Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Spychowo: wykonanie robót budowy obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Spychowo, zadania: Łąki Biele, Szklarnia i Rudna w 2007r Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Spychowo, do kontaktów: 1. Zygmunt Zbigniew Pampuch - w sprawach procedury przetargowej, 2. Edyta Ściągaj - w sprawach merytorycznych zamówienia, ul. Mazurska 3, 12-150 Spychowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. +48 089 6225385; kom. 602 387206 +48 089 6225399; kom. 602 650076, fax +48 089 6225083, e-mail: spychowo@olsztyn.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Skarb Państwa - Lasy Państwowe; Gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowy obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Spychowo, zadania: Łąki Biele, Szklarnia i Rudna w 2007r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: obszar Nadleśnictwa Spychowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowy obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Spychowo, zadania: Łąki Biele, Szklarnia, Rudna w 2007r. wg projektu: "Ochrona cietrzewia i innych zagrożonych gatunków zwierząt na terenie Nadleśnictwa Spychowo" w zasięgu terytorium RDLP Olsztyn. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów, jeśli będzie wymagane. Wszystkie wybudowane obiekty powinny odpowiadać wymogom: Ustawy z dn. 18 lipca 2001r. - Prawo Wodne (Dz. U. z 2005r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zmianami), Ustawy z dn. 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2006. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.80.00 - Budowa konstrukcji hydromechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.80.00 - Budowa konstrukcji hydromechanicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO, zadanie wykonywane będzie na terenie leśnictw: Szklarnia, Spychowo, Faryny, Niedźwiedzi Kąt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.08.2007; lub data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6, pkt 1-5 . Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: BOŚ o/Olsztyn 68 1540 1072 2001 5050 6666 0001. Dokument w formie poręczenia, winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń . Brak powyższej klauzuli spowoduje uznanie przez Zamawiającego poręczenia za nieważne. Wadium w gotówce musi być wniesione tak, by znalazło się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za datę wpłaty przyjmuje się uznanie kwoty na rachunku Zamawiającego. Oryginały poręczeń i gwarancji należy zdeponować w kasie Nadleśnictwa Spychowo. Kopię dokumentu z potwierdzeniem depozytu należy włączyć do oferty. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 "Pzp". 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali w sposób należyty co najmniej jeden obiekt małej retencji, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. "Prawo zamówień publicznych",. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty wspólnie przez kilku wykonawców, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Każdy z Wykonawców musi oddzielnie wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, pozostałe warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zamówienia zostanie dokonana wg zasady "spełnia, nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty albo poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1. Aktualny odpis rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Polisa ubezpieczeniowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4 -8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wraz z podaniem ich przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 Pzp. Dokumenty dodatkowe dla Wykonawcy zamieszkałego poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezp. społ. lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie oferty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/spychowo lub odpłatnie na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego przy ul. Mazurskiej 3, 12-150 Spychowo, pokój nr 8 w dni robocze w godzinach 7.00-15.00. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłaty można dokonać w kasie Nadleśnictwa Spychowo, ul. Mazurska 3. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 11:00, Ośrodek Edukacji Ekologicznej przy Nadleśnictwie Spychowo, ul. Mazurska 3.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zadanie jest finansowane ze środków Fundacji EkoFundusz 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.