eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrójprzedmiotem zamówienia jest zakup dla potrzeb kopalń JSW S.A. od lutego 2006 r. do 31 grudnia 2006 r. kotwi stalowych wklejanych strunowych nieurabialnych typu IR lub rónoważnych oraz kotwi stalowych rozprężnych urabialnych iniekcyjnych typu H-TEX, Boltex



Ogłoszenie z dnia 2006-01-03

POZYCJA 295

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Jastrzębie-Zdrój: przedmiotem zamówienia jest zakup dla potrzeb kopalń JSW S.A. od lutego 2006 r. do 31 grudnia 2006 r. kotwi stalowych wklejanych strunowych nieurabialnych typu IR lub rónoważnych oraz kotwi stalowych rozprężnych urabialnych iniekcyjnych typu H-TEX, Boltex-Pakran lub równoważnych w ilości 46.090 kpl, nasadek iniekcyjnych PTR-1 lub równoważnych w ilości 1.150 szt. oraz rur napełniania Boltex-Pakran lub równoważnych w ilości 2.288 szt. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Logistyki Materiałowej, do kontaktów: Lucjan Urban, Marek Kowaczek, ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, tel. 032 7564003, fax 032 7564047, e-mail: przetargi@logistyka.jsw.pl, www.logistyka.jsw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest zakup dla potrzeb kopalń JSW S.A. od lutego 2006 r. do 31 grudnia 2006 r. kotwi stalowych wklejanych strunowych nieurabialnych typu IR lub rónoważnych oraz kotwi stalowych rozprężnych urabialnych iniekcyjnych typu H-TEX, Boltex-Pakran lub równoważnych w ilości 46.090 kpl, nasadek iniekcyjnych PTR-1 lub równoważnych w ilości 1.150 szt. oraz rur napełniania Boltex-Pakran lub równoważnych w ilości 2.288 szt. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Kotwie stalowe wklejane strunowe nieurabialne typu IR lub równoważne muszą odpowiadać następującym warunkom: 1. Kotwie są przeznaczone do wykonywania samodzielnej obudowy kotwowej, przykotwiania odrzwi obudowy podporowej lub do wzmacniania górotworu, stosowane jako element kotwowej obudowy wstrząsoodpornej wzmocnionej w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych, gdzie może nastąpić zagrożenie wybuchem metanu i pyłu węglowego. 2. Powinny spełniać wymagania norm PN - G - 15091:1988 oraz PN - G - 15092:1999 lub równoważnych. 3. Spełniać warunki ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003 r., Nr 229, poz. 2275). 4. Kotew typu IR lub równoważna musi posiadać następujące cechy: a) nośność kotwi: - minimum 280 kN dla kotwi IR-4 lub równoważnych, - minimum 350 kn dla kotwi IR-4A lub równoważnych, - minimum 320 kN dla kotwi IR-4C lub równoważnych, - minimum 400 kN dla kotwi IR-4W lub równoważnych, b) długość kotwi od 4000 do 6000 mm, c) kotwie muszą składać się z następujących elementów: - żerdź strunowa z zamontowanym zaciskiem M36 dla kotwi IR-4 lub równoważnych i M39 dla kotwi IR-4A, IR-4C, IR-4W lub równoważnych, - podkładka kształtowa, - nakrętka, d) kotwie powinny być przystosowane do kotwienia za pomocą kotwiarki na sześciokąt 19 mm lub 22 mm. 5. Posiadać trwałe i czytelne cechowanie każdego kompletu znakiem identyfikacyjnym producenta oraz wyróżnikiem, określającym w sposób jednoznaczny długość kotwi, który ma być widoczny po zabudowie. 6. Gwinty zewnętrzne powinny być zabezpieczone przed zanieczyszczeniem i mechanicznym uszkodzeniem. 7. Zgodność każdego kompletu dostarczonego użytkownikowi z dokumentacją techniczną. 8. Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat dobrowolny wydany przez jednostkę upoważnioną do certyfikacji przedmiotu zamówienia, potwierdzający zgodność wykonania przedmiotowych kotwi z dokumentacją techniczną oraz stwierdzający możliwość bezpiecznego używania kotwi w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych, dokumentację techniczną bądź techniczno- ruchową oferowanego przedmiotu zamówienia, instrukcję stosowania wyrobu i deklarację zgodności. 9. Przedmiot zamówienia musi posiadać gwarancję minimum 12 miesięcy. 10. Kotwie muszą być dostarczane w wiązkach po 50 kompletów lub w liczbie wg wymagań Zamawiającego. 11. Z pierwszą dostawą wyrobu na kopalnie wykonawca powinien dostarczyć certyfikat dobrowolny lub opinię techniczną, warunki gwarancji, dokumentację techniczną bądź techniczno ruchową, instrukcję stosowania wyrobu zgodną z egzemplarzami załączonymi do oferty, a do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo jakości oraz deklaracja zgodności wykonania produktu z dokumentacją techniczną, certyfikatem, normami oraz o spełnianiu przez wyrób wymagań w zakresie bezpiecznego używania w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych. Kotwie stalowe rozprężne urabialne iniekcyjne typu H-TEX lub równoważne, typu Boltex-Pakran lub równoważne muszą odpowiadać następującym warunkom: 12. Kotwie iniekcyjne są przeznaczone do zabezpieczania stropów, ociosów i spągów jako obudowa dodatkowa lub do podwieszania elementów wyposażenia w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych, gdzie może nastąpić zagrożenie wybuchem metanu i pyłu węglowego. 