Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: przebudowa skrzyżowania w m. Inowrocław w ciągu drogi krajowej nr 15 (ul. Toruńska - Orłowska - Najświętszej Marii Panny - ks. B.A. Laubitza) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, do kontaktów: Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234546, fax 052 3234504,3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa skrzyżowania w m. Inowrocław w ciągu drogi krajowej nr 15 (ul. Toruńska - Orłowska - Najświętszej Marii Panny - ks. B.A. Laubitza). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: skrzyżowanie w m. Inowrocław w ciągu drogi krajowej nr 15 (ul. Toruńska - Orłowska - Najświętszej Marii Panny - ks. B.A. Laubitza). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa skrzyżowania w m. Inowrocław w ciągu drogi krajowej nr 15 (ul. Toruńska - Orłowska - Najświętszej Marii Panny - ks. B.A. Laubitza) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz pkt. III.2 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.29 - Skrzyżowania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmuje: - przygotowanie terenu pod budowę, rozbiórki i roboty ziemne; - roboty w zakresie budowy dróg; - roboty instalacyjno-kanalizacyjne; - wymiana wodociągu; - przebudowa urządzeń teletechnicznych; - roboty w zakresie gazociągów; - instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego; - zieleń drogowa. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2.1. Sytuacja finansowa. 1. przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 2500000 PLN 2. dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wys. nie mniejszej niż 500000 PLN 2.2.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp.- Stanowisko - Wymagana liczba osób - Minimalne doświadczenie na stanowisku jak w kol. 2 (w latach) 1 - Kierownik budowy (kierownik robót drogowych) - 1 - 3 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, 2 - kierownik robót wod. - kan. - 1 - 3 lata na stanowisku kierownika robót wod. - kan., 3 - kierownik robót teletechnicznych - 1 - 2 lata na stanowisku kierownika robót teletechnicznych, 4 - kierownik robót gazowych - 1 - 2 lata na stanowisku kierownika robót gazowych, 5 - kierownik robót elektrycznych - 1 - 2 lata na stanowisku kierownika robót elektrycznych, 6 - majster robót drogowych - 1 - 1 rok na stanowisku majstra robót drogowych, 7 - obsługa geodezyjna - min. 1 - 1 rok. Osoba wskazana na stanowisku kierownika budowy powinna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby wskazane w punktach 2 - 5 powinny posiadać odpowiednie uprawnienia zgodne z Ustawą Prawo budowlane. Obsługa geodezyjna powinna posiadać uprawnienia: - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; - rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Obsługa geodezyjna to 2 osoby posiadające łącznie wszystkie wymagane uprawnienia lub jedna osoba posiadająca wszystkie wymagane uprawnienia. Przez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane przy realizacji robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg. 2.3. Potencjał techniczny. - układarka mas bitum. ze ster. elektronicznym - szt. 1, - kpl. walców drogowych (stalowy, wibracyjny i ogumiony) - 1 kpl., - sam. samowyładowcze min. 10-15 Mg - szt. 4, 2.4.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: 1) 3 zadania polegające na ułożeniu nawierzchni z mieszanki SMA o powierzchni min. 4000 m2 każde, 2) 2 zadania polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni min. 1000 m2. Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnianie powyższych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 2.5.Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców z wyjątkiem wykonania warstw konstrukcyjnych jezdni. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1.Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w opisie warunków udziału. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (\Potencjał kadrowy\). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób. Dla kierownika budowy (kierownika robót drogowych) oraz kierowników robót branżowych winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). Dla obsługi geodezyjnej wymaga się dołączenie kopii uprawnień: - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. 4.Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy (\Potencjał techniczny\) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu. 5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 6.Informację na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. Opłata: 65 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata dotyczy w przypadku pobrania SIWZ od zamawiającego w formie pisemnej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:00, siedziba zamawiającego ul. Fordońska 6 pok. nr 6 (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie odtworzeniowym ścieżek oraz budowie małej architektury w parku leśnym przy ul. Szpitalnej i mjr H. Hubala-Dobrzańskiego (program BBO)
- Dostawa produktów leczniczych
- Roboty bud. związane z remontem ścian zewnętrznych Spichrza zlokalizowanego przy ul. Mennica 2 na dz. o nr ew. 139/2; obręb 0097 M. Bydgoszcz, na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 5 zadań
- WZPiFP-89-25 Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie zmodernizowanych systemów monitoringu
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1342L z drogą powiatową nr 1343L w miejscowości Radoryż Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej w Starym Borku oraz ul. Jeżynowej w Korzystnie
- "Budowa nowego układu komunikacyjnego uzupełniającego istniejący układ dróg publicznych w rejonie projektowanego wiaduktu w ciągu DK-1" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 977 Tarnów-Moszczenica, etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.