eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłomnikiZakup wraz z dostawą węgla oraz eko-groszku do Zespołów Szkół na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadaniaZadanie IZakup wraz z dostawą loco magazyn węgla dla Zespołu Szkół w Niedźwiedziu oraz Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach w sezonie grzewczym 2011/2012 Zadanie IIZakup wraz z dostawą loco magazyn węgla dla Zespołu Szkół w Smrokowie w sezonie grzewczym 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Słomniki: Zakup wraz z dostawą węgla oraz eko-groszku do Zespołów Szkół na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania: Zadanie I: Zakup wraz z dostawą loco magazyn węgla dla Zespołu Szkół w Niedźwiedziu oraz Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach w sezonie grzewczym 2011/2012 Zadanie II: Zakup wraz z dostawą loco magazyn węgla dla Zespołu Szkół w Smrokowie w sezonie grzewczym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 300742 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słomnikach , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 0-12 388 11 02, faks 0-12 388 21 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/um
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą węgla oraz eko-groszku do Zespołów Szkół na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania: Zadanie I: Zakup wraz z dostawą loco magazyn węgla dla Zespołu Szkół w Niedźwiedziu oraz Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach w sezonie grzewczym 2011/2012 Zadanie II: Zakup wraz z dostawą loco magazyn węgla dla Zespołu Szkół w Smrokowie w sezonie grzewczym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą węgla oraz eko-groszku do Zespołów Szkół na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania: Zadanie I: Zakup wraz z dostawą loco magazyn węgla dla Zespołu Szkół w Niedźwiedziu oraz Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach w sezonie grzewczym 2011/2012. Szacunkowa ilość zamawianego węgla - około 54 tony Wymagane parametry - kaloryczność od 28.000 do 31.000 K/J - zawartość popiołu 5-7% - siarki 04-06% Zespół Szkół w Niedźwiedziu około 50 ton Zespół Szkół w Słomnikach około 4 tony Asortyment węgla (granulacja)- 63-200mm. Węgiel będzie dostarczany do w/w placówek na każdorazowe zamówienie w okresie do 48 godzin od zgłoszenia przez pracownika upoważnionego do kontaktu z dostawcą bez określonej minimalnej ilości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości węgla wskazanego powyżej. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Dostawcy. Dostawca obowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych węgla na każde życzenie Zamawiającego. Dostawca pokryje wszystkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw opałowych (niezgodności z normami). Do dostawy należy dołączyć charakterystykę parametrów dostarczanego asortymentu. Zadanie II Zakup wraz z dostawą loco magazyn eko-groszku dla Zespołu Szkół w Smrokowie w sezonie grzewczym 2011/2012 Szacunkowa ilość zamawianego eko-groszku - około 80 ton Wymagane parametry ekogroszku: - kaloryczność min 26000 kJ/kg - zawartość popiołu 5-7% - siarki 0,6-0,8 % - granulacja 5-25 mm - wilgotność do 10% Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości eko-groszku wskazanego powyżej. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Dostawcy. Dostawca obowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych eko-groszku na każde życzenie Zamawiającego. Dostawca pokryje wszystkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw opałowych (niezgodności z normami). Ekogroszek będzie dostarczany do w/w placówek na każdorazowe zamówienie w okresie do 48 godzin od zgłoszenia przez pracownika upoważnionego do kontaktu z dostawcą bez określonej minimalnej ilości zamówienia. Do dostawy należy dołączyć charakterystykę parametrów dostarczanego asortymentu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie Oświadczenia że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie Oświadczenia że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1do SIWZ (wypełniony dla zadania na które składana jest oferta) - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt umowy - parafowany z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3do SIWZ - Oferowane warunki gwarancji- załącznik nr 6do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących opóźnienie nie wynikających z winy Wykonawcy. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. W szczególności zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić w przypadku: a) zmiany danych adresowych oraz danych osób odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; b) zwiększenia bądź zmniejszenia ilości zamawianego węgla/ekogroszku w zależności od potrzeb c) przedłużenia okresu grzewczego po 30.04.2012r. d) zmian cenowych wynikających z uregulowań prawnych podatku, akcyzy zmiany cen u producenta. Sprzedający zobowiązany jest jednak do udokumentowania zmiany podając podstawę . e) zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. f) Siły wyższej - Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; g) Konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj. - zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, - zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom, - konieczności wprowadzenia podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców lub nie wskazał że daną część zamierza zlecić podwykonawcom . W przypadku zmian w zakresie podwykonawstwa mają zastosowania zapisy § 6 umowy Każdorazowo zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl/um/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słomnikach ul. Kościuszki 64 32-090 Słomniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słomnikach ul. Kościuszki 64 32-090 Słomniki dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą węgla oraz eko-groszku do Zespołów Szkół na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania: Zadanie I: Zakup wraz z dostawą loco magazyn węgla dla Zespołu Szkół w Niedźwiedziu oraz Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach w sezonie grzewczym 2011/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą węgla oraz eko-groszku do Zespołów Szkół na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania: Zadanie I: Zakup wraz z dostawą loco magazyn węgla dla Zespołu Szkół w Niedźwiedziu oraz Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach w sezonie grzewczym 2011/2012. Szacunkowa ilość zamawianego węgla - około 54 tony Wymagane parametry - kaloryczność od 28.000 do 31.000 K/J - zawartość popiołu 5-7% - siarki 04-06% Zespół Szkół w Niedźwiedziu około 50 ton Zespół Szkół w Słomnikach około 4 tony Asortyment węgla (granulacja)- 63-200mm. Węgiel będzie dostarczany do w/w placówek na każdorazowe zamówienie w okresie do 48 godzin od zgłoszenia przez pracownika upoważnionego do kontaktu z dostawcą bez określonej minimalnej ilości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości węgla wskazanego powyżej. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Dostawcy. Dostawca obowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych węgla na każde życzenie Zamawiającego. Dostawca pokryje wszystkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw opałowych (niezgodności z normami). Do dostawy należy dołączyć charakterystykę parametrów dostarczanego asortymentu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą węgla oraz eko-groszku do Zespołów Szkół na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania:Zadanie II: Zakup wraz z dostawą loco magazyn węgla dla Zespołu Szkół w Smrokowie w sezonie grzewczym 2011/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Zakup wraz z dostawą loco magazyn eko-groszku dla Zespołu Szkół w Smrokowie w sezonie grzewczym 2011/2012 Szacunkowa ilość zamawianego eko-groszku - około 80 ton Wymagane parametry ekogroszku: - kaloryczność min 26000 kJ/kg - zawartość popiołu 5-7% - siarki 0,6-0,8 % - granulacja 5-25 mm - wilgotność do 10% Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości eko-groszku wskazanego powyżej. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Dostawcy. Dostawca obowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych eko-groszku na każde życzenie Zamawiającego. Dostawca pokryje wszystkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw opałowych (niezgodności z normami). Ekogroszek będzie dostarczany do w/w placówek na każdorazowe zamówienie w okresie do 48 godzin od zgłoszenia przez pracownika upoważnionego do kontaktu z dostawcą bez określonej minimalnej ilości zamówienia. Do dostawy należy dołączyć charakterystykę parametrów dostarczanego asortymentu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.