13. Kotew iniekcyjna ma umożliwiać wtłaczanie środków klejących do górotworu, a poprzez rozparcie jej ścianek ciśnieniem iniektu na całej jej długości osiągać własności wytrzymałościowe kotwi. 14. Spełniać warunki ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003 r., Nr 229, poz. 2275). 15. Kotwie H-TEX lub równoważne muszą spełniać następujące warunki: a) nominalna nośność kotwi - minimum 50 kN b) ciśnienie wymagane do zakotwienia - 8 MPa, c) minimalne ciśnienie do otwarcia zaworu iniekcyjnego - 9 MPa, d) ciśnienie maksymalne iniekcji - 20 MPa, e) być przystosowane do kotwienia w otworach o średnicy od 38 do 42 mm, f) długość kotwi od 1500 mm do 4000 mm, g) cięgno rurowe kotwy powinno stanowić przekrój gwiazdy zbudowane z zamkniętego kształtownika o grubości blachy kształtownika 1,25 mm h) kotwie są rozprężane za pomocą wody, emulsji lub środków iniekcyjnych, i) podkładka kotwiowa powinna być wykonana z blachy o grubości 5 mm o wymiarach 150x150 i średnicy otworu 36 mm. 16. Kotwie Boltex-Pakran lub równoważne muszą spełniać następujące warunki: a) nominalna nośność kotwi - minimum 55 kN, b) ciśnienie wymagane do zakotwienia - 7 MPa, c) minimalne ciśnienie do otwarcia zaworu iniekcyjnego - 8 do 9 MPa, d) ciśnienie maksymalne iniekcji - 12 MPa, e) być przystosowane do kotwienia w otworach o średnicy od 38 do 42 mm, f) długość kotwi od 1500 do 4000 mm, g) kotwie są rozprężane za pomocą wody, emulsji lub środków iniekcyjnych, h) cięgno rurowe kotwy powinno stanowić przekrój gwiazdy zbudowane z zamkniętego kształtownika o grubości blachy kształtownika 1,2 mm, i) podkładka kotwiowa powinna być wykonana z blachy o grubości 5 mm o wymiarach 150x150 i średnicy otworu 36 mm. 17. Posiadać trwałe i czytelne cechowanie każdego kompletu znakiem identyfikacyjnym producenta oraz wyróżnikiem, określającym w sposób jednoznaczny nośność i długość kotwi, który ma być widoczny po zabudowie. 18. Na gwinty zewnętrzne powinny być nasunięte kapturki z tworzyw sztucznych, zabezpieczające przed zanieczyszczeniem i mechanicznym uszkodzeniem gwintu. 19. Zgodność każdego kompletu dostarczonego użytkownikowi z dokumentacją techniczną. 20. Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat dobrowolny wydany przez jednostkę upoważnioną do certyfikacji przedmiotu zamówienia, potwierdzający zgodność wykonania przedmiotowych kotwi z dokumentacją techniczną oraz stwierdzający możliwość bezpiecznego używania kotwi w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych, dokumentację techniczną bądź techniczno- ruchową oferowanego przedmiotu zamówienia, instrukcję stosowania wyrobu i deklarację zgodności. 21. Przedmiot zamówienia musi posiadać gwarancję minimum 12 miesięcy. 22. Kotwie muszą być dostarczane w wiązkach po 50 kompletów lub w liczbie wg wymagań Zamawiającego. 23. Z pierwszą dostawą wyrobu na kopalnie wykonawca powinien dostarczyć certyfikat dobrowolny, warunki gwarancji, dokumentację techniczną bądź techniczno ruchową, instrukcję stosowania wyrobu zgodną z egzemplarzami załączonymi do oferty, a do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo jakości oraz deklaracja zgodności wykonania produktu z dokumentacją techniczną, certyfikatem, normami oraz o spełnianiu przez wyrób wymagań w zakresie bezpiecznego używania w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych. Nasadki iniekcyjne PTR-1 lub równoważne muszą spełniać następujące warunki: 24. Rura o długości 1000 mm. 25. Przelot miminalny fi 6 mm. 26. Nasadki iniekcyjne muszą być opakowane w workach papierowych lub igielitowych. Rury napełniania Boltex-Pakran lub równoważne muszą spełniać następujące warunki: 27. Długość rury - 500 mm. 28. Przelot minimalny fi 6 mm. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyny Zamawiającego przy kopalniach JSW S.A. wskazane w zamówieniach. Kod NUTS: 3.34.45 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.23.00 - Elementy konstrukcyjne z żelaza, stali lub aluminium Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.00 - Konstrukcje i ich części 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 46 090 kpl i 3 438 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Dla zadania 1: 40.000,00 PLN Dla zadania 2: 15.000,00 PLN Dla zadania 3: 16.000,00 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów określonych dla poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego. Niezmienność cen przez cały okres realizacji zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wartość dostaw musi przekraczać: Dla zadania 1: 680.000,00 PLN netto, Dla zadania 2: 250.000,00 PLN netto, Dla zadania 3: 270.000,00 PLN netto w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności próg ten ulega proporcjonalnie zmniejszeniu. