eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAMAWIAJACEGO, W SYSTEMIE ROZLICZEŃ BEZGOTÓWKOWYCH, ZA POMOCĄ KART WYKONAWCY, NA TERENIE CAŁEGO KRAJU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Gdynia: ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAMAWIAJACEGO, W SYSTEMIE ROZLICZEŃ BEZGOTÓWKOWYCH, ZA POMOCĄ KART WYKONAWCY, NA TERENIE CAŁEGO KRAJU
Numer ogłoszenia: 297722 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służby celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAMAWIAJACEGO, W SYSTEMIE ROZLICZEŃ BEZGOTÓWKOWYCH, ZA POMOCĄ KART WYKONAWCY, NA TERENIE CAŁEGO KRAJU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: A/ Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych w systemie rozliczeń bezgotówkowych, za pomocą kart Wykonawcy, na terenie całego kraju, w ilościach: - benzyna bezołowiowa PB95 - do 74 057 litrów (CPV 23111200-0) - olej napędowy - do 36 871 litrów (CPV 23121100-2) Zakup paliw dokonywany będzie przez sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie na stacjach paliw Wykonawcy do zbiorników pojazdów służbowych Zamawiającego, bez możliwości tankowania do kanistrów. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do: - sprzedaży paliw płynnych spełniających wymagania jakościowe, według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego, procentowego rabatu zaoferowanego w ofercie, - przedkładania, w czasie trwania umowy, na żądanie Zamawiającego wykazu cen paliw obowiązujących na wskazanej stacji paliw i we wskazanym okresie, - prowadzenia dokumentacji każdorazowego zakupu paliwa zgodnie z warunkami przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1) do SIWZ - rozliczania zawartych transakcji dwa razy w miesiącu, tj. za okres od dnia 1 do 15 i za okres od 16 dnia do końca miesiąca. B/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań odnoszących się do realizacji zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. C/ Wymagania odnośnie realizacji dostawy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji. D/ Z wyłonionym Wykonawcą podpisana zostanie umowa na okres 1 roku lecz nie dłużej niż do wyczerpania określonego w pkt. A limitu paliwa. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy PZP, do wysokości 20procent wartości zamówienia podstawowego, w przypadku: a/ zwiększenia ilości pojazdów służbowych Zamawiającego, b/ w przypadku drastycznego wzrostu cen paliw, tj. powyżej 10procent. Załącznik Nr 1 - sprawa 2531-PN-7/09 - opis przedmiotu zamówienia OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych Zamawiającego w systemie rozliczeń bezgotówkowych, za pomocą kart Wykonawcy, na terenie całego kraju, przy spełnieniu podanych niżej wymogów: A/ odległości pomiędzy poszczególnymi stacjami paliw Wykonawcy nie mogą być większe niż 80 km (bez uwzględnienia pkt. B) B/ w rejonach miast Gdańsk, Gdynia, Sopot (Trójmiasto), Kwidzyn, Tczew, Starogard Gdański, Władysławowo, Chojnice stacje paliw Wykonawcy muszą być rozmieszczone w odległości nie większej niż 20 km od każdej z miejscowości., II. Przewidywane ilości zakupu paliwa w okresie trwania umowy: - benzyna bezołowiowa PB 95 - 74 057 litrów - olej napędowy - 36 871 litrów. III. Polskie Normy. Parametry paliw muszą spełniać obowiązujące Polskie Normy: - PN-EN 228:2006 - benzyna bezołowiowa (Paliwa do pojazdów samochodowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań) - PN-EN 590:2006 - oleje napędowe (Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań) IV. Ilość pojazdów będąca w dyspozycji Zamawiającego; Ilość pojazdów ogółem - 66 szt., w tym: - pojazdy tankujące etylinę bezołowiową - 47 szt. - pojazdy tankujące olej napędowy - 19 szt. V. Zasady sprzedaży. A/ Sprzedaż paliwa powinna odbywać się bezgotówkowo, na podstawie mikroprocesorowych kart Wykonawcy, z których każda posiada swój niepowtarzalny kod i przypisana jest do wskazanego pojazdu służbowego Zamawiającego (wyróżnikiem jest nr tablicy rejestracyjnej). B/ Zakazuje się sprzedaży paliwa do kanistrów. C/ Do każdego pojazdu wydana zostanie jedna karta mikroprocesorowa. D/ Dodatkowo, Zamawiającemu przydzielone zostaną 3 szt. kart mikroprocesorowych wystawionych na adres Izby Celnej w Gdyni. D/ Przydzielone karty mikroprocesorowe są ważne na terenie całego kraju, we wszystkich punktach dystrybucyjnych Wykonawcy. E/ Wydane karty mikroprocesorowe otrzymują termin ważności na cały okres obowiązywania umowy. F/ Okresy rozliczeniowy za zakupione w formie bezgotówkowej paliwo ustala się następująco: - od 1 do 15 dnia każdego miesiąca - od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca. G/ Płatności za zakupione w formie bezgotówkowej paliwo następują na podstawie faktur VAT wystawianych za wskazane okresy rozliczeniowe, w terminie określonym w ofercie cenowej Wykonawcy. H/ Wraz z fakturą zawierającą zbiorczy wykaz wszystkich dokonanych transakcji, dostarczane będą raporty wystawiane oddzielnie do każdej posiadanej przez Zamawiającego karty mikroprocesorowej, zawierające poniższe informacje: - numer karty mikroprocesorowej, - numer faktury, - numer rejestracyjny pojazdu, - oznaczenie stacji paliw, - miejscowość, - datę dokonania tankowania, - stan licznika pojazdu, - nazwę produktu, - ilość litrów zatankowanego paliwa, - obowiązującą cenę dnia, - wartość brutto po udzielonym rabacie, - uwagi. IV. W przypadku kradzieży, utraty lub zniszczenia karty mikroprocesorowej, Wykonawca zobowiązany jest wydać nową kartę, w cenie określonej w ofercie. V. W przypadku utraty, kradzieży lub zniszczenia karty możliwe jest jej zastrzeżenie w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Zastrzeżenie obowiązuje w całej sieci stacji paliw objętych niniejszą umową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00 - 23.11.12.00 23.12.11.00 - 23.12.11.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3. złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego 4.4.dysponują stacjami paliw, w których odbywać się może zakup paliw płynnych, w systemie rozliczeń bezgotówkowych, za pomocą kart Wykonawcy - na terenie całego kraju Sposób dokonywania oceny: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesja na obrót paliwami ciekłymi. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym (ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16-11-2006 r. o opłacie skarbowej - Dz.U.Nr 225, poz. 1635, z późn.zm). 6. Wykaz stacji paliw Wykonawcy na terenie całego kraju, w których odbywać się może zakup paliw płynnych, w systemie rozliczeń bezgotówkowych, za pomocą kart Wykonawcy. 7. Oświadczenie, iż Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży paliw, których parametry spełniają obowiązujące Polskie Normy: - benzyna bezołowiowa: PN-EN 228:2006, - olej napędowy: PN-EN 590:2006 . Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wielkosc rabatu - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.