eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego,, w branży budowlanej, sanitarnej wod-kan, c.o. i sieci ciepłownicze oraz branży elektrycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-20

Góra: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego,, w branży budowlanej, sanitarnej wod-kan, c.o. i sieci ciepłownicze oraz branży elektrycznej
Numer ogłoszenia: 297892 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218905 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego,, w branży budowlanej, sanitarnej wod-kan, c.o. i sieci ciepłownicze oraz branży elektrycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego,, w branży budowlanej, sanitarnej wod-kan, c.o. i sieci ciepłownicze oraz branży elektrycznej Zakres robót budowlanych dla zadania: Zestawienie powierzchni terenu: - powierzchnia działki nr 923 - Pdz= 5777,00 m2 - powierzchnia zabudowy - budynek projektowany 733,21 m2 - powierzchnia zabudowy - elementy - powierzchnia tarasów i wejść - 481,70 m2 - powierzchnia ist. bud. mieszkalnego - 124,8 m2 - powierzchnia ist. bud. śmietnika - 34,9 m2 - chodnik bet. z płyt 50x50 - 288,4 m2 - komunikacja piesza utwardzona/ szutrowa - 511,1 m2 - komunikacja kołowa, asfalt - 231.6 m2 - plac zabaw - 1719,4 m2 - powierzchnia zieleni niskiej i wysokiej - 1651,89 m2 Istniejący budynek pochodzi z drugiej połowy lat 60 w stylu modernistycznym, proste bryły pozbawione detalu architektonicznego. Budynek wykonano w technologii tradycyjnej, ściany murowane z cegły pełnej na bazie wcześniejszego budynku z okresu przedwojennego. Stropy płaskie płytowe na belkach stalowych w piwnicy, klatki schodowe żelbetowe płytowe, dachy płaskie jednospadowe na płytach korytkowych. Na podstawie dokonanej wizji lokalnej i programu funkcjonalno-użytkowego stwierdza się, że budynek wymaga natychmiastowego remontu i modernizacji technicznej instalacji i elementów konstrukcyjno-wykończeniowych takich jak: - ocieplenie powierzchni dachów i ścian zewnętrznych, - instalacji co, wod.-kan., wentylacji, nieszczelne instalacje powodują zacieki pomieszczeń, węzły sanitarne w znacznym stopniu wyeksploatowane, instalacje techniczne są zużyte i wyeksploatowane, - instalacja elektryczna nie spełnia warunków aktualnych przepisów i norm. - podłóg i posadzek, które są w złym stanie technicznym i zagrażają bezpieczeństwu użytkowania, Zauważono również pęknięcia na ścianach zewnętrznych w strefach piwnicznych, prawdopodobnie spowodowane są zawilgoceniem, które są skutkiem braku izolacji przeciwwilgociowych i niewłaściwego odprowadzania wód deszczowych. nieszczelnych parapetów oraz przecieków z rur instalacji wodnej i kanalizacyjnych. Pęknięcia sufitów spowodowane klawiszowaniem stropów gęstożebrowych. Wymienione elementy wpływają bezpośrednio na warunki sanitarno-higieniczne i estetyczne obiektu i oceniono je jako nie zadawalające. Podczas wykonywania izolacji pionowej na ściany piwnic nastąpi odsłonięcie istniejących instalacji i wówczas można będzie stwierdzić, czy wymiana częściowa lub całościowa jest konieczna. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja istniejącego budynku Przedszkola sześciodziałowego przeznaczonego dla 180 dzieci. Obiekty towarzyszące: mała architektura, plac zabaw, zewnętrzna infrastruktura techniczna (z wyjątkiem: fontanny i przyłącza cieplneg)/ oraz zieleń nie stanowi przedmiotu projektu. Projektowany budynek położony jest na działce o numerze ewidencyjnym 923 w Górze. W ramach projektu planuje się wprowadzenie dodatkowych funkcji biurowych oraz socjalnych, przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, poprawę układu funkcjonalnego salek zajęciowych oraz podwyższenie standardu jakościowego, estetycznego i energetycznego Przedszkola. Dla obsługi personelu planowane jest wprowadzenie oddzielnej komunikacji z wejściem zewnętrznym. Wielkość obiektu, ilość pomieszczeń do użytku publicznego, ilość pokoi dla pracowników oraz wielkość i struktura funkcji pomocniczych ulegnie niewielkim zmianom. Projekt przewiduje powstanie nowoczesnego obiektu o zwiększonym poziomie bezpieczeństwa oraz umożliwia prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych na wysokim poziomie. Przewidziano tzw. bezkolizyjność komunikacyjną z możliwością korzystania z przestrzeni zewnętrznej istniejącego placu zabaw. Budynek wyposażony jest w: - trzy niezależne kl. schodowe oraz windę, - cztery niezależne wejścia zewnętrzne, - 7 sal zabaw z zapleczem sanitarno-socjalnym i magazynowym, - pomieszczenia biurowe, - jadalnię i zapleczem kuchennym, - węzły sanitarne dla pracowników, uczestników i osób niepełnosprawnych, - szatnię, - komunikację poziomą dostosowaną do osób niepełnosprawnych. Wskaźniki funkcjonalno użytkowe Cały obiekt przewidziany jest dla 180 dzieci dodatkowo ok.30 osób personelu pracowniczego. W obiekcie występują: - 6 sal zabaw na 25 osób, - sala ćwiczeń korekcyjnych na 25 osób, - jadalnia przewidziana na 25-30 osób/zmianę, W branży elektrycznej zakres prac obejmuje: - przebudowa przyłącza, - wewnętrzne linie zasilające, - tablice rozdzielcze, - instalacje oświetleniowe, - instalacje siłowe, - instalacje odgromowe, - instalacje monitoringu i sygnalizacji włamaniowej, - instalacje przyzewowe - interkomowi, - sieci strukturalne instalacji telefonicznych i komputerowych, - instalacja antenowa rtv AZART, - instalacja wyrównawcza i ochrony od porażeń i przepięć, Instalacja wodno-kanalizacyjna, c.o., instalacja wentylacji W istniejącym budynku przedszkolnym wykonane będą następujące prace remontowo-modernizacyjne w zakresie instalacji sanitarnych wraz z przyłączem cieplnym do budynku: - do robót remontowo-modernizacyjne: - demontaż instalacji w budynku przedszkola, - montaż instalacji kanalizacyjnej, - montaż instalacji wodociągowej, - montaż i regulacja instalacji c.o., - montaż i regulacja instalacji ogrzewania podłogowego, - montaż wentylacji mechanicznej, - wykonanie przyłącza cieplnego, - wykonanie węzła cieplnego, - roboty demontażowe instalacji zawierają: - demontaż istniejącej kotłowni węglowej, - demontaż istniejącej instalacji c.o., - demontaż instalacji kanalizacyjnej, - demontaż instalacji wodociągowej, - demontaż istniejącej