Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: wykonanie remontu budynku Rejonowego Urzędu Poczty w Słupsku przy ul. Kołłątaja 31
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: ppup "Poczta Polska" Rejonowy Urząd Poczty w Słupsku, do kontaktów: Dorota Leśniak oraz Stefan Kowalczyk, ul. Kołłątaja 31, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413045 w. 550, fax (059) 842 42 57, e-mail: dorota.lesniak@dop.szczecin.pl, www.poczta.slupsk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu budynku Rejonowego Urzędu Poczty w Słupsku przy ul. Kołłątaja 31. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Wykonanie remontu budynku Rejonowego Urzędu Poczty w Słupsku przy ul. Kołłątaja 31: 1.1.1. zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty: - wymiana stolarki okiennej (częściowa), - malowanie wybranych pomieszczeń w budynku, - remont posadzek 1.2 Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty nie mniej niż 24 miesiące. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - załącznik nr 2 - kosztorys nakładczy - załącznik nr 1- wzór umowy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Rejonowy Urząd Poczty w Słupsku przy ul. Kołłątaja 31. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.31.20 - Poczty Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.20 - Roboty budowlane w zakresie poczt 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia: powyżej 60.000euro Wykonanie remontu budynku Rejonowego Urzędu Poczty w Słupsku przy ul. Kołłątaja 31: 1.1.1. zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty: - wymiana stolarki okiennej (częściowa), - malowanie wybranych pomieszczeń w budynku, - remont posadzek. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;
III.1) Wymagane wadium: 7.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki formalne jakie musi spełnić wykonawca przystępując do postępowania: 1. prowadzić działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, 2. spełniać warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 p.z.p. i warunki wymagane niniejszą SIWZ, 3. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. 4. Spełniać wymogi w zakresie doświadczenia zawodowego, tj. wykonać w okresie pięciu lat (licząc od roku 2000 do dnia składania ofert), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - minimum 3 realizacji robót zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł (netto) - potwierdzone referencjami z tych firm, iż zostały wykonane należycie. 5. Dysponować potencjałem kadrowym, tj. osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia oraz załączą kopie uprawnień, zakładając, iż liczba osób do wykonania zamówienia ma być minimum 5 w tym: 5.1. kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi posiadający aktualny wpis o przynależności do Izby Inżynierskiej 5.2. pracownicy posiadający kwalifikacje do wykonywania prac budowlanych opisanych w przedmiocie zamówienia 6. Posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00zł. (dwieście tysięcy złotych) w zakresie prowadzonej działalności, będącej przedmiotem zamówienia. Złożyć oświadczenie, iż polisa zostanie przedłużona na czas trwania umowy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą. 7. Wysokość posiadanych środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolność kredytowa maksymalnie na miesiąc przed dniem składania ofert musi wynosić minimum: 40.000,00zł. PLN.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 95% Termin realizacji zamówienia - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2005, godzina 10:00, Rejonowy Urząd Poczty w Słupsku ul. Kołłątaja 31 pokój nr 314.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa systemu próżniowego wraz z dzierżawą analizatora - 47/TP/2025
- Remont i konserwacja elewacji budynku Sądu Rejonowego w Słupsku przy ul. Grodzkiej 6
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej - KPO-38/TP/2025
- Dostawa jednorazowych obłożeń, wyrobów medycznych i odzieży zabiegowej - 43/TP/2025
- "Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu - etap II"
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.