eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówPrzygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla beneficjentów projektu pn.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy Społecznej oraz organizacja zajęć pozalekcyjnych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla dzieci i młodzieży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Chorzów: Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla beneficjentów projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy Społecznej oraz organizacja zajęć pozalekcyjnych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla dzieci i młodzieży
Numer ogłoszenia: 296640 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, faks 032 2496229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.bip.chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla beneficjentów projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy Społecznej oraz organizacja zajęć pozalekcyjnych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla dzieci i młodzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla 150 osób - beneficjentów projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy społecznej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 oraz przygotowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla 400 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, zamieszkałych na terenie Miasta Chorzowa. 1) Zamówienie obejmuje w szczególności: a) Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera i wykorzystania Internetu dla 150 osób dorosłych, w tym: - przygotowanie i przeprowadzenie wstępnego testu kompetencji i umiejętności uczestników szkolenia w celu dokonania podziału uczestników na odpowiednie grupy uwzględniające stopień zaawansowania w posługiwaniu się komputerem i wykorzystywania technologii informatycznych, - przygotowanie i dostarczenie 150 kompletów materiałów szkoleniowych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - zakupienie i dostarczenie 150 kompletów podręczników dla uczestników szkolenia, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - przygotowanie i oznakowanie sal dydaktycznych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - zapewnienie sprzętu komputerowego do prowadzenie szkoleń o minimalnych parametrach określonych przez Zamawiającego, - zapewnienie obsługi cateringowej dla uczestników szkoleń zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - zapewnienie kadry szkoleniowej posiadającej odpowiednie kwalifikacje zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - organizacja szkoleń zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem w oparciu o przygotowany przez Zamawiającego program szkolenia przy uwzględnieniu poziomu zaawansowania każdej grupy szkoleniowej, - przygotowanie i przeprowadzenie ewaluacji szkoleń zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - przygotowanie certyfikatów/zaświadczeń dla uczestników szkolenia, - przygotowanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla 400 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, w tym: - przygotowanie programu zajęć zgodnie z wytycznymi określonymi przez Zamawiającego - przygotowanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, - zapewnienie kadry posiadającej stosowne, nie mniejsze niż określone przez Zamawiającego kwalifikacje, - organizacja zajęć pozalekcyjnych we wskazanych przez Zamawiającego punktach na terenie Chorzowa zgodnie z określonym przez Zamawiającego harmonogramem, - odpowiednie (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) przygotowanie i oznaczenie pomieszczeń, w których realizowane będą zajęcia pozalekcyjne, -zapewnienie sprzętu komputerowego do prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, -przygotowanie i przeprowadzenie ewaluacji zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, -przygotowanie certyfikatów/zaświadczeń dla uczestników zajęć, -prowadzenie dokumentacji zajęć zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. 2. Warunki płatności: 1) W zakresie przedmiotu zamówienia obejmującego: przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla 150 osób dorosłych - wynagrodzenie będzie płatne przelewem na podstawie faktury/rachunku z 30-dniowym terminem płatności, wystawionej/wystawionym przez Wykonawcę, zgodnie z harmonogramem płatności stanowiącym załącznik do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą, na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów częściowych składanych przez Wykonawcę oraz dostarczeniu wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, proporcjonalnie do postępów w realizacji przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu. 2) W zakresie przedmiotu zamówienia obejmującego: przygotowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu wykorzystania technologii informatycznych dla 400 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym - wynagrodzenie będzie płatne przelewem na podstawie faktury/rachunku z 30-dniowym terminem płatności, wystawionej/wystawionym przez Wykonawcę, na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów częściowych składanych przez Wykonawcę oraz dostarczeniu wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, proporcjonalnie do postępów w realizacji przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu. 3) Zamawiający nie dopuszcza płatności zaliczkowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 22.85.10.00 - Skoroszyty 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagany dokument: Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi legitymować się wiedzą i doświadczeniem w organizacji szkoleń w zakresie obsługi komputera i wykorzystania technologii informatycznych W tym celu powinien wykazać się: zrealizowaniem co najmniej 5 szkoleń w zakresie technologii informatycznych, w tym co najmniej 2 obejmujące podstawę obsługi komputera. Wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ).Wykaz zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - o treści według załącznika nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagany dokument: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ).Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach (załącznik nr 9 do SIWZ), także w przypadku braku podwykonawców. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować co najmniej 5 (pięcioma) osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz zajęć dydaktycznych w zakresie obsługi komputera i wykorzystania technologii informatycznych i posiadające stosowne kwalifikacje uprawniające do prowadzenie szkoleń w w/w zakresie (wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie informatyki lub stopień doktora nauk technicznych w zakresie informatyki lub wykształcenie równoważne w zakresie informatyki), w tym co najmniej 1 osoba winna posiadała uprawnienia pedagogiczne do nauczania informatyki.Wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ).Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 8 do SIWZ). Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach (załącznik nr 9 do SIWZ), także w przypadku braku podwykonawców. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. Wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 12. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ). Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru zgodnego załącznikiem nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.bip.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kruszcowa 22 41-500 Chorzów pokój nr 60, I pietro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kruszcowa 22 41-500 Chorzów pokój nr 58 (Sekretariat), I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy społecznej, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.