Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Łódź: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie wraz z montażem drzwi zewnętrznych w budynku w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23.
Numer ogłoszenia: 299531 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi , ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6374706, faks 042 6374877.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.modgik.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie wraz z montażem drzwi zewnętrznych w budynku w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)dostawę ślusarki drzwiowej zgodnej z materiałami przetargowymi ( STWiOR i założenia techniczne); 2)demontaż istniejącej ślusarki drzwiowej; 3)niezbędne przygotowanie otworów drzwiowych w zakresie umożliwiającym montaż nowej ślusarki; 4)montaż nowej ślusarki; 5)niezbędne regulacje; 6)roboty wykończeniowe na styku z istniejącymi ścianami i posadzką ( w tym m.in. oblistowanie styku ościeżnicy z murem, wypełnienie ubytków w posadzce w miejscu zdemontowanych progów), mające poprawić estetykę i zlikwidować miejsca niebezpieczne ( np. wystające elementy z obicia ścian, ubytki w posadzce i inne wskazane przez Inspektora Nadzoru w trakcie realizacji prac)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.12.22.00 - 28.12.22.00 45.42.11.14 - 45.42.11.14 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. wykażą, iż w ostatnich 5 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, wykażą minimum 2 roboty polegające na wymianie drzwi, każda o wartości brutto minimum 5 tysięcy złotych); 2. dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej i jest wpisania na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości minimum 50 tysięcy złotych; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. A. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 P.z.p. B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 2. ppkt 4) b i c. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 P.z.p. C. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. A. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r, nr 223, poz. 1655). 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) ofertę na formularzu ofertowym. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 2) kosztorys ofertowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu 3) informacja o częściach zamówienia powierzonych podwykonawcom. 4) oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Klasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu; d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wy-konali co najmniej 2 roboty polegające na wymianie drzwi, każda o wartości brutto minimum 5 tysięcy złotych; Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego KIEROWNIKA BUDOWY.(Wskazanie kierownika budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz załączenie dokumentów stwierdzających jego uprawnienia jako kierownika budowy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu f) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku, gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu przewidzianego na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres wykonywania zamówienia; g) pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. h) parafowany wzór umowy. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. C. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. D. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modgik.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi ul. Traugutta 21/23 pok. 315.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi ul. Traugutta 21/23 pok. 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne ze względów organizacyjnych udzielane w częściach.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.