Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-20
Piekoszów: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 w ramach projektu Uczymy się więcej, ciekawiej, skuteczniej realizowanego w ZPO w Szkole Podstawowej w Piekoszowie.
Numer ogłoszenia: 297788 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piekoszów , ul. Częstochowska 66A, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3061008, faks 041 3062193.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl/przetargi
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 w ramach projektu Uczymy się więcej, ciekawiej, skuteczniej realizowanego w ZPO w Szkole Podstawowej w Piekoszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 w ramach projektu Uczymy się więcej, ciekawiej, skuteczniej realizowanego w ZPO w Szkole Podstawowej w Piekoszowie.
Zakres zamówienia obejmuje:
Zadanie 1:
Transport uczniów na trasie : Piekoszów szkoła - basen w Strawczynie - Piekoszów szkoła - 100 kursów, każdy po 30 uczniów i 2 opiekunów. Jeden kurs w piątek w godzinach popołudniowych, drugi w sobotę do południa.
Zadanie 2:
Transport uczniów na trasie : Piekoszów szkoła - Podzamcze- Łaziska - Wincentów -
5 kursów autokaru w tygodniu , razem 250 kursów. Opiekę nad dziećmi zapewnia przewoźnik.
Zadanie 3:
Transport uczniów podczas wyjazdów edukacyjnych:
1.Sandomierz- Stare Miasto- 45 uczniów i 3 opiekunów- 48 osób
2. Kraków - Wieliczka-45 uczniów i 3 opiekunów- 48 osób
3. Kielce - centrum - 4 wyjazdy; na każdym 16 uczniów i 2 opiekunów, razem 18 osób
4.Ojców - 2 wyjazdy, każdy po 50 osób, w tym opiekunowie
5. Kraków - centrum, 2 wyjazdy, każdy po 50 osób, w tym opiekunowie
6. Sandomierz - Stare Miasto- 2 wyjazdy, każdy po 50 osób, w tym opiekunowie
7. Puławy i Kazimierz nad Wisłą - 2 wyjazdy, każdy po 50 osób, w tym opiekunowie
8. Warszawa- Centrum Kopernika-2 wyjazdy, każdy po 50 osób, w tym opiekunowie
9. Warszawa - Muzeum Techniki -2 wyjazdy, każdy po 50 osób, w tym opiekunowie
10. Bałtów -2 wyjazdy, każdy po 50 osób, w tym opiekunowie
11. Kielce centrum - 2 wyjazdy, każdy po 20 uczniów i 2 opiekunów
12 Kraków- Teatr Groteska - 20 uczniów i 2 opiekunów
W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o nie gorszym standardzie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zamówienia.
Wykonawca zapewnia miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Warunek spełnią wykonawcy, którzy wykażą że posiadają licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany treści umowy nie mogą być dokonywane z naruszeniem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) zmiana osób uprawnionych do reprezentowania stron w trakcie realizacji umowy,
c) zmiana w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usługi o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,
d) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian wprowadzonych w budżecie Gminy,
e) gdy zajdzie konieczność wprowadzania zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
f) gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Piekoszowie, ul. Częstochowska 66a; 26-065 Piekoszów, pok. nr 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Piekoszowie, ul. Częstochowska 66a, 26-065 Piekoszów, pokój nr 102 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Uczymy się więcej, ciekawiej, skuteczniej współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PIEKOSZÓW
więcej: przetargi PIEKOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportowych w roku 2026 do Gminnego Centrum Seniora i Osób Niesamodzielnych dla uczestników projektu w ramach zadania pn.: Rozwój usług społecznych w Gminie Zakliczyn"
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Skała w roku 2026
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna w roku 2026
- Usługa przewozowa - dowożenie uczniów z miejsca ich zamieszkania do szkół na terenie Gminy Osiek Jasielski oraz odwożenie ich ze szkół do miejsca ich zamieszkania.
- Usługa publicznego transportu zbiorowego na rok 2026
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2026 roku
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





