eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › PRZEBUDOWA ULICY ORLĄT LWOWSKICH W BYDGOSZCZY.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Bydgoszcz: PRZEBUDOWA ULICY ORLĄT LWOWSKICH W BYDGOSZCZY.
Numer ogłoszenia: 295966 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej , ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, faks 052 5822363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULICY ORLĄT LWOWSKICH W BYDGOSZCZY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP oraz art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./, polegające na przebudowie ulicy Orląt Lwowskich w Bydgoszczy, w zakresie: robót drogowych, odwodnienia ulicy, oświetlenia ulicy i zieleni, w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w:1.dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanych przez BIURO USŁUG TECHNICZNYCH ORGANIZACYJNYCH I HANDLOWYCH BUTOH Włodzimierz Palicki, Bydgoszcz (85 - 704), ul. Kołobrzeska 20/50, pn. Przebudowa ulicy Orląt Lwowskich w Bydgoszczy, 2. wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiary robót, 3. wzorze umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Charakterystyka obiektu i zakres robót budowlanych: PROGRAM PRAC BUDOWLANYCH: 1.Wdrożenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót na obiekcie w oparciu o wykonany przez Wykonawcę projekt tymczasowej organizacji ruchu. Projekt należy wykonać w oparciu o wytyczne Zamawiającego. Uzgodnić z Wydziałem Inżynierii Ruchu ZDMiKP i poddać procesowi zatwierdzenia. 2.Wykonanie robót rozbiórkowych, 3.Wykonanie robót pomiarowych - obsługa geodezyjna, 4.Wykonanie robót ziemnych, 5.Wykonanie robót montażowych związanych z: - budową kanalizacji deszczowej i wykonaniem odwodnienia nawierzchni, - budową oświetlenia ulicznego, - zabezpieczeniem uzbrojenia energetycznego, - zabezpieczeniem urządzeń teletechnicznych, 6. Wykonanie robót drogowych: - ułożenia warstwy odsączającej z zagęszczeniem, - ustawienie krawężników i obrzeży, - wykonanie podbudowy tłuczniowej, - wykonanie podbudowy bitumicznej, - wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych oraz pasa wyłączenia, 7. Wykonanie zieleni, 8. Wykonanie stałej organizacji ruchu. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - PARAMETRY TECHNICZNE: 1.Długość ulicy: 212,54m, 2.Roboty drogowe: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie robót ziemnych: a.usunięcie i odwóz wierzchniej, zanieczyszczonej warstwy - 816,0m3, b.grunt pochodzący z wykopu do odwozu - 417,0m3, c.wykonanie nasypów - 899,0m3. - ustawienie krawężnika betonowego o wym. 15x30cm - 460,0m, - ustawienie krawężniak betonowego o wym. 15x22cm - 115,0m, - ustawienie krawężniak betonowego o wym. 12x25cm - 86,0m, - ustawienie obrzeża betonowego 30x8cm - 703,0m, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - 2.584,0m2, - ułożenie podbudowy z mieszanki mineralno - bitumicznej gr. 7cm - 2.584,0m2, - ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej gr. 6cm - 2.689,0m2, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej SMA gr. 5cm - 2.689,0m2, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm antracyt - 265,0m2 - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm szarej - 1.134,0m2, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm czerwonej - 608,0m2. 3.Przebudowa kanalizacji deszczowej i wykonanie odwodnienia nawierzchni: - budowa kanału kanalizacji deszczowej o średnicy 0,20m - 29,0m, - budowa kanału kanalizacji deszczowej o średnicy 0,30m - 136,5m, - budowa przykanalików deszczowych o średnicy 0,20m i długości łącznej L=43,50m od wpustów ulicznych w zakresie opracowania drogowego (8 wpustów ulicznych), - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200mm - 6 szt. 4. Przebudowa oświetlenia ulicznego: - linia kablowa oświetlenia drogowego typu YKY 5*25mm2 długości łącznej 423 mb, - słupy oświetleniowe np. typu MABO-09 - 7 szt., - wysięgniki rurowe jednoramienne - 2 szt., - wysięgniki rurowe dwuramienne - 5 szt., - oprawy oświetleniowe np. typu SINTRA 1 150 W - 8 szt., - oprawy oświetleniowe np. typu SINTRA 1 100 W - 4 szt. 5. Zabezpieczenie urządzeń teletechnicznych: - obniżenie istniejącego ciągu kanalizacji kablowej 3 otworowej - 42,0m, - obniżenie istniejącego ciągu kanalizacji kablowej 6 otworowej - 15,0m, 6. Wykonanie płyty odciążającej (płyta fundamentowa żelbetowa, beton C 25/30, W-6, F-150) - 28,64m3, 7.Wykonanie zieleni: - ścinanie drzew z karczowaniem - 9 szt. - sadzenie krzewów liściastych form naturalnych - 810 szt., - sadzenie drzew liściastych - 23 szt., - wykonanie trawników dywanowych - 1611,0m2.,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - Przebudowa ulicy Orląt Lwowskich w Bydgoszczy. Dowód wniesienia wadium: 1. zaleca się dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.: 1. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.), w tym: 1) kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót drogowych, Jeżeli Wykonawcy na dzień składania ofert nie dysponują ww. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej dotyczącej: budowy lub przebudowy ulicy o nawierzchni z MIESZANEK MINERALNO - BITUMICZNYCH o minimalnej powierzchni jezdni 1.800m2 oraz nawierzchni z KOSTKI BETONOWEJ BRUKOWEJ o minimalnej powierzchni 700m2. 3. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót, zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100), 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). 5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 UPZP. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1. SIWZ. 2. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1. SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1.1., 10.1.2., 10.1.3. i 10.1.4. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniają łącznie, 2) warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 10.1.5. SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie. 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1. SIWZ spełnia Wykonawca. 5. Zgodnie z art. 26. ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt.1) UPZP, lub którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1) UPZP, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie złożenie powyższych oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.2 pkt. 3) UPZP. 6. Zgodnie z art. 26. ust. 4 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1) UPZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego). 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1. SIWZ): 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich posiadanych kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego), 2)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.2.1) SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - kierownika budowy. 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2. SIWZ): 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, potwierdzających spełnienie warunku udziału określonego w pkt. 10.1.2. SIWZ, z podaniem ich dat, przedmiotu i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające - minimum jedna (np. referencja/e, protokół odbioru końcowego robót), że robota budowlana przedstawiona w ww. wykazie została wykonana należycie. 4. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3. SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ. 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4. SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ. 6. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5. SIWZ): 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia lub dokumenty zgodnie z zasadami: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2) każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenieo nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w pkt 11.1.6. SWIZ. Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz - Cena 210,00 PLN; - bezpłatnie na stronie internetowej: www.zdmikp.bydgoszcz.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pokój nr 02 (kancelaria/parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Bogusz Czupryński - tel.: 052-582-23-20., 2. ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej) Adrianna Wróbel - tel.: 052-582-23-66. Termin otwarcia ofert: w dniu: 21.09.2009r. godz.: 10:15. Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.