Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Warszawa: zakup platformy sprzętowej 2 modułów filtrujących wraz z maintenance i oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 297894 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694 31 06, faks 022 694 52 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wzp@mofnet.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup platformy sprzętowej 2 modułów filtrujących wraz z maintenance i oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) modernizacja posiadanego przez Zamawiającego systemu zapory sieciowej CheckPoint Firewall-1/VPN-1 NG AI R55 do wersji NGX R70, 2) świadczenie 36-miesięcznej usługi maintenance (co najmniej poprzez dostęp do bazy wiedzy producenta, możliwość pobierania aktualizacji, oraz pomoc techniczną) na dostarczony sprzęt i oprogramowanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności w ciągu ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 3 dostawy z usługą instalacji o podobnym charakterze o wartości co najmniej 100.000,00 zł każda. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiada na rachunku środki finansowe w wysokości min. 100.000,00 zł, bądź posiada zdolność kredytową na powyższą kwotę. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 Ustawy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 3 art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, o ile dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów ul. Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa lub na stronie internetowej www.mf.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, pok. 1310.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Dostawa prześwietlarki RTG do bagażu
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania: ,,Rozbudowa systemu kontroli dostępu, telewizyjnego systemu nadzoru, systemu nadzoru alarmowego w budynku nr 112".
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją, montażem, wdrożeniem oraz usługą wsparcia technicznego, 8 zadań
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sieci teleinformatycznej i elektrycznej oraz serwerowni na potrzeby projektu "Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Zakup i wdrożenie urządzeń sieciowych w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu i licencji w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Chełmińskim i jego jednostkach organizacyjnych"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Halinów wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach programu Cyberbezpieczna Gmina Halinów
- ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY BISKUPIEC
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania" w ramach zadania "Cyberbezpieczny Mirów"
więcej: Elementy składowe sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.