eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńUsługa codziennego przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Wieluń: Usługa codziennego przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering.
Numer ogłoszenia: 297433 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa codziennego przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa codziennego przygotowywania i dostarczania wyżywienia dla pacjentów Szpitala - catering. - Każdy posiłek podstawowy (śniadanie, obiad i kolacja) musi zawierać dostateczną ilość produktów białkowych oraz dodatek warzyw lub owoców. Wartość kaloryczna obiadu powinna mieścić się w przedziale 805 - 920 kcal z dodatkiem. - Do posiłków : śniadanie - należy przewidzieć kawę mleczną, zupę mleczną, obiad - kompot, kisiel płynny itp. kolacja - należy planować herbatę wraz z cukrem. - Posiłki gorące, dostarczane muszą być w temp. zupy 75 0C, II danie 63 0C, surówki 4 0C. - Przygotowywanie posiłków odbywać się musi z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym szpitalu, oraz zgodnie ze zleceniami lekarzy, wg zamówień z poszczególnych oddziałów (wykaz stosowanych diet w załączeniu). -Zamawianie posiłków na dany dzień realizowane będzie przez uprawnionych pracowników Szpitala. - Posiłki należy dostarczać wg ustalonego harmonogramu, w osobnych naczyniach (termosach) z oznaczeniem oddziału dla którego jest dostawa i ilością porcji. Termosy wraz z wkładami zabezpiecza Wykonawca. - Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie indywidualnych naczyń na posiłki, oraz sztućcy - Zapotrzebowania na posiłki dla pacjentów przyjmowanych do Szpitala w godzinach : a)16:00 dnia poprzedniego, do godz.-7:30 dnia którego zamówienie dotyczy zgłaszane będą Wykonawcy telefonicznie ,do godziny 7:45 , a następnie potwierdzane pisemnie (FAX), śniadanie b)dla pacjentów przyjętych do Szpitala w godzinach 7:30 - 11:00 zgłaszane będą Wykonawcy telefonicznie do godziny 11:10 i również potwierdzane pisemnie (FAX), obiad c)dla pacjentów przyjętych do Szpitala w godzinach 11:00 - 17:00 zgłaszane będą Wykonawcy telefonicznie do godziny 17:10 i również potwierdzane pisemnie(FAX), kolacja - Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania dekadowych jadłospisów w oparciu o aktualne przepisy prawne obowiązujące przy ustalaniu racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu określonych grup ludności - Szpitale. - Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji Zamawiającego z 4 dniowym wyprzedzeniem. Należy uwzględnić przygotowywanie posiłków tradycyjnych w okresach świątecznych. - Do Wykonawcy należało będzie prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków (dokument WZ) z podziałem na diety oraz oddziały, potwierdzane każdorazowo imiennie przez uprawnione osoby, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności rachunków z ewidencją tych posiłków. - Zakupy surowców Wykonawca realizował będzie w punktach, które zapewniają ich wysoką jakość, zupy powinny być przygotowywane na bazie produktów naturalnych bez użycia półproduktów (np. zupy w proszku). - W przypadku zastosowania innych technologii produkcji posiłków niż wymagane lub zalecane stosownymi przepisami Wykonawca musi uzyskać zgodę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na ich stosowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. - Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich wykonanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. - Obowiązkiem Wykonawcy będzie utylizacja odpadków żywnościowych. - Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczanie posiłków do pomieszczenia dystrybucji w Szpitalu. - Obowiązkiem Wykonawcy będzie mycie termosów, wraz z wkładami po wydaniu posiłków. - Maksymalna odległość na jaką Zamawiający dopuszcza dowożenie posiłków od Wykonawcy do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 30 km. - Do oferty należy dołączyć przykładowy jadłospis dekadowy dla diety podstawowej tzw. normalnej wraz z gramaturą. - Ilość oddziałów do których będą dostarczane posiłki - 11 - Ilość łóżek w oddziałach: 1.Oddział Internistyczny o p. Ogólnym z Pododdziałem Nefrologii - szt 37 + 12 2.Oddział Internistyczny o p. Kardiologicznym - szt 45 3.Oddział Pulmonologii - szt 43 4.Oddział Dziecięcy - szt 25 5.Oddział Chirurgii Ogólnej - szt 35 6.Oddział Chirurgii Dziecięcej - szt 20 7.Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej - szt 25 8.Oddział Położniczo-Ginekologiczny - szt 46 9.Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - szt 5 10.Szpitalny Oddział Ratunkowy - szt 4 11.Oddział Rehabilitacji - szt 20 Ilość łóżek ogółem - 317 Posiłki dla pacjentów muszą być dostarczone do Szpitala o ściśle określonych porach dnia, w związku z ustalonymi godzinami ich podawania : - śniadanie dostarczyć do 7:30 , podanie 8:00 do 9:00 - obiad dostarczyć do 11:30 podanie od 12:00 do 13:00 - kolacja dostarczyć do 16:30 podanie od 17:00 do 18:00 Średnia planowana ilość posiłków na rok 2009- 84.000 Do dnia rozpoczęcia działalności Wykonawca dostarczy do Zamawiającego indywidualne naczynia na posiłki tj. talerz płytki 317 szt, talerz głęboki 317 szt, talerz deserowy 317 szt, kubek z uchwytem 317 szt ( 0,5 l ), oraz sztućce kpl 317.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie 5)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie- adres jak w pkt I..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.