Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-20
Lubsko: Dostawa opału do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubsku w ilości 160 t węgla gat. I kostka wraz z dostawą własnym transportem na sezon grzewczy 2010/2011.
Numer ogłoszenia: 298710 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lubsku , ul. Moniuszki 36, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 0-68 372-19-71, faks 0-68 372-19-71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.lubsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubsku w ilości 160 t węgla gat. I kostka wraz z dostawą własnym transportem na sezon grzewczy 2010/2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opału do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubsku w ilości 160 t. węgla gat. I kostka wraz z dostawą własnym transportem na sezon grzewczy 2010/2011.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do przetargu zostaną zakwalifikowani (pod rygorem nieważności) Wykonawcy spełniający wymogi określone w SIWZ: 1 Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2 Załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty. 3 Zaakceptują wzór umowy, określony w części III niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach wymienionych w pkt. 4 - Instrukcji dla Wykonawców SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu wymogu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena spełniania warunków na podstawie załączonych dokumentów (spełnia / nie spełnia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu wymogu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena spełniania warunków na podstawie załączonych dokumentów (spełnia / nie spełnia)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu wymogu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena spełniania warunków na podstawie załączonych dokumentów (spełnia / nie spełnia)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu wymogu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena spełniania warunków na podstawie załączonych dokumentów (spełnia / nie spełnia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Może to mieć miejsce w sytuacji zaistnienia zmian, których nie można było przewidzieć w chwili przygotowywania niniejszego postępowania przetargowego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie: a) zmiany ceny, która może nastąpić w sytuacji zmniejszenia lub zwiększenia przez producenta ceny oleju opałowego, b) konieczności zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i/lub Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubsku
ul. Moniuszki 36, 68-300 Lubsko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubsku ul. Moniuszki 36, 68-300 Lubsko sekretariat szkoły w godz. 8:00 - 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBSKA
więcej: przetargi w Lubsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu
- DOSTAWY WĘGLA KAMIENNEGO
- Zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2025/2026 dla placówek szkolnych na terenie gminy Czarny Dunajec
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.