To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Toruń: PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY dla zadania pn. Rewitalizacja budynku przy ul. Bydgoskiej 50-52 w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 296934 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145987 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY dla zadania pn. Rewitalizacja budynku przy ul. Bydgoskiej 50-52 w Toruniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania pn. Rewitalizacja budynku przy ul. Bydgoskiej 50-52 w Toruniu. 1.2. Podstawą realizacji przedmiotu zamówienia jest rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zrealizowania remontu i przebudowy budynku, w tym także zapewnienia dostępu dla osób niepełnosprawnych oraz podłączenia do infrastruktury i zagospodarowania terenu. 1.4. Wytyczne do realizacji przedmiotu zamówienia: - Teren opracowania: działki geod. o numerach: 268/1, 268/3, 268/4, 268/5, 270/1, 270/3, 270/23, 271/5, 269/2, 269/1, 267, 295/2 - obręb 8. - Materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu zamówienia jest inwentaryzacja budynku wykonana w 2011 r. przez DEMIURG Mikołaj Jankowski, ul. Płowiecka 11/2, 60-277 Poznań (stanowiąca załącznik do SIWZ), którą należy sprawdzić i zweryfikować w zakresie wszystkich wykonanych i przekazanych Wykonawcy opracowań. - Celem określenia oczekiwań Zamawiającego w stosunku do funkcji obiektu załączono do SIWZ zarys wstępnej koncepcji zagospodarowania nieruchomości (oprac. WKSiI lipiec 2015 r.) oraz raport z konsultacji społecznych w sprawie sposobu zagospodarowania obiektu - jako materiał dodatkowy, stanowiący podstawę do sporządzenia wstępnej koncepcji zagospodarowania nieruchomości. Należy także we współpracy z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej uwzględnić możliwość przeniesienia do obiektu Społecznego Ogniska Artystycznego (z budynku Przedszkola Miejskiego nr 4), ewentualnie innych podobnych działalności z terenu osiedla. - W ramach prac przedmiotu zamówienia należy przewidzieć prezentacje multimedialne wykonanego opracowania oraz udział w konsultacjach społecznych w charakterze prelegenta. 1.5. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: 1) program funkcjonalno-użytkowy (składający się z części opisowej i informacyjnej) wraz z koncepcją zagospodarowania obiektu (schematy zagospodarowania kondygnacji i terenu), 2) ustalenie szacowanych kosztów realizacji zadania w zakresie robót budowlanych jak i wyposażenia, umów przyłączeniowych, kosztów dokumentacji, nadzorów autorskich i inwestorskich oraz innych niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania, 3) program funkcjonalno-użytkowy także w wersji elektronicznej w formacie doc, pdf i dwg. 1.6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 z aktualizacją do celów projektowych, 2) wykonanie mapy ewidencyjnej terenu objętego projektowaną inwestycją wraz z wypisem z rejestru gruntów, 3) uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do infrastruktury technicznej od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych kompletnych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego, w terminie do 3 tygodni od zawarcia umowy), 4) uzyskanie opinii czy zamierzenie inwestycyjne wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę stosownego wniosku do podpisu przez Zamawiającego wraz z załącznikami, w terminie do 3 tygodni od zawarcia umowy), 5) przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o warunkach zabudowy i inne wymagane przy projektowaniu przedsięwzięcia (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego, w terminie do 3 tygodni od zawarcia umowy), 6) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanych opracowań w zakresie objętym umową. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami, na podstawie oględzin terenu inwestycji, przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz umową. 1.8. Ustala się wykonanie opracowań przedmiotu zamówienia (wersja papierowa) w ilości: po 5 egz. każdego opracowania. Przedmiot zamówienia należy wykonać także w wersji elektronicznej - w 2 egz. (w formacie doc, pdf i dwg; 1egz. wersji elektronicznej powinien obejmować wszystkie opracowania za wyjątkiem szacowanych kosztów realizacji zadania; a 2-gi egz. wersji elektronicznej powinien obejmować szacowane koszty realizacji zadania), którą Wykonawca dostarczy w terminie określonym w § 3 wzoru umowy. Wersja elektroniczna winna posiadać nazewnictwo identyczne z zawartością opracowania w wersji papierowej. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ComProjekt Biuro Architektoniczne Cezary Owczarek
jakie przetargi wygrała firma
ComProjekt Biuro Architektoniczne Cezary Owczarek
- ComProjekt Biuro Architektoniczne, ul. Buszczyńskich 2/1, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18450,00
Oferta z najniższą ceną: 18450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych dotyczących aranżacji i przebudowy architektury zewnętrznej przy budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego - postępowanie nr 9/TP/2025
- Modernizacja (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Dąbrowica, Wola Duża i Majdan Gromadzki
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo-garażowo-warsztatowym oraz PSZOK na działce nr 156 obręb Janowo
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 114983L w m. Łukowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.