Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Sandomierz: DOSTAWA FABRYCZNIE WYKONANEGO I OZNAKOWANEGO SAMOCHODU OPERACYJNEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PSP W SANDOMIERZU
Numer ogłoszenia: 297651 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Mickiewicza 61, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8325055, faks 015 8325055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.sandomierz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE WYKONANEGO I OZNAKOWANEGO SAMOCHODU OPERACYJNEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PSP W SANDOMIERZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie wykonanego i oznakowanego samochodu operacyjnego dla Komendy Powiatowej PSP w Sandomierzu. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień - 34144210-3 - (Wozy strażackie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest na cele ochrony przeciwpożarowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w rozdziale VI SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu należy do oferty załączyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania podano w pkt III.3.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania podano w pkt III.3.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania podano w pkt III.3.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania podano w pkt III.3.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oferta cenowa wraz z informacjami na temat przedmiotu zamówienia wymienionymi w formularzu załacznika nr 2 do SIWZ - załączyć obowiązkowo.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe wymagane elementy oferty: Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - załączyć jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia złożone jako część oferty, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - załączyć jeżeli dotyczy. Nie złożenie któregokolwiek z w/w dokumentów powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a w konsekwencji uznanie oferty za odrzuconą. Zgodnie z § 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 Nr 226 poz. 1817) dokumenty, o których mowa w rozdziale VI SIWZ muszą być złożone w języku polskim (dokumenty w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski), w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę(ów). W przypadku wykonawców występujących wspólnie winno to nastąpić w sposób określony w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Komplet wymaganych dokumentów składa każdy z wykonawców. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy muszą przedstawić oryginał dokumentu, w którym deklarują chęć współpracy przy realizacji niniejszego zamówienia. W dokumencie tym winien być wskazany podmiot wiodący. Przed zawarciem umowy zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę wykonawców występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Możliwość stosowania biopaliw - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.straz.sandomierz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 61, 27-600 Sandomierz, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 61, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Rozwój infrastruktury sportowej i drogowej oraz parkingów w Sandomierzu" z podziałem na 4 części (...)
- Dostawa wraz z montażem urządzenia myjącego na pojeździe Zamawiającego
- "Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunków drogowych i budowę infrastruktury" z podziałem na 3 części:(...)
- Wykonanie usługi polegającej na "Utrzymaniu i konserwacji wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, parkingów, parków, dróg, mostów stanowiących własność Gminy Sandomierz"
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją przewozu personelu i wyposażenia osobistego"
- Dostawa samochodu strażackiego dla OSP Sokolniki Małe
- Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Widaczu
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Wojków
- "Zakup lekkiego samochodu specjalnego oraz sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP Wola Morawicka"
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO - RATOWNICZEGO DLA KP PSP W LUBARTOWIE
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.