nr 10 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Kolumn anestezjologicznych KREUZER. Pakiet Nr 11 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pulsoksymetrów przenośnych RAD-5. Pakiet Nr 12 Naprawy bieżące lamp do fototerapii BILIBED. Pakiet Nr 13 Naprawy bieżące Systemu CPAP 3x. Pakiet Nr 14 Naprawy bieżące Nawilżaczy typ MR 730 i MR 410. Pakiet Nr 15 Naprawy bieżące -ciepłe gniazdka. Pakiet Nr 16 Naprawy bieżące - Urządzeń do resuscytacji dla noworodków Neopuff RD 900. Pakiet Nr 17 Kardiotokograf M2702a - 9 Szt.; Kardiomonitory :Monitor Intellivue MP-30 M8002A- 4 Szt.; Monitor M3 M3046A - 1 Szt Wykonawca, powierzy realizację przedmiotu umowy osobom przeszkolonym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymaganiami producentów aparatury i sprzętu, obowiązującymi Normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności użycia specjalistycznej aparatury pomiarowej usługi te będą wykonywane w pomieszczeniach Wykonawcy (w takim przypadku transport sprzętu jest wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów jego transportu). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych, przeglądowych oraz napraw zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych i materiałów zużywalnych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. Usługi Wykonawca wykonywać będzie po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu usterki - zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu. Przegląd sprzętu: - Wykonanie przeglądów technicznych. - Nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem. - Wystawienie Raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu [Paszportu] wykonanych czynności oraz wydanie Orzeczenia Technicznego dla sprzętu. - Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami. - W cenie za przegląd techniczny wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą w tym dojazd. Naprawa sprzętu: - Bieżące naprawy. - Wymianę części zamiennych i materiałów zużywalnych. - Przywrócenie sprawności sprzętu po awarii. - Wystawienie Raportu serwisowego i wpisie do dokumentacji eksploatacji sprzętu [Paszportu] wykonanych czynności oraz wydanie Orzeczenia Technicznego dla naprawianego sprzętu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że: a) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem (usługi naprawcze i serwisowe sprzętu medycznego dotyczącego oferowanego pakietu). b) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia potrzebne do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku, Wykonawcy powinni w sposób niebudzący wątpliwości określić: a) zasady reprezentacji (ustanowienie pełnomocnika) do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. Warunki określone w pkt. 1 - 3 muszą być spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, c) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, d) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie, e) wykaz usług - potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V. 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie , f) oświadczenie Wykonawcy, że osoby realizujące zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia do jego wykonania (z zastrzeżeniem, dostarczenia odpowiednich dokumentów na wezwanie Zamawiającego). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w Roz. VI pkt. a), b) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Terminy wystawienia w/w dokumentów zgodnie z §2.2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 maja 2006r..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - dla Pakietów: 2, 4, 12,13, 14,15,16 cena 1 rbg za naprawy 100%; dla pakietów 1, 3, 5, 6,7, 8, 9, 10,11,17 cena 1 rbg - - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych, 00-315 Warszawa, ul. Karowa 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatury monitorującej: TRENDSCOPE 8031 + nadstawka ciśnieniowa, DIASCOPE, NEOSCOPE, NELCOR, MIERNIK BILIRUBINY, MIERNIK STĘŻENIA TLENU Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena 1 rbg za naprawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 Naprawy bieżące Detektora tętna płodu UDT-20. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Diatermii chirurgicznych oraz kolumn anestezjologicznych i chirurgicznych: Erbotom typ ICC 300; Erbotom VIO 300 D; Erbotom typ ICC 80; Kolumna anestezjologiczna DA 730HE; Kolumna chirurgiczna DA 40H; Kolumna anestezjologiczna IPX 1 Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena 1 rbg za naprawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 Naprawy bieżące urządzeń do przesiewowego badania słuchu EROSCAN z sondą zewnętrzną. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów do znieczulania AESTIVA; Monitor Light oraz AESPIRE 3000, Compact monitor S/5 F-CM1. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena 1 rbg za naprawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pomp infuzyjnych SEP 21 S. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena 1 rbg za naprawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pomp infuzyjnych PLUM A+. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena 1 rbg za naprawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Stołów operacyjnych Scandia SL Plus. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena 1 rbg za naprawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 9 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Inkubatorów GIRAFFE OMNIBED. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena 1 rbg za naprawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 10 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Kolumn anestezjologicznych KREUZER. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena 1 rbg za naprawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 11 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Pulsoksymetrów przenośnych RAD-5. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena 1 rbg za naprawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 12 Naprawy bieżące lamp do fototerapii BILIBED. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 13 Naprawy bieżące Systemu CPAP 3x. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 14 Naprawy bieżące Nawilżaczy typ MR 730 i MR 410. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 15 Naprawy bieżące -ciepłe gniazdka. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 16 Naprawy bieżące - Urządzeń do resuscytacji dla noworodków Neopuff RD 900. Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 17 Kardiotokograf M2702a - 9 Szt.; Kardiomonitory :Monitor Intellivue MP-30 M8002A- 4 Szt.; Monitor M3 M3046A - 1 Szt Zakres przedmiotu zamówienia opisany w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena 1 rbg za naprawy - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/23/25 Świadczenie usług stałej konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń stomatologicznych oraz protetycznych będących na wyposażeniu Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie.
- Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego w okresie pogwarancyjnym na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





