Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-22
Warszawa: Rozszerzony serwis producenta sprzętu AVAYA
Numer ogłoszenia: 29779 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, faks 22 185 25 40.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozszerzony serwis producenta sprzętu AVAYA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja wsparcia technicznego dla zainstalowanych i eksploatowanych u Zamawiającego produktów Avaya, w zakresie obejmującym: 1.1. Przedłużenie usługi wsparcia utrzymaniowego dla oprogramowania Avaya Aura 6.x, do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.2. Usługi wsparcia i aktualizacji oprogramowania AVAYA AES, do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.3. Usługi wsparcia i aktualizacji oprogramowania AVAYA AEP, do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.4. Usługi wsparcia wymiany uszkodzonych bram głosowych oraz terminali Avaya dla wszystkich lokalizacji Zamawiającego do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.5. Usługi wsparcia oraz aktualizacji oprogramowania dla systemu nagrywania rozmów AVAYA WFO dla lokalizacji Warszawa i Radom, do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.6. Usługi wsparcia oraz aktualizacji oprogramowania dla systemu CMS dla lokalizacji Warszawa i Radom, do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.7. Usługi Wsparcia Doradczo-Technicznego dla technologii telekomunikacyjnych AVAYA, które tworzą rozległą infrastrukturę sieci głosowej i Call Center oraz IVR eksploatowaną przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był świadczony przez Wykonawcę, który jest Certyfikowanym Partnerem firmy Avaya tj. posiada status Avaya Business Partner o poziomie określonym jako Silver Partner lub wyższym..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania ww. warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania ww. warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania ww. warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, biegle posługującymi się językiem polskim w mowie i piśmie, z których każda posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie udzielania wsparcia technicznego dla produktów Avaya, w tym: 2.3.1. Co najmniej 3 osoby posiadające ważny certyfikat Avaya Certified Support Specialist (ACSS) lub dokument/certyfikat na równoważnym poziomie, wydany przez Avaya lub inny podmiot akredytowany przez Avaya, potwierdzający kwalifikacje niezbędne do samodzielnej instalacji, zaawansowanej konfiguracji i diagnostyki oraz monitorowania i raportowania stanu produktów Avaya Unified Communication i Call Center. 2.3.2. Co najmniej 2 osoby posiadające ważny certyfikat Avaya Certified Implementation Specialist (ACIS) lub inny dokument/certyfikat na równoważnym poziomie, wydany przez Avaya lub inny podmiot akredytowany przez Avaya, potwierdzający kwalifikacje niezbędne do samodzielnej instalacji i konfiguracji oraz podstawowej diagnostyki produktów Avaya. 2.3.3. Co najmniej 1 osobę posiadającą ważny certyfikat Avaya Professional Design Specialist (APDS) lub dokument/certyfikat na równoważnym poziomie, wydany przez Avaya lub inny podmiot akredytowany przez Avaya, potwierdzający kwalifikacje niezbędne do projektowania i wdrażania systemów Avaya. 2.3.4. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca w celu wykazania się spełnieniem warunków udziału, o których mowa w pkt. 2.3.1, 2.3.2 i 2.3.3, nie może jednocześnie wskazywać tej samej osoby (lub tych samych osób) jako posiadającej dwa lub więcej certyfikatów o których mowa w tych punktach (lub odpowiednich dokumentów równoważnych). Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia kopii ww. certyfikatów. Zamawiający dopuszcza dostarczenie certyfikatów w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski. Pod pojęciem dokumentu równoważnego Zamawiający rozumie inny dokument/certyfikat o charakterze profesjonalnym, wydany przez producenta lub inny podmiot akredytowany przez producenta, potwierdzający kwalifikacje na poziomie niezbędnym do konfiguracji i rozwiązywania problemów w systemach telefonicznych opartych na technologii VoIP (Voice over IP), IVR, CallCenter, Call Managment System, Session Border Controler, systemy nagrywania rozmów typu aktywnego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania ww. warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin dostawy dokumentu potwierdzającego aktualizację wsparcia technicznego producenta - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21, Biuro Podawcze Kancelarii NBP (czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 - 16:00).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KONKURSÓW PRZEDMIOTOWYCH DLA UCZNIÓW KLAS IV-VIII SZKÓŁ PODSTAWOWYCH WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Usługa przeprowadzenia diagnozy w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, czyli 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i .......dla 45 osób - lokalizacja m.st Warszawy
- Organizacja konkursu Cyberbezpieczeństwa, w podziale na 2 części
- Dostawa wraz z montażem rolet materiałowych do kwater internatowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu.
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Remont lokali mieszkalnych i kwater - 6 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdrożenie systemu zarządzania przyzywaniem pacjenta w Wojewódzkim Zespole Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
- Świadczenie usług informatycznych dotyczących systemu Clininet i systemu raportowego - 55/TP/2025
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Objęcie nadzorem autorskim wraz ze świadczeniem usług serwisowych użytkowanego oprogramowania aplikacyjnego firmy KAMSOFT
- "Aktualizacja systemów informatycznych i zakup sprzętu do prowadzenia działań z zakresu czynnej ochrony ekosystemów Poleskiego Parku Narodowego"
- Świadczenie usług informatycznych - administrowanie i zarządzanie oprogramowaniem klasy HIS firmy CompuGroup Medical Polska Spółka z o. o. oraz wsparcie użytkowników końcowych - nr 56/TP/2025
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.