Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-10
Solec Kujawski: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Solec Kujawski w okresie od 01.03.2015 do 28.02.2018r.
Numer ogłoszenia: 29676 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Solec Kujawski w okresie od 01.03.2015 do 28.02.2018r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku Ubezpieczenia szyb od stłuczenia, Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR ) Zamówienie obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia Zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych oraz wszystkich jednostek, które zostaną utworzone przez Zamawiającego w czasie trwania umowy: 1. URZĄD MIASTA I GMINY w Solcu Kujawskim, ul. 23 stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, 2. OŚRODEK SPORTU I REKREACJI, ul. Bojowników o Wolność i Demokrację 3, 86-050 Solec Kujawski, 3. SOŁECKIE CENTRUM KULTURY, ul. Bojowników o Wolność i Demokrację 1, 86-050 Solec Kujawski, 4. PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 1, ul. Tartaczna 10, 86-050 Solec Kujawski, 5. ZESPÓŁ SZKÓŁ w Solcu Kujawskim (Szkoła Podstawowa nr 1 im. I Dywizji Piechoty im. Tadeusza Kościuszki - Gimnazjum Publiczne nr 1, ul. Tartaczna 25, 86-050 Solec Kujawski 6. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 im. Bojowników o Wolność i Demokrację, ul. Słowackiego 4, 86-050 Solec Kujawski, 7. GIMNAZJUM PUBLICZNE nr 2, ul. 29 Listopada 7, 86-050 Solec Kujawski, 8. SZKOŁA MUZYCZNA I STOPNIA IM, FRYDERYKA CHOPINA, ul. Kościuszki 12, 86-050 Solec Kujawski, 9. MUZEUM SOLCA IM KSIĘCIA PRZEMYSŁA, ul. Toruńska 8, 86-050 Solec Kujawski, 10. BIBLIOTEK PUBLICZNA, ul. 23 Stycznia 9, 86 - 050 Solec Kujawski 11. SRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY, ul. 29 Listopada 10, 86-050 Solec Kujawski, 12. MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, ul. 29 listopada 12, 86-050 Solec Kujawski, WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ, ul. 23 stycznia 17C, 86-050 Solec Kujawski 13. OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA w Solcu Kujawskim, MUZEUM OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ w Solcu Kujawskim ul. 29 listopada 6, 86-050 Solec Kujawski,.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do przyjęcia zamówienia oraz zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek i warunków nie mniej korzystnych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - (załącznik B do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - (załącznik B do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - (załącznik B do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - (załącznik B do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - (załącznik B do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy poprzetargowej (załącznik E); W przypadku Wykonawców działających w formie towarzystw ubezpieczeń wzajemnych oświadczenie, że zawarcie ubezpieczeń nie będzie się wiązało z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW (załącznik F),H) Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie jest to osoba wskazana w KRS jako osoba umocowana do składania oświadczeń woli, pełnomocnictwo winno określać zakres umocowania,Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.Jeżeli zamawiający zamierza wykonać zamówienie z udziałem podwykonawców zobowiązany jest wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Zaakceptowane klauzule dodatkowe - 25
- 3 - Oferowane franszyzy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy poprzetargowej (w sprawie zamówienia publicznego) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku VAT na usługi będące przedmiotem zamówienia, w trakcie okresu obowiązywania umowy, o kwotę wynikającą ze zmiany stosownych przepisów; 2) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, 3) w przypadku ograniczenia środków budżetowych na realizację zamówienia, 4) w przypadku zmiany zakresu ochrony ubezpieczeniowej (rozszerzeniem lub ograniczeniem), 5) w wyniku orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych, 6) w związku ze zmiana regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, w szczególności w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych, 7) zmniejszenia wartości majątku oraz zmniejszenia składki za ubezpieczenie w przypadku jego likwidacji, sprzedaży bądź innych czynności prawnych, 8) zwiększenia wartości majątku oraz związaną z tym dopłata składki. Nie stanowi istotnej zmiany, w rozumieniu art. 144 ustawy, zmiana umowy poprze- targowej (w sprawie zamówienia publicznego) polegająca, w szczególności na zmianie: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego); 2) danych adresowych lub będącej następstwem zmiany innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych; 3) osób (przedstawicieli stron) wskazanych do kontaktów między stronami; 4) innej zmianie redakcyjnej. Zmiany postanowień umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek drugiej stronie, zawierający w szczególności projekt zmiany umowy i jej uzasadnienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7
86-050 Solec Kujawski
pokój nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOLCA KUJAWSKIEGO
- (ZP.DGK.3.2024) Hurtowy zakup worków do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów przez Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim
- Adaptacja lokalu mieszkalnego przy ulicy Toruńskiej 59 z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
więcej: przetargi w Solcu Kujawskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY KRZYŻ WIELKOPOLSKI
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU OPOCZYŃSKIEGO
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY MIEJSKIEJ WAŁCZ
- Usługa ubezpieczenia Gminy Głogów oraz podległych jednostek organizacyjnych
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY RZGÓW
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dąbie
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.