Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-04
Pruszków: Świadczenie usług związanych z przygotowaniem i dostarczaniem posiłków obiadowych do wyznaczonego pomieszczenia usytuowanego przy ul. Księcia Józefa 1 w Pruszkowie, dla osób korzystających z pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 299287 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Helenowska 3A, 05-804 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 728-11-81, faks 0-22 728-11-81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z przygotowaniem i dostarczaniem posiłków obiadowych do wyznaczonego pomieszczenia usytuowanego przy ul. Księcia Józefa 1 w Pruszkowie, dla osób korzystających z pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług związanych z przygotowaniem i dostarczaniem posiłków obiadowych do wyznaczonego pomieszczenia usytuowanego przy ul. Księcia Józefa 1 w Pruszkowie, dla osób korzystających z pomocy społecznej, w ilości uzgadnianej między stronami - nie mniejszej niż 90 posiłków dziennie i nie większej niż 110 posiłków dziennie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznej, zwanej dalej Ustawą (Dz. U. 2007 r Nr 223 poz.1655 ze zm.): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Pzp. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, metodą spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Druk oferta według wzoru sporządzonego przez Zamawiającego -zał. nr 1 SIWZ, Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru sporządzonego przez Zamawiającego -zał. nr 2 SIWZ, Wykaz podwykonawców sporządzony według wzoru druku jeżeli zostaną uwzględnieni w realizacji zamówienia- zał. nr. 3 SIWZ, Parafowany wzór umowy- zał. nr. 4 SIWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Zleceniobiorca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie ze Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, właściwej terytorialnie, że Wykonawca zajmujący się produkcją żywności jest pod jej nadzorem i może prowadzić bezwarunkowo działalność określoną w przedmiocie zamówienia, Decyzja Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej o dopuszczeniu pojazdu jakim oferent będzie dysponował do przewozu posiłków obiadowych, Atest izotermicznych pojemników w których będą przewożone posiłki, że są dopuszczone do kontaktu z żywnością, Jadłospis dekadowy - zgodnie z zaleconymi normami żywieniowymi dostosowany do grupy osób dorosłych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul.Helenowska 3a 05-804 Pruszków pok Nr.17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: ul.Helenowska3a 05-804 Pruszków pok.Nr.17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU OPERACYJNEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PRUSZKOWIE
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
- Sukcesywna dostawa części do rozdrabniacza Micromat 2200 o numerze fabrycznym 1597 wyprodukowanego w 2009r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie" - postępowanie 2
- Wyk. przył. wodocią. do bud. Z.S im. F. Nansena w Piastowie przy ul.Namysłowskiego 11 wraz z demont./umartw. starego przył. w ram. zad. pn. Wyk. przył. wodocią. do bud. Z.S. im. F. Nansena w Piastowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wynajmu powierzchni konferencyjno-szkoleniowej z usługą hotelową, cateringową oraz organizacyjną, obejmująca logistykę pobytu uczestników wizyty studyjnej w Brukseli w dniach 02-04.12.2025r
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
- Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2026 roku
- Organizacja i przeprowadzenie pozalekcyjnych wyjazdów studyjnych oraz wyjazdów zawodoznawczych
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Korzystanie z narzędzi Google w pracy zawodowej".
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





