eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GubinPrzygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Gubin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Gubin: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Gubin
Numer ogłoszenia: 299118 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251080 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Gubin w Gubinie, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 359 45 46 wew. 108, faks 68 359 45 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Gubin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gubin w dniach od poniedziałku do piątku. Rodzaj posiłku: - trzy razy w tygodniu - obiad typu drugie danie mięsny (danie mięsne musi występować w co najmniej trzech rodzajach nie powtarzających się w przeciągu tygodnia; do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu). - dwa razy w tygodniu - obiad typu drugie danie z jajkiem lub ryba albo też posiłek typu naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety (jajko, ryba, naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety maja być podawane przemiennie). Do posiłków mają być podawane przemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu dany rodzaj surówki lub jarzyn gotowanych nie może się powtórzyć. Do posiłków co najmniej dwa razy w tygodniu maja być podawane ziemniaki, w pozostałych dniach może być podawana kasza, ryż lub makaron ( obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą dania typu naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety). Gramatura posiłku: - ziemniaki (kasza lub ryż albo makaron) 200g, mięso lub ryba 80 g + surówka (jarzyny gotowane) 100g; - naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi od 250g do 300; Dostawa posiłków w naczyniach jednorazowych posiadających wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi od poniedziałku do piątku do piątku między godziną 10.30 a 13.30 do niżej wymienionych szkół: Szkoły Podstawowej w Bieżycach dzienna ilość posiłków 29; Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Czarnowicach dzienna ilość posiłków 22; Szkoły Podstawowej w Starosiedlu dzienna ilość posiłków 11; Szkoły Podstawowej w Strzegowie dzienna ilość posiłków 13. W okresie objętym zamówieniem przewiduje się wydanie łącznie 10.792 posiłków (liczba ta może ulec zmianie). Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno sanitarnych. Usługodawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Restauracja Jaskółka Wacław Ugrynowicz, 68-300 Lubsko, ul. Krak. Przedm. 25, 68-300 Lubsko, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63996,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47376,88

  • Oferta z najniższą ceną: 47376,88 / Oferta z najwyższą ceną: 63672,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.