Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Chorzów: Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla beneficjentów projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy Społecznej oraz organizacja zajęć pozalekcyjnych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla dzieci i młodzieży
Numer ogłoszenia: 296640 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, faks 032 2496229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.bip.chorzow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla beneficjentów projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy Społecznej oraz organizacja zajęć pozalekcyjnych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla dzieci i młodzieży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla 150 osób - beneficjentów projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy społecznej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 oraz przygotowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla 400 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, zamieszkałych na terenie Miasta Chorzowa. 1) Zamówienie obejmuje w szczególności: a) Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera i wykorzystania Internetu dla 150 osób dorosłych, w tym: - przygotowanie i przeprowadzenie wstępnego testu kompetencji i umiejętności uczestników szkolenia w celu dokonania podziału uczestników na odpowiednie grupy uwzględniające stopień zaawansowania w posługiwaniu się komputerem i wykorzystywania technologii informatycznych, - przygotowanie i dostarczenie 150 kompletów materiałów szkoleniowych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - zakupienie i dostarczenie 150 kompletów podręczników dla uczestników szkolenia, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - przygotowanie i oznakowanie sal dydaktycznych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - zapewnienie sprzętu komputerowego do prowadzenie szkoleń o minimalnych parametrach określonych przez Zamawiającego, - zapewnienie obsługi cateringowej dla uczestników szkoleń zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - zapewnienie kadry szkoleniowej posiadającej odpowiednie kwalifikacje zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - organizacja szkoleń zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem w oparciu o przygotowany przez Zamawiającego program szkolenia przy uwzględnieniu poziomu zaawansowania każdej grupy szkoleniowej, - przygotowanie i przeprowadzenie ewaluacji szkoleń zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - przygotowanie certyfikatów/zaświadczeń dla uczestników szkolenia, - przygotowanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla 400 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, w tym: - przygotowanie programu zajęć zgodnie z wytycznymi określonymi przez Zamawiającego - przygotowanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - zapewnienie kadry posiadającej stosowne, nie mniejsze niż określone przez Zamawiającego kwalifikacje, - organizacja zajęć pozalekcyjnych we wskazanych przez Zamawiającego punktach na terenie Chorzowa zgodnie z określonym przez Zamawiającego harmonogramem, - odpowiednie (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) przygotowanie i oznaczenie pomieszczeń, w których realizowane będą zajęcia pozalekcyjne, -zapewnienie sprzętu komputerowego do prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, -przygotowanie i przeprowadzenie ewaluacji zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, -przygotowanie certyfikatów/zaświadczeń dla uczestników zajęć, -prowadzenie dokumentacji zajęć zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. 2. Warunki płatności: 1) W zakresie przedmiotu zamówienia obejmującego: przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla 150 osób dorosłych - wynagrodzenie będzie płatne przelewem na podstawie faktury/rachunku z 30-dniowym terminem płatności, wystawionej/wystawionym przez Wykonawcę, zgodnie z harmonogramem płatności stanowiącym załącznik do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą, na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów częściowych składanych przez Wykonawcę oraz dostarczeniu wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, proporcjonalnie do postępów w realizacji przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu. 2) W zakresie przedmiotu zamówienia obejmującego: przygotowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla 400 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym - wynagrodzenie będzie płatne przelewem na podstawie faktury/rachunku z 30-dniowym terminem płatności, wystawionej/wystawionym przez Wykonawcę, na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów częściowych składanych przez Wykonawcę oraz dostarczeniu wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, proporcjonalnie do postępów w realizacji przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu. 3) Zamawiający nie dopuszcza płatności zaliczkowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 22.85.10.00 - Skoroszyty 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagany dokument: Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi legitymować się wiedzą i doświadczeniem w organizacji szkoleń w zakresie obsługi komputera i wykorzystania technologii informatycznych W tym celu powinien wykazać się: zrealizowaniem co najmniej 5 szkoleń w zakresie technologii informatycznych, w tym co najmniej 2 obejmujące podstawę obsługi komputera. Wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ).Wykaz zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - o treści według załącznika nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagany dokument: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ).Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach (załącznik nr 9 do SIWZ), także w przypadku braku podwykonawców. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować co najmniej 5 (pięcioma) osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz zajęć dydaktycznych w zakresie obsługi komputera i wykorzystania technologii informatycznych i posiadające stosowne kwalifikacje uprawniające do prowadzenie szkoleń w w/w zakresie (wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie informatyki lub stopień doktora nauk technicznych w zakresie informatyki lub wykształcenie równoważne w zakresie informatyki), w tym co najmniej 1 osoba winna posiadała uprawnienia pedagogiczne do nauczania informatyki.Wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ).Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 8 do SIWZ). Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach (załącznik nr 9 do SIWZ), także w przypadku braku podwykonawców. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. Wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 12. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ). Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru zgodnego załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.bip.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kruszcowa 22
41-500 Chorzów
pokój nr 60, I pietro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kruszcowa 22 41-500 Chorzów pokój nr 58 (Sekretariat), I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy społecznej, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ) w ZEFO w Chorzowie i w jednostkach obsługiwanych przez ZEFO w 2026 roku
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty ślusarskie - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - II/2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na 4 części
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





