Ogłoszenie z dnia 2012-08-14
Lubin: Ręczne zamiatanie, w tym ręczne usuwanie skutków zdarzeń losowych oraz koszenie trawników, rowów wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i porastających traw obejmujących obszar pasa drogowego dróg gminnych na terenie os. Ustronie, os. Polne i os. Wyżykowskiego w Lubinie
Numer ogłoszenia: 300108 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ręczne zamiatanie, w tym ręczne usuwanie skutków zdarzeń losowych oraz koszenie trawników, rowów wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i porastających traw obejmujących obszar pasa drogowego dróg gminnych na terenie os. Ustronie, os. Polne i os. Wyżykowskiego w Lubinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ręczne zamiatanie, w tym ręczne usuwanie skutków zdarzeń losowych oraz koszenie trawników, rowów wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i porastających traw obejmujących obszar pasa drogowego dróg gminnych na terenie os. Ustronie , os Polne i os. Wyżykowskiego w Lubinie. 2. Szczegółowy wykaz dróg, chodników, placów postojowych, ścieżek rowerowych oraz zieleni zawarto w załączniku nr A do SIWZ 3. Szczegółowy zakres prac: A. Ręczne zamiatanie, w tym ręczne usuwanie skutków zdarzeń losowych: 1) Ręczne zamiatanie jezdni, chodników, ciągów komunikacji pieszej, parkingów, zatok i miejsc postojowych, ścieżek rowerowych oraz zbieranie papierków, niedopałków i innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zmiotek, grabienie liści z trawników dywanowych pasa drogowego, w tym usuwanie wszelkich bezprawnie podrzuconych zanieczyszczeń; 2) usuwanie chwastów i traw porastających nawierzchnie zamiatanych elementów drogi, chodników oraz ścieżek rowerowych; 3) Prace wymienione w pkt 1) i 2) wykonywane będę w następujący sposób: -na bieżąco oraz na zlecenie Zamawiającego ze wskazaniem konkretnych ulic, -każdorazowo po wystąpieniu zjawisk atmosferycznych powodujących zanieczyszczenie terenu miasta (tj. wichury, powodzie) wg wskazań Zamawiającego natychmiast od zakończenia ich wystąpienia; 4) Wykonawca zapewni odbiór odpadów przez zakład odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 5) Termin wykonania usługi należy uzgodnić z Zamawiającym oraz zgłosić wykonanie do odbioru. Całkowita powierzchnia ręcznego zamiatania, w tym usuwania skutków zdarzeń losowych: 230.321,00 m2 Planowany okres realizacji zadania: ok. 3 miesiące w czasie trwania umowy (sierpień, wrzesień, październik 2012 r.) - codzienne utrzymanie w ciągu danego miesiąca. B. Koszenie trawników, rowów wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i porastających traw 1) Koszenie wraz z grabieniem rowów odwadniających, trawników dywanowych pasa drogowego oraz wywozem biomasy zielonej. Termin wykonania usługi należy uzgodnić z Zamawiającym oraz zgłosić gotowości do odbioru. 2) Wykonawca zapewni odbiór odpadów przez zakład odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych. Całkowita powierzchnia koszenia trawników, rowów, wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i porastających traw: 88.688,00m2 Planowana krotność wykonania zadania: 2 razy w czasie trwania umowy (w miesiącach: sierpniu oraz wrześniu 2012 r.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PD Work Service, ul. M. Skłodowskiej - Curie 98, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81699,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94675,46
Oferta z najniższą ceną: 94675,46 / Oferta z najwyższą ceną: 122512,42
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-wartość niniejszego postępowania jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych -usługa jest powszechnie dostępna, oferowana przez liczne podmioty na rynku, możliwy jest łatwy dostęp do tych usług nieograniczonej liczbie konsumentów - Jest to usługa typowa, nie wymagająca szczególnych kwalifikacji, bądź wyjątkowego zastosowania.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Budowa drogi wewnętrznej ul. Diamentowej w Krzeczynie Wielkim.
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Budowa drogi wewnętrznej ul. Szczęśliwej w Siedlcach.
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w III kwartale 2025r., tj. wyrobów piekarskich."
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działek nr 217/1, 217/2, 80/2, 351/1 w Księginicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działek nr 391/2, 391/1, 390/1, 390/2, 387/1, 387/2, 426/11 miejscowości Siedlce.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 2-Rejon II
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- "Wyłapywanie i transport poszkodowanych zwierząt wolno żyjących (dzikich) oraz usuwanie i utylizacja padłych zwierząt z terenu Miasta Rydułtowy" - część I
- Kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz urządzeń gimnastycznych należących do Gminy Lublin w rejonie I
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.