To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-20
Aleksandrów Kujawski: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I -Organizator usług cateringowych z elementami przedsiębiorczości, Część II - Kurs wykonywania biżuterii, zdobienie przedmiotów techniką decoupage z elementami przedsiębiorczości, Część III - Asystent działu księgowo-finansowego z elementami kadr oraz obsługą programu Płatnik, Część IV - Sprzedawca - kasjer z obsługą kas fiskalnych.
Numer ogłoszenia: 296552 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227841 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2824696, faks 054 2824696.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I -Organizator usług cateringowych z elementami przedsiębiorczości, Część II - Kurs wykonywania biżuterii, zdobienie przedmiotów techniką decoupage z elementami przedsiębiorczości, Część III - Asystent działu księgowo-finansowego z elementami kadr oraz obsługą programu Płatnik, Część IV - Sprzedawca - kasjer z obsługą kas fiskalnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - Szkolenie: Organizator usług cateringowych z elementami przedsiębiorczości 1) Szkoleniem objętych będzie 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w III kwartale bieżącego roku. 2) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 3) Szkolenia winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym i wydaniem odpowiedniego zaświadczenia przez organizatora szkolenia. Program szkolenia oraz rodzaj zaświadczeń wydanych po ukończonym szkoleniu powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216). 4) Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 120 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku ( bez dni ustawowo wolnych od pracy), pomiędzy godziną 8:00 a 16:00, minimum 25 godzin zegarowych tygodniowo. 5) Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania usług polegających na organizacji przyjęć okolicznościowych - cateringu. Program szkolenia powinien zawierać następujące bloki tematyczne ( Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia proponowanych tematów szkolenia o nowe zakresy tematyczne): wystrój/ oprawa florystyczna miejsca imprezy, zasady marketingu usług, profesjonalna obsługa klienta, catering standardowy, okolicznościowy i świąteczny, planowane cateringu: rodzaje i forma serwisu, sprzęt niezbędny do wykonania usługi, dobór dań, poznanie zagadnień związanych z technologią i materiałoznawstwem, przepisami bhp i minimum sanitarnym, zagadnienia dot. prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Wykonawca winien zabezpieczyć wszystkie materiały do zajęć praktycznych w ilości niezbędnej do prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego. Część II - Kurs wykonywania biżuterii, zdobienie przedmiotów techniką decoupage z elementami przedsiębiorczości 1) Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w III kwartale bieżącego roku. 2) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 3) Szkolenia winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym i wydaniem odpowiedniego zaświadczenia przez organizatora szkolenia. Program szkolenia oraz rodzaj zaświadczeń wydanych po ukończonym szkoleniu powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216). 4) Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 140 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku ( bez dni ustawowo wolnych od pracy), pomiędzy godziną 8:00 a 16:00, minimum 25 godzin zegarowych tygodniowo. 5) Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do samodzielnego ozdabiania przedmiotów w różnych technikach decoupage, na różnych podłożach ( m.in. drewnie, szkle, tekturze, innych), tworzenia biżuterii z korali oraz nabycie wiedzy z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Wykonawca winien zabezpieczyć materiały do zajęć praktycznych w ilości niezbędnej do prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego (m. in. farby akrylowe, pędzle, klej, lakier, środki konserwujące, przedmioty do ozdoby, półprodukty i inne ). Część III - Asystent działu księgowo-finansowego z elementami kadr oraz obsługą programu Płatnik. 1) Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w III kwartale bieżącego roku. 2) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 3) Szkolenia winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym i wydaniem odpowiedniego zaświadczenia przez organizatora szkolenia. Program szkolenia oraz rodzaj zaświadczeń wydanych po ukończonym szkoleniu powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216). 4) Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 150 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku ( bez dni ustawowo wolnych od pracy), pomiędzy godziną 8:00 a 16:00, minimum 25 godzin zegarowych tygodniowo. Szkolenie winno być przeprowadzone w formie wykładów teoretycznych i ćwiczeń praktycznych. 5) Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do obsługi finansowo-księgowo-kadrowej małych i średnich przedsiębiorstw z wykorzystaniem programów komputerowych. Program szkolenia powinien zawierać następujące bloki tematyczne: przepisy prawne dotyczące zagadnień księgowych i podatkowych w tym: zasad rachunkowości, ewidencji operacji gospodarczych oraz zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych, prowadzenie ewidencji podatkowej, obowiązki zakładu pracy wobec Urzędu Skarbowego, podstawy rachunkowości finansowej, prowadzenie dokumentacji księgowej i rachunkowej, ewidencja i rozliczanie wynagrodzeń, lista płac, urlopy pracownicze, świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, obowiązki zakładu pracy wobec ZUS, ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenia zdrowotne, program Płatnik, składki na Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje umów o pracę, dokumentowanie zatrudnienia, czas pracy, akta osobowe pracownika.Część IV - Sprzedawca - kasjer z obsługą kas fiskalnych. 1) Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych zwolnionych z pracy z przyczyn niedotyczących pracowników oraz pracowników odjętych zwolnieniami monitorowanymi, w tym w ramach programów współfinansowanych z wkładu finansowego Europejskiego Funduszu Dostosowania do Globalizacji. Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w III kwartale bieżącego roku. 2) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 3) Szkolenia winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym i wydaniem odpowiedniego zaświadczenia przez organizatora szkolenia. Program szkolenia oraz rodzaj zaświadczeń wydanych po ukończonym szkoleniu powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216) oraz spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. 4) Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 90 godzin zegarowych kursu (gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku ( bez dni ustawowo wolnych od pracy), pomiędzy godziną 8:00 a 16:00, minimum 25 godzin zegarowych tygodniowo. Szkolenie winno być przeprowadzone w formie wykładów teoretycznych i ćwiczeń praktycznych. 5) W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stanowiska wyposażonego w kasę fiskalną dla każdego uczestnika szkolenia, na czas zajęć praktycznych z obsługi kas fiskalnych. 6) Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy w charakterze sprzedawców, kasjerów, wraz z prowadzeniem dokumentacji handlowej. Program szkolenia powinien zawierać następujące zakresy tematyczne: kultura sprzedaży, towaroznawstwo handlowe, dokumentowanie obrotu towarowego, wykonywanie operacji rachunkowo-kasowych, przyjmowanie dostaw towarów, rozliczanie i zabezpieczanie utargu, podstawowe zasady higieny-HACCP i BHP, obsługa kas fiskalnych, obsługa terminali kart płatniczych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Szkolenie: Organizator usług cateringowych z elementami przedsiębiorczości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stay & Rest Apartments Mariola Wiśniewska
jakie przetargi wygrała firma
Stay & Rest Apartments Mariola Wiśniewska
- Info-Biz Profesjonalna Edukacja - Mariola Wiśniewska, ul. Kościuszki 36/22, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16140,00
Oferta z najniższą ceną: 10869,60 / Oferta z najwyższą ceną: 16140,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs wykonywania biżuterii, zdobienie przedmiotów techniką decoupage z elementami przedsiębiorczości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Au Pair ANYA Biuro Edukacyjno-Informacyjne ANYA Consulting s.c. Adrian Mazurczak, Agnieszka Mazurczak, ul. Wrzosowa 5, 62-010 Pobiedziska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11446,00
Oferta z najniższą ceną: 11446,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24890,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Szkolenie: Asystent działu księgowo-finansowego z elementami kadr oraz obsługą programu Płatnik
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
- Fundacja Gospodarcza PRO EUROPA, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10854,00
Oferta z najniższą ceną: 10854,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23590,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Szkolenie: Sprzedawca - kasjer z obsługą kas fiskalnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "MOGILMED" S.C. BEATA KRAŚNA, JACEK KRAŚNY
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "MOGILMED" S.C. BEATA KRAŚNA, JACEK KRAŚNY
- F.H. MOGILMED Beata Kraśna, Paweł Kraśny s.c., Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7550,00
Oferta z najniższą ceną: 7550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23070,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Odnowa biologiczna, Masaże, SPA & Wellness
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu województwa lubelskiego w przedmiocie Centrów Usług Społecznych wraz organizacją...
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 4 osób bezrobotnych w zakresie "Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC)" z egzaminem czeladniczym.
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.