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum: Dla zadania 1: 230.000,00 PLN (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych zero groszy), Dla zadania 2: 85.000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych zero groszy), Dla zadania 3: 90.000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę odpowiadającą sumie wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy oferta. Informacja powinna jednoznacznie wskazywać, czy wykonawca posiada wymagane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej wymogom stawianym odnośnie zakresu zadań, na które składa ofertę (opinia bankowa określająca jedynie wysokość obrotów wykonawcy nie spełnia wymogów powyższego punktu). Informacja musi odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. Dz.U. 04 Nr 71, poz.645 § 1. ust. 3 pkt.2 - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania (zgodnie z art. 26 ust. 3 PZP). Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawcy biorący udział w przetargu, przy składaniu ofert powinni: - Wnieść wadium w jednej z poniżej podanych form: 1. w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego w KREDYT BANK S.A., oddział w Rybniku, filia Jastrzębie, nr rachunku 37150012141212100299650000, z wpisaniem na dowodzie wpłaty oznaczeniem: "wadium w przetargu 64/P/06 na zadania. " 2. w poręczeniach bankowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, 3. w gwarancjach bankowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późniejszymi zmianami Dz. U. Nr 145, poz. 1537) - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, - Zaoferować płatność w formie przelewu w terminie 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego, - Zaoferować niezmienność cen przez cały okres realizacji zamówienia, - Zaakceptować warunki projektu umowy dostawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo udzielone zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. - W przypadku jeśli podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia tworzą Konsorcjum, w treści pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich członków Konsorcjum jak też, który z nich jest liderem Konsorcjum. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum: Dla zadania 1: 230.000,00 PLN (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych zero groszy), Dla zadania 2: 85.000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych zero groszy), Dla zadania 3: 90.000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę odpowiadającą sumie wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy oferta. Informacja powinna jednoznacznie wskazywać, czy wykonawca posiada wymagane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej stawianym wymogom (opinia bankowa określająca jedynie wysokość obrotów wykonawcy nie spełnia wymogów powyższego punktu). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz dokonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wartość dostaw musi przekraczać: Dla zadania 1: 680.000,00 PLN netto, Dla zadania 2: 250.000,00 PLN netto, Dla zadania 3: 270.000,00 PLN netto w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności próg ten ulega proporcjonalnie zmniejszeniu. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, wykaz dostaw musi przekraczać sumę wymogów określonych dla tych zadań. 2. Certyfikat dobrowolny wydany przez jednostkę upoważnioną do certyfikacji przedmiotu zamówienia, potwierdzający zgodność wykonania przedmiotowych kotwi z dokumentacją techniczną oraz stwierdzający możliwość bezpiecznego stosowania kotwi w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych. 3. Dokumentacja techniczna lub techniczno - ruchowa. 4. Instrukcja stosowania wyrobu. 5. Warunki gwarancji. 6. Deklaracja zgodności, która powinna zawierać: - nazwę i adres producenta oferowanego produktu, - opis przeznaczenia kotwi, - wykaz przepisów mających zastosowanie do kotwi, - numer certyfikatu, - wykaz norm i specyfikacji technicznych, które zastosowano do produkcji kotwi, - imię i nazwisko oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia podpisów w imieniu producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela. 2.1.4) Inne informacje: Nie dotyczy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 64/P/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.02.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 14.02.2006 godzina 09:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.02.2006, godzina 10:00, JSW S.A. - Zakład Logistyki Materiałowej, ul. Armii Krajowj 1, Jastrzębie Zdrój - pokój 109.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.23.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kotwie stalowe wklejane strunowe nieurabialne IR lub równoważne. 3) Zakres lub wartość: 26.730 kpl 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.23.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kotwie stalowe rozprężne urabialne iniekcyjne H-TEX lub równoważne oraz nasadki iniekcyjne PTR-1 lub równoważne. 3) Zakres lub wartość: 9394 kpl i 1150 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.23.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: kotwie stalowe rozprężne urabialne iniekcyjne Boltex-Pakran lub równoważne oraz rury napełniania Boltex-Pakran lub równoważne. 3) Zakres lub wartość: : 9.966 kpl i 2.288 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.