eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDziałania informujące i promujące dla ProjektuUporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Katowice Etap II - Faza II



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Katowice: Działania informujące i promujące dla Projektu: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Katowice Etap II - Faza II

Numer ogłoszenia: 295240 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Wandy 6, 40-322 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3500075, faks 032 209 77 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiwk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zamawiający sektorowy, sektor wodny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania informujące i promujące dla Projektu: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Katowice Etap II - Faza II
.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie działań informujących i promujących dla projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Katowice Etap II - Faza II zgodnie z zasadami i wymogami realizacji projektów dofinansowanych z Funduszu Spójności. Działania informacyjno - promocyjne Wykonawca prowadzi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz aktualnymi wytycznymi:
1) Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Kwiecień 2012, http://www.pois.gov.pl W przypadku wejścia w życie nowych wytycznych i zasad lub aktualizacji dotychczas obowiązujących, Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
Celem ogólnym przedsięwzięcia jest uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Katowice i dostosowanie jej do wymogów prawa polskiego i unijnego. Realizacja przedsięwzięcia przyczyni się do poprawy stanu środowiska naturalnego w tym czystości wód i gleby.
Obszar Projektu podzielno na cztery zlewnie związane z oczyszczalniami ścieków: Radocha, Podlesie, Panewniki, Dąbrówka Mała. Wyszczególniono łącznie 40 zadań inwestycyjnych mających na celu rozbudowę oraz poprawę działania systemu odprowadzania i oczyszczania ścieków na terenie miasta Katowice.
Ze strony Zamawiającego przedsięwzięcie Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Katowice Etap II - Faza II będzie realizowane przez Jednostkę Realizującą Projekt (JRP) - wchodzącą w skład struktury organizacyjnej Zamawiającego i zarządzane przez Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO).
2. Działania informujące i promocyjne w ramach niniejszego zamówienia winny:
1) być kierowane do następujących grup docelowych:
a) ogółu społeczeństwa zamieszkującego Miasto Katowice,
b) mediów regionalnych,
c) organów administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem jednostek samorządu terytorialnego,
d) podmiotów gospodarczych oraz organizacji pozarządowych, w tym ekologicznych działających na terenie Miasta Katowice,
2) mieć na celu aspekty społeczno - gospodarcze w zakresie:
a) wzrostu poziomu skanalizowania na terenie miasta Katowice,
b) wzrostu obciążenia RLM w wyniku podłączenia nowych mieszkańców oraz powstałych z przekierowania ścieków na oczyszczalnie w wyniku modernizacji istniejącej sieci,
c) poprawy standardu i jakości życia mieszkańców,
d) stworzenia warunków dla wzrostu zatrudnienia wynikających ze zwiększenia poziomu inwestycji infrastrukturalnych na obszarze objętym Projektem,
e) poprawy niezawodności odbioru oraz oczyszczania ścieków.
3. Działania informujące i promocyjne będą obejmować:
1) Obsługa PR Zamawiającego;
2) Organizacja i prowadzenie konferencji prasowych;
3) Zorganizowanie i przeprowadzenie eventów promujących Projekt;
4) Organizacja spotkań z mieszkańcami;
5) Opracowanie, zorganizowanie, przeprowadzenie i rozpowszechnienie informacji na temat konkursu plastycznego dla dzieci ze szkół podstawowych;
6) Przygotowanie i publikacja artykułów sponsorowanych (reklam) w prasie;
7) Przygotowanie i emisja spotów reklamowych w radio;
8) Produkcję filmu o Projekcie;
9) Przeprowadzenie kampanii outdoorowej w tym:
a) Zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablic informacyjnych oraz pamiątkowych dla Projektu;
b) Zaprojektowanie, wykonanie oraz dystrybucja ulotek informacyjnych;
c) Zaprojektowanie , wykonanie i dostarczenie roll-upów do Zamawiającego;
d) Zaprojektowanie, wykonanie, wydruk ekspozycja bilbordów oraz citylightów;
10) Zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja gadżetów promocyjnych;
11) Zaprojektowanie, opracowanie oraz prowadzenie strony Internetowej oraz opracowanie graficzne kampanii;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
5. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
79342200-5 usługi w zakresie promocji
79952000-2 usługi w zakresie organizacji imprez
79341000-6 usługi reklamowe
22462000-6 materiały reklamowe
79800000-2 usługi drukowania i powiązane
22000000-0 druki i produkty podobne
.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 31 ust. 1 e) Regulaminu - nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.95.20.00-2, 79.34.10.00-6, 22.46.20.00-6, 79.80.00.00-2, 22.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium.
1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium o wartości: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
2. Forma wadium.
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) Pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych.
