Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu jednego urządzenia wielofunkcyjnego sieciowego o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ
Numer ogłoszenia: 298570 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu jednego urządzenia wielofunkcyjnego sieciowego o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: A/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego urządzenia wielofunkcyjnego, o minimalnych parametrach technicznych określonych w Załączniku Nr 3 do niniejszej SIWZ. B/ Wymagania odnośnie realizacji dostawy opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. C/ Termin dostawy przedmiotu zamówienia - do 15 dni roboczych, licząc od dnia podpisania umowy. D/ Miejscem dostawy jest: Wydział Egzekucji Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia (IV piętro). E/ Termin płatności - do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 320000-ILGW-2531-PN-5/09 Załącznik nr 3 Opis przedmiotu zamówienia urządzenie wielofunkcyjne sieciowe Lp. Nazwa komponentu Parametry minimalne Parametry oferowanego urządzenia 1 2 3 4 1. Maksymalny format oryginału A3 2. Prędkość kopiowania 40 stron A4/min. 3. Wydajność miesięczna 100.000 kopii/wydruków 4. Rozdzielczość kopiowania 600 dpi x 600 dpi 5. Zoom zakres od 25 do 400 % ze skokiem co 1% 6. Dysk twardy min. 40 GB 7. Podawanie papieru min. 2 kasety na min. 500 arkuszy A3 i A4 każda 8. Podajnik ręczny na min. 100 arkuszy 9. Karta sieciowa ETHERNET 10/100 BaseT 10. Czas pierwszej kopii do 8,0 sek. 11. Czas nagrzewania do 60 sek. 12. Podajnik automatyczny dokumentów dwustronnych na min. 50 arkuszy 13. Dupleks jednoprzebiegowy 14. Drukarka sieciowa rozdzielczość drukowania: 600 dpi x 600 dpi 15. Skaner sieciowy 1. rozdzielczość skanowania 600 dpi 2. formaty plików: TIFF, PDF 3. skanowanie do pliku 4. skanowanie do e-mail 5. bez ograniczeń liczby użytkowników ? 1 2 3 4 16. Podstawa urządzenia mobilna (na kółkach) 17. Waga < 150 kg 18. Dodatkowe funkcje 1. Sortowanie elektroniczne 2. Wyświetlacz kontrolny 3. Możliwość zarządzania urządzeniem przez stronę www. 19. Wyposażenie 1. Wkład z tonerem startowym na min. 20.000 kopii 2. Wkład z tonerem dodatkowym na min. 20.000 kopii 3. Bęben światłoczuły na min. 100.000 kopii 4. Patchcord UTP 5E - długość min. 5 m. 5. Przewód zasilający z polska wtyczką - długość min. 2,5 m. Gwarancja min. 36 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, 4.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 4.3.złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego Sposób dokonywania oceny spełninia warunków: spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej instalacji telekomunikacyjnych w pomieszczeniach na poziomie 300 i 400 w budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Przystosowanie części pomieszczeń technologii basenowej do obowiązujących przepisów w budynku nr 275 w Kompleksie Wojskowym w Gdyni
- Szkolenia dla kadry akademickiej Wydziału Mechaniczno-Elektrycznego
- Dostawa trzech samochodów osobowych dla Straży Miejskiej
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Usługi głosowe telefonii komórkowej wraz z Internetem mobilnym oraz dostawą sprzętu.
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.