Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Wrocław: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach ASP we Wrocławiu - ZP-1/01/2010
Numer ogłoszenia: 2964 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach ASP we Wrocławiu - ZP-1/01/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w niżej wymienionych obiektach ASP: Obiekt przy pl. Polskim 3/4 - budynek A Powierzchnia zamknięta obiektu do sprzątania wynosi : 5 420,60 m2 Obiekt przy ul. Modrzewskiego 15/17 - budynek B Powierzchnia zamknięta obiektu do sprzątania wynosi : 3 964,60 m2 Zespół obiektów przy ul. Traugutta 19/21 - budynki A, B, C, D, E Łączna powierzchnia zamknięta obiektów do sprzątania wynosi : 3 567,80 m2 Obiekt przy ul. Ofiar Oświęcimskich 1/2 Powierzchnia zamknięta obiektu do sprzątania wynosi : 115,86 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5.000 zł (pięć tysięcy złotych 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 2 wymagane jest: 1.1. posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażającego się tym, że Wykonawca zrealizował (lub realizuje) z należytą starannością co najmniej jedno zadanie polegające na świadczeniu usług sprzątania o złożoności porównywalnej z wymaganą przez Zamawiającego i o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. UWAGA! Za zadanie o porównywalnej złożoności Zamawiający uzna usługi sprzątania świadczone przez Wykonawcę w obiektach użyteczności publicznej z wyłączeniem hal produkcyjnych i magazynowych, dworców, targowisk, obiektów widowiskowo-rekreacyjnych, o powierzchni min. 7000 m2 (bez okien i terenów przyległych), przez okres nie krótszy aniżeli 12 miesięcy (zakończony pełny 12 miesięczny okres świadczenia usługi - zarówno w przypadku umów 12 miesięcznych jak i zawartych na okres dłuższy niż 12 miesięcy). 1.2. dysponowanie przez Wykonawcę maszyną do czyszczenia posadzek granitowych, 1.3. dysponowanie przez Wykonawcę osobami do realizacji usługi kompleksowego utrzymania czystości w liczbie min. 16 osób. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. wykaz wykonanych (lub wykonywanych) usług sprzątania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością np. referencje 9. wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (maszyna do czyszczenia posadzek granitowych) 10. oświadczenie o zapewnieniu wymaganej liczby osób do utrzymania czystości w obiektach ASP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, pok. 215a- IIp.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław - pok. 107 Ip (sekretariat Kanclerza).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA NAPRAWY I KONSERWACJI SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO (4 ZADANIA)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej adaptacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Ładnej 22 na potrzeby archiwum zakładowego
- Remont części ogrodzenia terenu Liceum Ogólnokształcącego Nr VII przy ul. Kruczej 49 we Wrocławiu
- DOSTAWA - AKUMULATORY ROZRUCHOWE I BATERIE TRAKCYJNE DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO (Nr sprawy: HNS/182/PG/2025)
- Dostawy odzieży ochronnej
- SZP/243-161/2025,Dostawa betonoskopu kontrolnego elementów budowlanych w ramach projektu pn."Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego" nr FEDS.01.01-IZ.00-0003/24
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania w budynku szkoły Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 22 we Wrocławiu
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Skawinie, ul. Witosa 4
- Kompleksowe sprzątanie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 25 we Wrocławiu. CPV 90919300-5.
więcej: Usługi sprzątania szkół »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.