2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego,
c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d) kwotę gwarancji,
e) termin ważności gwarancji,
f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego po zaistnieniu co najmniej jednej z przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 11 Regulaminu,
g) gwarancja winno być nieodwołalne i bezwarunkowe,
h) gwarancja musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
i) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego,
j) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział w Katowicach Nr rachunku: 54 1540 1128 2112 7002 5217 0002
2) Przelew powinien wskazywać numer i nazwę niniejszego postępowania.
3) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji wniesionych/złożonych jako wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) w sekretariacie Zamawiającego 40-322 Katowice, ul. Wandy 6, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00.
2. Termin wniesienia wadium.
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
3. Zwrot wadium:
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po zawarciu umowy lub unieważnieniu postępowania.
4. Zatrzymanie wadium:
Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
2. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Informacje ogólne.
a. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie przez Wykonawcę.
3. Wybrany w zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy.
4. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu winno być wniesione w PLN
6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział w Katowicach Nr rachunku: 54 1540 1128 2112 7002 5217 0002
7. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
8. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
b. dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego;
c. precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
d. kwotę gwarancji;
e. zobowiązania gwaranta do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,
f. zapewnienia wykonalności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
g. określenia miejsca rozstrzygania sporów w sądzie właściwym dla siedziby Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 11 Regulaminu, dotyczące:
      1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
      Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 11 Regulaminu, dotyczące:
      posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na prowadzeniu kampanii promocyjnej obejmującej m.in. zorganizowanie imprezy artystyczno - rozrywkowej dla grupy min. 100 osób oraz zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu promocyjnego.
      W przypadku usług wykonywanych nadal (dla świadczeń okresowych lub ciągłych) Wykonawca musi wykazać, że w/w warunek spełnia najpóźniej na dzień składania ofert.
      Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na prowadzeniu kampanii promocyjnej obejmującej m.in. zorganizowanie imprezy artystyczno - rozrywkowej dla grupy min. 100 osób oraz zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu promocyjnego zarówno w ramach jednej umowy/zlecenia jaki i w ramach odrębnych umów/zleceń. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.
      Wykonawca, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
      Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 11 Regulaminu, dotyczące:
      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
      Wykonawca, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
      Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 11 Regulaminu, dotyczące:
      dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
      Wykonawca, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
      Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 11 Regulaminu, dotyczące:
      sytuacji ekonomicznej i finansowej, w szczególności wykażą, że:
      a)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
      b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.
      Wykonawca, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
      Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 11 Regulaminu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy przedłożyć oświadczenie złożone przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenia złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie):
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie.
2.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. III.3. 2) - 5) ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. III. 3.2) - 5) ogłoszenia jest zobowiązany udowodnić, że będzie dysponował tymi zasobami przy realizacji zamówienia, w takim przypadku załącza do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt.III.4 ogłoszenia składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w poszczególnych podpunktach pkt III. 3)ogłoszenia, dane finansowe zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu (tabela A) Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.2) - 3) ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, tj. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy gdy:
a) w trakcie realizacji wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację) ze strony Wykonawcy lub za strony Zamawiającego. W takim wypadku dopuszczalna jest zmiana osób koordynujących.
b) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania prac lub zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kiwk.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowicka Infrastruktura Wodociągowo - Kanalizacyjna Sp. z o.o., ul. Wandy 6, 40-322 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna, 40-322 Katowice, ul. Wandy 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dotyczące:
I. Finansowania projektu programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
Zamówienie jest objęte umową o współfinansowanie ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, I oś Priorytetowa. Projekt Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Katowice - Etap II - Faza II.
II. Główne miejsce świadczenia usług: miasto Katowice, kod NUTS:PL22A
III. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 400 000 euro
IV. Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Katowickiej Infrastrukturze Wodociągowo - Kanalizacyjnej Sp. z o.o. w Katowicach zwanym dalej regulaminem (obowiązującym od dnia 3 kwietnia 2013r.).
V. Podstawa prawna art. 3 ust. 1 pkt. 3, art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 oraz art. 133 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2010, nr 113, poz. 7598, z póź. zm.).
VI. Regulamin udzielania zamówień sektorowych w Katowickiej Infrastrukturze Wodociągowo - Kanalizacyjnej Sp. z o.o. w Katowicach dostępny jest do pobrania ze strony Zamawiającego http://www.kiwk.katowice.pl/zamowienia.php Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu jest mowa o: - art. 24, art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych należy przez to rozumieć odpowiednio art. 13 i 11 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Katowickiej Infrastrukturze Wodociągowo - Kanalizacyjnej Sp. z o.o. w Katowicach.
VII. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 31 ust. 1 e) Regulaminu - nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
VIII. Termin wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie 20 miesięcy od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do 15 maja 2015 r.
