Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Namysłów: Dostawa, montaż i uruchomienie: (1) systemu integracji łączności radiowej i telefonicznej z modernizacją centrali telefonicznej oraz dostawa radiotelefonów i anten, (2) ruchomych terminali transmisji danych, (3) sprzętu audiowizualnego i pozostałego, (4) serwerów oraz zestawów komputerowych z urządzeniami peryferyjnymi
Numer ogłoszenia: 296298 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , pl. Powstańców Śląskich 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4106775, faks 077 4106775.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie: (1) systemu integracji łączności radiowej i telefonicznej z modernizacją centrali telefonicznej oraz dostawa radiotelefonów i anten, (2) ruchomych terminali transmisji danych, (3) sprzętu audiowizualnego i pozostałego, (4) serwerów oraz zestawów komputerowych z urządzeniami peryferyjnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie: (1) systemu integracji łączności radiowej i telefonicznej z modernizacją centrali telefonicznej oraz dostawa radiotelefonów i anten, (2) ruchomych terminali transmisji danych, (3) sprzętu audiowizualnego i pozostałego, (4) serwerów oraz zestawów komputerowych z urządzeniami peryferyjnymi. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1: dostawę, montaż, uruchomienie systemu integracji łączności radiowej i telefonicznej z modernizacją centrali telefonicznej oraz dostawa radiotelefonów i anten: 1a) dostawa, montaż i uruchomienie systemu integracji łączności telefonicznej i radiowej, 1b) dostawa, montaż i uruchomienie elementów łączności bezprzewodowej, 1c) rozbudowa i modernizacja zainstalowanego w KPPSP w Namysłowie systemu telekomunikacyjnego Siemens Hipath 3500. Zadanie 2: dostawę, montaż i uruchomienie ruchomych terminali transmisji danych, Zadanie 3: dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu audiowizualnego i pozostałego, Zadanie 4: dostawę, montaż i uruchomienie serwerów oraz zestawów komputerowych z urządzeniami peryferyjnymi. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 32.00.00.00-3 (Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny). Przedmioty dodatkowe: 30.20.00.00-1 (Urządzenia komputerowe); 45.31.23.30-9 (Montaż anten radiowych); 48.00.00.00-8 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne); 51.00.00.00-9 (Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)); 72.26.00.00-6 (Usługi w zakresie oprogramowania). Minimalne parametry urządzeń podano w wymaganiach technicznych będących załącznikami do SIWZ. Oferowane przez wykonawcę urządzenie musi odpowiadać minimalnym parametrom i nie może być one gorsze jakościowo. W wymaganiach technicznych Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2009, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w wymaganiach technicznych, a jego parametry techniczne i jakościowe będą na poziomie lub lepsze od podanych. Oferowany sprzęt musi zawierać wszystkie elementy startowe i być gotowy do pracy. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały i informacje z parametrami technicznymi. Dopuszcza się składanie ofert częściowych - liczba zadań 4. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów w obrębie danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: KP PSP w Namysłowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.20.00.00-1, 45.31.23.30-9, 48.00.00.00-8, 51.00.00.00-9, 72.26.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zadanie 1: 5.000,00 zł; zadanie 2: 500,00 zł; zadanie 3: 400,00 zł; zadanie 4: 1.500,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują termin płatności do 21 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują wynagrodzenie ryczałtowe, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zagwarantują okres gwarancji zgodny z zapisami zawartymi w wymaganiach technicznych, którzy zaoferują urządzenia posiadające wymagane certyfikaty i atesty.: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. dokument wniesienia wadium; 5. cennik - zadanie nr 1*; 6. cennik - zadanie nr 2*; 7. cennik - zadanie nr 3*; 8. cennik - zadanie nr 8*; 9. oświadczenie w sprawie wymaganych certyfikatów i atestów dla oferowanych urządzeń; 10. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*; 10. materiały firmowe i informacje z parametrami technicznymi, karty katalogowe oferowanych urządzeń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,pok. nr 210, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,pok. nr 210, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, montaż, uruchomienie systemu integracji łączności radiowej i telefonicznej z modernizacją centrali telefonicznej oraz dostawa radiotelefonów i anten.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, uruchomienie systemu integracji łączności radiowej i telefonicznej z modernizacją centrali telefonicznej oraz dostawa radiotelefonów i anten: 1a) dostawa, montaż i uruchomienie systemu integracji łączności telefonicznej i radiowej, 1b) dostawa, montaż i uruchomienie elementów łączności bezprzewodowej, 1c) rozbudowa i modernizacja zainstalowanego w KPPSP w Namysłowie systemu telekomunikacyjnego Siemens Hipath 3500..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.20.00.00-1, 45.31.23.30-9, 48.00.00.00-8, 51.00.00.00-9, 72.26.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie ruchomych terminali transmisji danych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie ruchomych terminali transmisji danych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.20.00.00-1, 45.31.23.30-9, 48.00.00.00-8, 51.00.00.00-9, 72.26.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu audiowizualnego i pozostałego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu audiowizualnego i pozostałego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.20.00.00-1, 45.31.23.30-9, 48.00.00.00-8, 51.00.00.00-9, 72.26.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie serwerów oraz zestawów komputerowych z urządzeniami peryferyjnymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie serwerów oraz zestawów komputerowych z urządzeniami peryferyjnymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.20.00.00-1, 45.31.23.30-9, 48.00.00.00-8, 51.00.00.00-9, 72.26.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawa profesjonalnej chemii Gospodarczej i sprzętu - II postępowanie
- Dostawa materiałów do budowy przyłączy oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Wykonanie zadania pn. "Opracowanie projektu zagospodarowania Parku Północnego w Namysłowie" w ramach zadania Opracowanie koncepcji zagospodarowania Parku Północnego w Namysłowie
- Dostawa pojemników o pojemności 240 litrów i 1.100 litrów do gromadzenia odpadów
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności powiatu namysłowskiego.
- Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i instalacja oprogramowania do RTG dofinansowanych w ramach KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawa i wdrożenie platformy planowania przestrzennego i udostępniania zasobów informacji sektora publicznego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części - postępowanie nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Golub-Dobrzyń"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.