Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Kołobrzeg: Codzienne sprzątanie pomieszczeń w obiektach sanatoryjnych Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Numer ogłoszenia: 18175 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna , ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienne sprzątanie pomieszczeń w obiektach sanatoryjnych Uzdrowisko Kołobrzeg S.A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług profesjonalnego sprzątania niżej wymienionych obiektów położonych na terenie miasta Kołobrzegu: Szpital Uzdrowiskowy MEWA - cztery pawilony, powierzchnia 6404,88 m2, Dziecięcy Szpital Uzdrowiskowy SŁONECZKO - pięć pawilonów, powierzchnia do sprzątania 5481,38 m2, Szpital Uzdrowiskowy MUSZELKA - dwa pawilony, powierzchnia 3536,13 m2, Sanatorium Uzdrowiskowe KOMBATANT - 12 kondygnacji, powierzchnia 10495,93 m2, Zakład Przyrodoleczniczy nr 1 - powierzchnia 3376,60 m2, Zakład Przyrodoleczniczy nr 2 - powierzchnia 2899,03 m2, Budynek administracyjny siedziby Zarządu Spółki, powierzchnia 808,95 m2. 2. Zakres prac porządkowych obejmuje m. in.: a) mycie, dezynfekcję i konserwację podłóg pokoi mieszkalnych, gabinetów zabiegowych i ciągów komunikacyjnych, elementów ścian i wyposażenia, usuwanie odpadków, mycie okien, b) wymianę pościeli, ręczników oraz firan i zasłon, c) uzupełnianie dozowników na mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy, d) wykonywanie zabiegów pralniczych odzieży dziecięcej, d) odśnieżanie balkonów i wejść do budynków 3. Charakterystyka obiektów przeznaczonych do sprzątania zawarta jest w załączniku nr 1 do specyfikacji. 4. Wykaz prac i częstotliwość ich wykonywania przedstawione zostały w załączniku nr 2. Standardy dotyczące stanu czystości przedstawione zostały w §9 projektu przyszłej umowy (załącznik nr 4). 5. Oprócz prac porządkowych zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie zabiegów pralniczych odzieży dziecięcej dla Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO. Zabiegi te wykonywane mogą być w pralkach jak dla gospodarstw domowych. Ilość odzieży pranej dziennie (dni robocze) wynosi średnio 37 kg. 6. Dwa razy w roku planowane jest wykonanie krystalizacji posadzek marmurowych o ogólnej powierzchni 2 188 m2. 7. Technologia sprzątania winna spełniać warunki dezynfekcji chemiczno-termicznej zgodnie z wytycznymi P.I.S. Wymagania dotyczące środków czystości zawarte zostały w Projekcie umowy, zał. nr 4. Proces technologiczny dostosowany będzie do rodzaju pomieszczeń i znajdującego się w nich wyposażenia, nie będzie powodował niszczenia materiałów, pozostawiał plam i zabarwień oraz przyczyniał się do przedwczesnego zużycia się materiałów podłogowych, obiciowych i wyposażenia. 8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych na usługi, których, zakres w chwili obecnej jest niemożliwy do określenia. 9. Przewiduje się możliwość wyłączeń z zakresu realizowanych świadczeń obiektów lub ich części, na czas niezbędny do przeprowadzenia prac remontowych. 10. Pożądanym terminem realizacji umowy jest okres 36 miesięcy. Przewiduje się rozpoczęcie realizacji świadczenia zamawianych usług od dnia 01.04.2009 r. Usługi powinny być realizowane w sposób ciągły..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie zarządzania jakością spełniał wymagania normy PN-EN ISO 9001.2000, w celu potwierdzenia, że działania Wykonawcy usługi są zgodne z normami jakościowymi należy do oferty załączyć wydany przez niezależny podmiot certyfikat systemu jakości. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wystarczającym jest posiadanie certyfikatu przez jednego z wykonawców. 2. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wyrażenie gotowości do przejęcia, na zasadach określonych w art. 23 kodeksu pracy, pracowników zamawiającego w liczbie 15 osób, którzy dotychczas wykonywali prace z zakresu przedmiotu zamówienia. Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia w tej sprawie. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują sie w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 PLN (słownie: jeden milion PLN), wykonawca złoży wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych i warunków określonych przez zamawiającego. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9) ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, d) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 3a i 3c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty, o których mowa w punkcie 3a-c oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 5. Wykonawca dostarczy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, kompleksowych usług sprzątania w obiektach (wyłącznie szpitali, szpitali uzdrowiskowych, hoteli i sanatoriów) o powierzchni nie mniejszej niż 6.000 m2, nie mniej niż trzy takie obiekty, z podaniem:nazwy, adresu i numeru telefonu odbiorcy usług, wartości umownej zamówienia, daty rozpoczęcia i zakończenia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie wykonane zostały należycie - referencje podpisane przez osoby uprawnione (referencje będą sprawdzane). 6. Wykonawca dostarczy ilościowy wykaz zmechanizowanego sprzętu do prac porządkowych, jakim dysponuje i jaki zamierza ewentualnie zastosować do realizacji zamówienia. W wykazie należy zamieścić tylko urządzenia o mocy znamionowej 0,7 - 2,0 kW, wraz z krótką charakterystyką techniczną i wizualizacją. 7. Wykonawca do oferty musi załączyć wydany przez niezależny podmiot certyfikat systemu jakości. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie wystarczającym jest posiadanie certyfikatu przez jednego z wykonawców. 8. Oświadczenia w sprawie przejęcia pracowników. 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują sie w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 PLN (słownie: jeden milion PLN), wykonawca złoży wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 11. Wykonawca złoży oświadczenie, iż wyraża zgodę na 30 dniowy termin zapłaty należnego wynagrodzenia wykazanego w fakturze. 12. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć Plan Jakości Realizacji Usługi, przygotowanego zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 5 do siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
ul. Ściegiennego 1
78-100 Kołobrzeg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Modernizacja Psiego Wybiegu w Podczelu
- Przebudowa placu zabaw przy ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu.
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- ZAKUP, DOSTAWA I SERWIS FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SKRZYNIOWEGO O DMC DO 3,5 TONY
- Przebudowa drogi łączącej ulicę Helsińską z ulicą Wiedeńską w Kołobrzegu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 tony z wysokim dachem i windą hydrauliczną
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.