armatury, - montaż instalacji kanalizacyjnej: - montaż kanalizacji podposadzkowej, - montaż kanalizacji nadposadzkowej, - biały montaż, - wykonanie prób i odbiorów, - montaż instalacji wodociągowej: - wykonanie instalacji, - wykonanie izolacji termicznych, - wykonanie prób i odbiorów, - montaż i regulacja instalacji c.o., - wykonanie instalacji, - montaż grzejników, zaworów, - wykonanie prób i odbiorów, - wykonanie regulacji jakościowej i ilościowej przepływu czynnika grzewczego z regulacją i dokonaniem nastawy na zaworach, - montaż i regulacja instalacji ogrzewania podłogowego: - wykonanie instalacji, - montaż izolacji, - montaż rur grzejnych, - montaż rozdzielaczy, - montaż automatyki, - montaż wentylacji mechanicznej: - montaż urządzeń wentylacyjnych, - montaż kanałów wentylacyjnych, - montaż kratek wentylacyjnych, - montaż automatyki, - wykonanie przyłącza cieplnego: - wykonanie wykopów, - montaż rurociągów, - wykonanie prób i odbiorów, - zakopanie wykopów, - odtworzenie nawierzchni, - wykonanie węzła cieplnego - montaż węzła cieplnego, - wykonanie prób i odbiorów, - wykonanie regulacji jakościowej i ilościowej przepływu czynnika grzewczego z regulacją. Zakres robót w branży ogólnobudowlanej: - posadzki, ścianki działowe, otwory okienne, tynki, malowanie i licowanie, roboty rozbiórkowe i murarskie, - stolarka okienna i drzwiowa, roboty izolacyjne, roboty kowalsko- ślusarskie, okładziny ścienne, sufity podwieszane, dostawa i montaż windy, docieplenie stropodachu, wyposażenie, elewacja. Uwagi dodatkowe: w miesiącu lipcu i sierpniu 2010 r. obiekt będzie nieczynny, a w pozostałych miesiącach Wykonawca robót budowlanych musi zorganizować prace na czynnym obiekcie. W przypadkach koniecznych i uzasadnionych technologią robót Zamawiający będzie współpracował z Wykonawcą robót budowlanych co do warunków organizacji pracy. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem zgodnie z dokumentacją projektową robót budowlanych w branżach: budowlanej, sanitarnej wod-kan, c.o. i sieci ciepłownicze i elektrycznej. Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży budowlanej. Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności: 1.Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę (Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian dotyczących rodzaju i ilości robót bez pisemnego polecenia Zamawiającego). 2.Odpowiedzialność za koordynację realizacji zadania pn.: ,,Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego,, Nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji robót, opracowanym przez Wykonawcę z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 3.Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5.Protokolarne przekazywanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 6.Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 7.Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 8.Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 9.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 10.Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 11.Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 12. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robot. 13. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 14.Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 15. Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 16. Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 17.Uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowym inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 18. Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołu odbioru robót częściowych. 19.Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 20.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktur częściowych i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 21. Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 22.Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. 23.Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Z ustaleń w trakcie spotkania zostanie sporządzony protokół ustaleń. 24. Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 25.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 26.W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. UWAGA: W cenę usługi należy wkalkulować obowiązkową obecność w Radzie Budowy odbywającą się raz w tygodniu. Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane i w aktach wykonawczych, projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Pełna dokumentacja projektowa wraz z projektem umowy z wykonawcą robót budowlanych znajduje się na stronie Zamawiającego: www.bip.gora.com.pl w zakładce zamówienia publiczne. Numer ogłoszenia: 172063 - 2010; data zamieszczenia: 30.06. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Lokalny Program Rewitalizacji ,,Modernizacja Przedszkola Nr 1 w Górze ul. Żeromskiego,,...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego,, Branża BUDOWLANA.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Projektowanie, Kosztorysowanie i Nadzory Piotr Dokładański, ul. Starogórska 18 A/3, 56-200 Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32786,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17568,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38149,07

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego,, Branża sanitarna wod-kan, c.o. i sieci ciepłownicze,.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ,,IZEX,, Zakład Usługowy Projektowo- Budowlany Zbigniew Górnik, ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 19/16, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16393,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7673,80

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12672,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.,,Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskieg,, Branża elektryczna.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WECTOR Sp. z o.o., ul. Radzymińska 183, 03-576 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16393,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8257,72

  • Oferta z najniższą ceną: 8257,72 / Oferta z najwyższą ceną: 9760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.