eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Codzienne sprzątanie pomieszczeń w obiektach sanatoryjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Kołobrzeg: Codzienne sprzątanie pomieszczeń w obiektach sanatoryjnych
Numer ogłoszenia: 297710 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18175 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienne sprzątanie pomieszczeń w obiektach sanatoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług profesjonalnego sprzątania niżej wymienionych obiektów położonych na terenie miasta Kołobrzegu: Szpital Uzdrowiskowy MEWA - cztery pawilony, powierzchnia 6404,88 m2. Dziecięcy Szpital Uzdrowiskowy SŁONECZKO - pięć pawilonów, powierzchnia do sprzątania 5481,38 m2. Szpital Uzdrowiskowy MUSZELKA - dwa pawilony, powierzchnia 3536,13 m2. Sanatorium Uzdrowiskowe KOMBATANT - 12 kondygnacji, powierzchnia 10495,93 m2. Zakład Przyrodoleczniczy nr 1 - powierzchnia 3376,60 m2. Zakład Przyrodoleczniczy nr 2 - powierzchnia 2899,03 m2. Budynek administracyjny siedziby Zarządu Spółki, powierzchnia 808,95 m2. 2. Zakres prac porządkowych obejmuje m. in.: a) mycie, dezynfekcję i konserwację podłóg pokoi mieszkalnych, gabinetów zabiegowych i ciągów komunikacyjnych, elementów ścian i wyposażenia, usuwanie odpadków, mycie okien, b) wymianę pościeli, ręczników oraz firan i zasłon, c) uzupełnianie dozowników na mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy, d) wykonywanie zabiegów pralniczych odzieży dziecięcej, d) odśnieżanie balkonów i wejść do budynków 3. Charakterystyka obiektów przeznaczonych do sprzątania zawarta jest w załączniku nr 1 do specyfikacji. 4. Wykaz prac i częstotliwość ich wykonywania przedstawione zostały w załączniku nr 2. Standardy dotyczące stanu czystości przedstawione zostały w §9 projektu przyszłej umowy (załącznik nr 4). 5. Oprócz prac porządkowych zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie zabiegów pralniczych odzieży dziecięcej dla Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO. Zabiegi te wykonywane mogą być w pralkach jak dla gospodarstw domowych. Ilość odzieży pranej dziennie (dni robocze) wynosi średnio 37 kg. 6. Dwa razy w roku planowane jest wykonanie krystalizacji posadzek marmurowych o ogólnej powierzchni 2 188 m2. 7. Technologia sprzątania winna spełniać warunki dezynfekcji chemiczno-termicznej zgodnie z wytycznymi P.I.S. Wymagania dotyczące środków czystości zawarte zostały w Projekcie umowy, zał. nr 4. Proces technologiczny dostosowany będzie do rodzaju pomieszczeń i znajdującego się w nich wyposażenia, nie będzie powodował niszczenia materiałów, pozostawiał plam i zabarwień oraz przyczyniał się do przedwczesnego zużycia się materiałów podłogowych, obiciowych i wyposażenia. 8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych na usługi, których, zakres w chwili obecnej jest niemożliwy do określenia. 9. Przewiduje się możliwość wyłączeń z zakresu realizowanych świadczeń obiektów lub ich części, na czas niezbędny do przeprowadzenia prac remontowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4280910.12 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4280910.12
  • Oferta z najniższą ceną: 4280910.12 oferta z najwyższą ceną: 4710672
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.