eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRoboty budowlane na terenie Campusu Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Koszarowej 3 we WrocławiuCzęść 1Rozbiórka garaży przy ul. Koszarowej 3 18a, Część 2Ogrodzenie terenu wraz z rozbiórką istniejącego budynku portierni - Etap I, przy ul. Koszarowej 3.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Wrocław: Roboty budowlane na terenie Campusu Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Koszarowej 3 we Wrocławiu: Część 1: Rozbiórka garaży przy ul. Koszarowej 3 18a, Część 2: Ogrodzenie terenu wraz z rozbiórką istniejącego budynku portierni - Etap I, przy ul. Koszarowej 3.
Numer ogłoszenia: 297968 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane na terenie Campusu Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Koszarowej 3 we Wrocławiu: Część 1: Rozbiórka garaży przy ul. Koszarowej 3 18a, Część 2: Ogrodzenie terenu wraz z rozbiórką istniejącego budynku portierni - Etap I, przy ul. Koszarowej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie: w Części 1: -rozbiórka dachu; -rozbiórka okien i drzwi; -rozbiórka ścian, stropów i posadzek; -rozbiórka części fundamentów i uporządkowanie terenu; -wywóz i utylizacja odpadów w Części 2: 1.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE -Roboty rozbiórkowe: ogrodzenie i budynek portierni -Tyczenie ogrodzenia projektowanego -Roboty ziemne 2.ROBOTY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANE -Fundamenty -Słupki -Cokół przęsła stalowego -Przęsło pełne -Przęsło stalowe -Furtka stalowa -Bramy stalowe 3.AUTOMATYKA BRAMY B2 SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OPISUJĄ: w Części 1:przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Plan sytuacyjny w Części 2- przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Projekt budowlany - rozbiórka portierni, Projekt wykonawczy - ogrodzenie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.11.25.00 - Usuwanie gleby 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla Części 1: 6000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych), dla Części 2: 6000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: W Części 1: co najmniej jedną robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto obejmującą roboty rozbiórkowe W Części 2: co najmniej jedną robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia (dotyczy Części 1 i Części 2) kierownika robót budowlanych posiadającego: uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U.06.83.578) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U.06.156.1118 ze zm.). aktualny, na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5 poz. 42 ze zm.). Osobą wskazaną przez wykonawcę do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o której mowa powyżej, może być również osoba, której kwalifikacje zostały uznane zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: 1)Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, 2)przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605), - niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunek określony dla Części 1 w Rozdziale V pkt 2.1.1 SIWZ, dla Części 2 w Rozdziale V pkt 2.1.2 SIWZ z podaniem ich dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamieszczone w nim informacje w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt 2.2 SIWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ. 6. Kserokopie posiadanych uprawnień budowlanych wymaganych od osób wymienionych ww. wykazie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 7. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 8. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w pkt 2, 4, 5, 6 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 9. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Czy zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową: Nie. Czy zamawiający zamierza ustanowić dynamiczny system zakupów: Nie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.