IX. Podmiot zamawiający dokonuje zakupu w imieniu innych podmiotów zamawiających: NIE
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE
Opcje: NIE
Zamówienie podlegające wznowieniu: NIE
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: NIE
Świadczenie usługi jest zastrzeżone dla określonego zawodu: NIE
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: NIE
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: NIE
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: NIE
Nr referencyjny nadany sprawie przez podmiot Zamawiający: KIWK/TOt/13/I/2013/PROMOCJA_II_WNIOSEK
Języki, w których można sporządzać oferty: JĘZYK POLSKI (PL)
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE
X. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia dokonywane będą w PLN.
XI. Forma prawna, jaka musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia:
1) określenie celu gospodarczego,
2) oznaczenie czasu trwania współpracy, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi
3) określenie lidera
4) określenie zakresu rzeczowego zamówienia realizowanego przez każdego z wykonawców,
5) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu terminu gwarancji i rękojmi
6) określenie odpowiedzialności solidarnej wykonawców względem Zamawiającego
7) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
XIII. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1. Zamawiający zawrze Umowę na realizację niniejszego zamówienia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. O miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
3. Zamawiający może zawrzeć umowę na realizację niniejszego zamówienia w terminie wcześniejszym, niż termin wskazany w pkt. 1, w przypadku gdy w niniejszym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
4. Zamawiający może zawrzeć umowę po terminie związania ofertą, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana wyraził zgodę na jej zawarcie na warunkach wynikających z oferty.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których Oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani dostarczyć dokument, o którym mowa w pkt. XI. 3 ogłoszenia (dział IV. 3.4. ogłoszenia).
XIV. Informacje o umowie w sprawie zamówienia publicznego Umowa zostanie zawarta zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
XV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów oraz wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem, z zastrzeżeniem pkt. 4 i 5. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
2. Numer faksu Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami: +48 32/209 77 06.
3. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
a) w sprawach merytorycznych - Anna Wilk, Martyna Trzewiczek
b) w sprawach formalnych - Monika Januszewska, Michał Kuszka
4. Forma pisemna zastrzeżona jest dla dokumentów/oświadczeń składanych na wezwanie Zamawiającego zgodnie z dyspozycją art. 14 ust. 3 Regulaminu.
5. Zamawiający może przekazywać Wykonawcy oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje pocztą elektroniczną zamiast faksem. Zamawiający nie dopuszcza przekazywania przez Wykonawcę oświadczeń, zawiadomień, informacji pocztą elektroniczną.
6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.
Jeżeli oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zostaną przekazane za pomocą faksu lub poczty elektronicznej każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Nie spełnienie powyższego żądania stworzy domniemanie prawne, że wskazane wiadomości doszły do adresata w sposób pozwalający mu zapoznać się z treścią oświadczenia woli nadawcy o ile składający oświadczenie woli za pomocą faksu dysponować będzie wydrukiem potwierdzającym odebranie przez aparat odbiorcy.
XVI. Podwykonawstwo
1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom.
2. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcom w toku postępowania o udzielenie zamówienia
W toku postępowania o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Katowickiej Infrastrukturze Wodociągowo - Kanalizacyjnej Sp. z o.o. w Katowicach, których wartość szacunkowa przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i jednocześnie nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
1. Zażalenie przysługuje wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów regulaminu.
2. Zażalenie można wnieść wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest zobowiązany na podstawie regulaminu.
3. Zażalenie wnosi się do zamawiającego w terminie 5 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, z zastrzeżeniem ust. 4.
4. Zażalenie uważa sie za wniesione z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł on zapoznać sie z jego treścią.
5. Zażalenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się nie później niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania specyfikacji, a jeżeli specyfikacja istotnych warunków zamówienia była zamieszczona na stronie internetowej - od dnia jej zamieszczenia.
6. Wniesienie zażalenia jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
7. Zamawiający oddala zażalenie wniesione po terminie lub wniesione przez podmiot nieuprawniony.
8. Zażalenie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie zmawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających jego wniesienie.
9. O wniesieniu zażalenia oraz jego treści zamawiający zawiadamia wykonawców uczestniczących w postępowaniu.
10. Zażalenie rozstrzyga się w ciągu 7 dni od daty jego wniesienia do zamawiającego.
11. Brak rozstrzygnięcia zażalenia w terminie, o którym mowa w ust. 10, uznaje się za jego oddalenie.
12. Treść rozstrzygnięcia wraz z uzasadnieniem zamawiający przesyła wykonawcy, który wniósł zażalenie.
13. W przypadku uwzględnienia zażalenia zamawiający powtarza czynność lub dokonuje czynności zaniechanej.
14. O powtórzeniu lub dokonaniu czynności zamawiający informuje wszystkich wykonawców.
15. Rozstrzygnięcie zażalenia przez zamawiającego jest ostateczne.
XVIII. Warunki otwarcia ofert:
Data: 14 / 08 / 2013 (dd/mm/rrrr)
Godzina: 10 : 15
Miejsce: Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna, 40-322 Katowice, ul. Wandy 6
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: NIE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.