eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZamówienie uzupełniające do zadania p.n. Remont odcinka drogi krajowej nr 12 na odc. Garbów-Bogucin od km 590+680 do km 591+880 w celu poprawy równości nawierzchni, polegające na wykonaniu remontu wydłużonego odcinka DK nr 12 Bogucin-Garbów od km 590+000 do km 590+680

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-03

Lublin: Zamówienie uzupełniające do zadania p.n. Remont odcinka drogi krajowej nr 12 na odc. Garbów-Bogucin od km 590+680 do km 591+880 w celu poprawy równości nawierzchni, polegające na wykonaniu remontu wydłużonego odcinka DK nr 12 Bogucin-Garbów od km 590+000 do km 590+680
Numer ogłoszenia: 295512 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289456 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania p.n. Remont odcinka drogi krajowej nr 12 na odc. Garbów-Bogucin od km 590+680 do km 591+880 w celu poprawy równości nawierzchni, polegające na wykonaniu remontu wydłużonego odcinka DK nr 12 Bogucin-Garbów od km 590+000 do km 590+680.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do zadania p.n. Remont odcinka drogi krajowej nr 12 na odc. Garbów-Bogucin od km 590+680 do km 591+880 w celu poprawy równości nawierzchni, polegające na wykonaniu remontu wydłużonego odcinka DK nr 12 Bogucin-Garbów od km 590+000 do km 590+680.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Strabag Sp. z o.o., ul. Parzeniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 392316,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 503084,03

  • Oferta z najniższą ceną: 503084,03 / Oferta z najwyższą ceną: 503084,03

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający wszczynając zamówienie podstawowe miał wiedzę na temat konieczności wykonania remontu również na odcinku Garbów-Bogucin od km 590+680 do km 591+880 drogi krajowej nr 12, ale ograniczone środki finansowe oraz oszacowanie wartości zamówienia podstawowego w wysokości posiadanego limitu, pozwalały na wszczęcie zamówienia podstawowego jedynie na najbardziej zniszczonym odcinku drogi. Mając na względzie możliwość uzyskania dodatkowych środków finansowych lub uzyskanie ofert w zamówieniu podstawowym cenowo niższych niż przyjęte do szacowania zamówienia, Zamawiający przewidział zamówienia uzupełniające, polegające powtórzeniu tego samego rodzaju robót na wydłużonym odcinku zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu nr 242702-2015). Zamówienie uzupełniające zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa w sprawie zamówienia podstawowego została zawarta w dniu 16.10.2015 r. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych tj. Strabag Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków. Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu i w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 40% wartości zamówienia podstawowego. Wartość przewidywanych zamówień uzupełniających w momencie wszczynania zamówienia podstawowego wynosiła 586 401,69 PLN netto. Wartość udzielonego zamówienia uzupełniającego wynosi 503 084,03 PLN brutto (netto 409 011,41 PLN) i nie przekracza kwoty przewidzianej przez Zamawiającego na zamówienia uzupełniające. Przed udzieleniem niniejszego zamówienia nie udzielono żadnych zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (ten sam nr CPV i te same numery Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i te same pozycje przedmiarowe). Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest poprawa szorstkości i równości drogi tj. remont nawierzchni w następującej technologii: 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznych (średnia grubość frezowania 6 cm), 2. Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie, skropienie emulsją asfaltową przed ułożeniem kolejnych warstw bitumicznych, 3. Miejscowe wzmocnienie uszkodzonej nawierzchni w za pomocą siatki stalowej typ ciężki, 4. Na całości wyrównanie betonem asfaltowym grysowym AC 16W o gr. śr. 5cm , 5. Na całości wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA11 gr. 4 cm, 6. Oczyszczenie urządzeń odwadniających w celu poprawy odwodnienia korpusu drogi 7. Przebrukowanie zjazdów z kostki brukowej 8. Regulacja obrzeży betonowych 9. Uzupełnienie poboczy gruntowych destruktem pochodzącym z frezowanej nawierzchni o średniej gr. 10 cm na szerokości 1,00 m przy krawędzi wyremontowanej nawierzchni ( po uprzednim zdjęciu humusu na gr. 5 cm), 10. Po wykonaniu robót nawierzchniowych wykonanie oznakowania poziomego jezdni materiałami grubowarstwowymi chemoutwardzalnymi. Wobec powyższego zachodzą wszystkie okoliczności dla udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.