eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa, instalacja i uruchomienie stacjonarnego aparatu RTG kostno - płucnego z radiografią pośrednią CR do Działu Diagnostyki Obrazowej - zadanie realizowane w Etapie II - Remont i przebudowa przyziemia WOMP w Kielcach dot. zadania pn. Remont i przebudowa kondygnacji przyziemia oraz łącznika WOMP w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-21

Kielce: Dostawa, instalacja i uruchomienie stacjonarnego aparatu RTG kostno - płucnego z radiografią pośrednią CR do Działu Diagnostyki Obrazowej - zadanie realizowane w Etapie II - Remont i przebudowa przyziemia WOMP w Kielcach dot. zadania pn. Remont i przebudowa kondygnacji przyziemia oraz łącznika WOMP w Kielcach
Numer ogłoszenia: 297131 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276301 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Olszewskiego 2, 25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3479701, faks 041 3479702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie stacjonarnego aparatu RTG kostno - płucnego z radiografią pośrednią CR do Działu Diagnostyki Obrazowej - zadanie realizowane w Etapie II - Remont i przebudowa przyziemia WOMP w Kielcach dot. zadania pn. Remont i przebudowa kondygnacji przyziemia oraz łącznika WOMP w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość progowa zamówienia: poniżej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie stacjonarnego aparatu RTG kostno - płucnego z radiografią pośrednią CR w Dziale Diagnostyki Obrazowej. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: a. dostawę, montaż i uruchomienie aparatu RTG do Działu Diagnostyki Obrazowej, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ b. dostarczenie, montaż i uruchomienie radiografii pośredniej CR (kompatybilnej z aparatem RTG) do Działu Diagnostyki Obrazowej, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, c. dostawę i montaż tablicy zasilającej aparat RTG (projekt elektryczny na remont przyziemia przewiduje zasilanie tablicy elektrycznej RTG przewodem YLY 5x16mm2 z zabezpieczeniem prądowym 50A), d. wykonanie robót adaptacyjnych opracowanych przez Wykonawcę na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej oraz po zapoznaniu się z dokumentacja projektową Zamawiającego, a nie zawartych w w/w dokumentacji e. wykonanie projektu osłon radiologicznych, testów akceptacyjnych f. doradztwo i wsparcie faktyczne oraz merytoryczne w przeprowadzeniu przez Zamawiającego procedury odbioru Pracowni RTG przez Wojewódzką Stację Sanitarno - Epidemiologiczną w Kielcach oraz innych wymaganych prawem procedur g. przeprowadzenie bezpłatnych szkoleń personelu Zamawiającego podczas uruchomienia i użytkowania przedmiotu zamówienia oraz w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy jak również szkoleń serwisowych w zakresie podstawowym (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym). Szkolenia muszą być zakończone uzyskaniem przez szkolony personel zaświadczeń o uzyskanych kwalifikacjach h. dostarczenie dokumentacji technicznej (w języku angielskim) wraz z instrukcją obsługi, serwisu aparatu RTG oraz radiografii pośredniej CR w języku polskim oraz paszportów technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry) określony jest w pkt 3 SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADO-MED Sp. z o.o., ul. Bytomska 38B, 41-600 Świętochłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 698349,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 736271,00

  • Oferta z najniższą ceną: 736271,00 / Oferta z najwyższą ceną: 736271,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.