Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, PAPIERNICZYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCHDO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK DLA SPSK NR 1 ACK AMG Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: SPSK nr 1 Akademickie Centrum Kliniczne Akademii Medycznej, do kontaktów: PAULINA CYGANOWSKA, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3491248, fax 058 3492074, 3461178, e-mail: paulina@spsk1.pl, www.spsk1.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, PAPIERNICZYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCHDO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK DLA SPSK NR 1 ACK AMG. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, PAPIERNICZYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCHDO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: MAGAZYN DZIAŁU ZAOPATRZENIA SPSK NR 1 ACK AMG. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 21.12.56.00 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: OKREŚLONE W SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: OKREŚLONE W SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 8200,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: OKREŚLONE W SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: OKREŚLONE W SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: OKREŚLONE W SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: OKREŚLONE W SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: OKREŚLONE W SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: OKREŚONE W SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 232/PN/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.08.2005, cena - 35 PLN. Warunki i sposób płatności: GOTÓWKA, PRZELEW. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.08.2005 godzina 09:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.08.2005, godzina 10:00, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SPSK NR 1 ACK AMG.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00, 21.12.56.92, 21.12.53.00, 21.12.56.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET NR 1 - ARTYKUłY BIUROWE I PAPIERNICZE. 3) Zakres lub wartość: OKREŚLONE W SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00, 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET NR 2 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK. 3) Zakres lub wartość: OKREŚLONE W SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk, z podziałem na części drugie postępowanie
- Dostawa odczynników dla Laboratorium Hematologii Pracowni Hematoonkologii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2026 roku.
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń zlokalizowanych w budynku CMI na poziomach +1, +2, +3, +4 oraz na dachu budynku
- Najem długoterminowy samochodu elektrycznego dla Portu Czystej Energii Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup tonerów
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





