eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoZakup i instalacja pięciu zestawów do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Opoczno: Zakup i instalacja pięciu zestawów do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 296941 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, faks 044 7361500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i instalacja pięciu zestawów do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pięciu zestawów do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem i ich instalacja w następujących zespołach szkół prowadzonych przez powiat opoczyński: - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Opocznie, - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie, - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy, - Zespół Szkół Rolniczych w Mroczkowie Gościnnym, - Zespół Szkół Zawodowych w Żarnowie. Każdy zestaw do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem powinien obejmować zestaw do monitoringu wizyjnego w wersji podstawowej (tj. dwie kamery umożliwiające rejestrację zdarzeń od wewnątrz i na zewnątrz wejścia, w kolorze i rozdzielczości wystarczającej do identyfikacji osób, urządzenie rejestrujące, kolorowy monitor oraz urządzenia dodatkowe niezbędne do zainstalowania zestawu, w tym okablowanie), oraz 6 dodatkowych kamer, odpowiednie podłączenia i podzielnik obrazu na monitorze. Miejscami, w których powinny zostać zainstalowane zestawy do monitoringu wizyjnego w wersji z dodatkowym wyposażeniem są w szczególności ogrodzenia zewnętrzne terenu szkoły, fasada budynku szkoły, bramy, furtki, ciągi komunikacyjne wewnątrz budynku szkoły, parkingi przynależne do szkoły, boiska i miejsca przeznaczone do zabaw i gier zespołowych a także toalety (bez kabin). Urządzenia rejestrujące i monitor powinny być zainstalowane w pomieszczeniach zapewniających ochronę sprzętu. Zestaw do monitoringu wizyjnego powinien umożliwiać włączenie szkoły do lokalnej sieci monitoringu w danej miejscowości. Wchodzące w skład systemu rejestracji obrazu, urządzenia utrwalające powinny spełniać wymogi określone Polską Normą PN-EN 50132-7 dla systemów dozorowanych CCTV oraz wymagania zasadnicze określone odpowiednia w art. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o kompatybilności elektromagnetycznej (dz. U. Nr 82, poz. 556) albo art. 153 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). Urządzenia utrwalające powinny rejestrować obraz z częstotliwością 25 klatek na sekundę dla każdej kamery, z rozdzielczością nie mniejszą niż 400 linii telewizyjnych. Urządzenia utrwalające powinny umożliwiać ich podłączenie do urządzeń pozwalających na wydrukowanie zarejestrowanego obrazu z minimalną rozdzielczością 6000 dpi. Urządzenia rejestrujące dźwięk powinny zapewnić możliwość rejestracji sygnału akustycznego w paśmie częstotliwości od 300 Hz do 6 000 Hz przy dynamice 50 dB. Do utrwalenia obrazu i dźwięku mogą służyć urządzenia mechaniczne i elektroniczne typu cyfrowego oraz odpowiednie do tych urządzeń nośniki informacji. Utrwalenia obrazu i dźwięku można dokonywać na nośnikach magnetycznych, płytach CD, DVD oraz innych nośnikach właściwych dla danego rodzaju urządzenia. Po utrwaleniu obrazu i dźwięku użyty w danym dniu nośnik powinien być opisany i zabezpieczony przed utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. Szkoła lub placówka przechowuje nośnik, nie krócej niż 30 dni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2 wykonali minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. świadczenie polegające na dostawie, instalacji i unieruchomienie monitoringu wizyjnego 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia nie spełnia -wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji. 3. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych o wykluczeniu Wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio. 4. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.1 W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy. 4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz wykonanych dostaw stanowiących przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi że te dostawy zostały wykonane należycie. /- min 1 dostawa/ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej stronie dokumentu kilkustronicowego). 2.1. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 2.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1 a, 26-300 Opoczno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:30, miejsce: Oferty należy składać w biurze podawczym w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1 a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem poczty..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.