eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniautrzymanie zieleni miejskiej i czystości na terenie Rejonu IV Gdyni w latach 2007-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-24

POZYCJA 29681

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdynia: utrzymanie zieleni miejskiej i czystości na terenie Rejonu IV Gdyni w latach 2007-2011 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Gdyni, do kontaktów: Jan Gawin, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, fax 058 6209798, e-mail: umgdynia@gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): wydz.gosp.komunalnej@gdynia.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gdyni, Bożenna Wróbel Bożena Blank, Al. Zwycięstwa 96/98, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 66-88-326, 66-88-330, fax 058 662-28-41. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Gdyni, Kancelaria ogólna w holu głównym na parterze, Jan Gawin, Al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 66-88-328, fax 058 66-88-328, www.gdynia.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie zieleni miejskiej i czystości na terenie Rejonu IV Gdyni w latach 2007-2011. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Miasta Gdyni. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z konserwacją bieżącą terenów zieleni miejskiej i utrzymaniem czystości na terenie miasta Gdyni. Zamówienie obejmuje nw. podstawowy zakres usług: 1. Konserwacja bieżąca terenów zieleni miejskiej - Pielęgnacja zieleni miejskiej - Konserwacja elementów małej architektury 2. Utrzymanie czystości na terenie miasta - Oczyszczanie ręczne - Eksploatacja koszy ulicznych - Utrzymanie czystości pomników 3. Kompleksowe utrzymanie skwerów i terenów placów zabaw - Konserwacja bieżąca zieleni - Konserwacja elementów małej architektury - Utrzymanie czystości - Utrzymanie ciągów pieszych - Utrzymanie zimowe ciągów pieszych - Utrzymanie letnie ciągów pieszych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia 2-ch dzienników robót (na zieleń i na utrzymanie czystości), w których wykonawca będzie rejestrował wykonywane prace. Będą one przechowywane u Wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiającego i innym osobom upoważnionym przez Zamawiającego 2. Odpowiada za dokonywanie wszelkich uzgodnień i uzyskanie zezwoleń koniecznych dla prawidłowej realizacji usług 3. Prowadzenia kart ewidencji i przekazania odpadów zgodnie z obowiązującym wzorem (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dn. 14.02.2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, Dz.U.2006 nr 30 poz. 213). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość netto 827.500,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 45

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium : 8 300 zł Wadium powinno być wniesione w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11. 06. 2007r do godziny 9:00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz: 1. Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - kod 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 03 oraz kod 20 03 01 lub 20 01 99. 4. Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych - kod 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 03 oraz kod 20 03 01 lub 20 01 99 od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Gdynia. 5.W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali lub wykonują usługi zbliżone do zakresu zamówienia: - zakładania i bieżącej pielęgnacji zieleni niskiej, o łącznej wartości netto min. 300 000 zł. w tym co najmniej jedno zamówienie w zakresie pielęgnacji zieleni niskiej o okresie realizacji nie mniejszym niż jeden rok (obejmujący pełny cykl wegetacyjny ) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto, 6. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali lub wykonują usługi zbliżone do zakresu zamówienia: - bieżącego oczyszczania terenów miejskich w okresie minimum sześć miesięcy o łącznej wartości minimum 70 000 zł. 7. Dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - samochód o ładowności min. 4 m3 przeznaczony do transportu odpadów - ilość min. 1 szt., - kosiarki - ilość min. 5 szt., - podkaszarki - ilość min. 3 szt. 8.Dysponują osobami które, posiadają następujące kwalifikacje: kadra kierownicza: przynajmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie średnie ogrodnicze (technik ogrodnik lub technik zakładania terenów zieleni ) oraz min. 3 letnie doświadczenie w pracy przy pielęgnacji zieleni niskiej. 9. Wykażą się przychodem netto ze sprzedaży na poziomie co najmniej 400 000 zł łącznie w 2 latach w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt. od 3 do 9 mogą spełniać łącznie, z tym zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków przez wykonawców biorących udział w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stan prawny-wymagane dokumenty: 1.Wypełniony Formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1, formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1A oraz wypełniony przedmiar- załącznik nr 1B przewidywanego zakresu prac nie ujętych w podstawowym harmonogramie załączniki nr 7/IV do SIWZ. Uwaga: Formularz oferty, formularz cenowy i kosztorys ofertowy musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy, formularz cenowy oraz kosztorys ofertowy dot. wybranej części zamówienia. 2.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - kod 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 03 oraz kod 20 03 01 lub 20 01 99. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę, który będzie wykonywał zakres usług wymagających tych zezwoleń. 3.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasta Gdynia - kod 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 03 oraz kod 20 03 01 lub 20 01 99. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę, który będzie wykonywał zakres usług wymagających tych zezwoleń. 4.Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 6.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 9.Wykaz wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług w zakresie zakładania i bieżącej pielęgnacji zieleni niskiej o łącznej wartości netto minimum 300 000 zł, w tym: co najmniej jedno zamówienie w zakresie pielęgnacji zieleni niskiej o okresie realizacji nie mniejszym niż 1 rok, (obejmującym pełny cykl wegetacyjny) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto, zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 10.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług w zakresie oczyszczania terenów miejskich o łącznej wartości minimum: 70 000 zł netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 11.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 12.Wykaz osób (kadry kierowniczej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie i doświadczenie. Wymagane jest wykazanie dysponowania: kadra kierownicza: min. jedną osobą posiadającą wykształcenie średnie ogrodnicze (technik ogrodnik lub technik zakładania terenów zieleni) oraz min. 3 letnie doświadczenie w pracy przy zakładaniu i bieżącej pielęgnacji zieleni niskiej W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców 13. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym bilansie oraz rachunku zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 14. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl. Opłata: 14 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację, za opłatą można odebrać osobiście w siedzibie Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta, Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98, pok. 111 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:00, Otwarcie ofert nastąpi Urzędzie Miasta Gdyni przy Al. Zwycięstwa 96/98, pok. 102.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.